Appartement Corte dei Venti

ItaliëSardiniëTamarispa

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Corte dei Venti voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 17 reviews

Appartement info

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

17 Reviews over Corte dei Venti

• 8Monique Van Loon09-09-2018

Super.

Goede locatie. Uitstekende bereikbaar,bushalte voor de deur. Gezellig, kleinschalig complex. Zeer schoon. Maria de beheerder behulpzaam en zeer vriendelijk. Waterkoker zou geen overbodige luxe zijn.

• 4Sanne24-08-2018

Nooit meer

De ligging is prima,maar...... Ten eerste kwamen we heel vroeg in de ochtend aan en mag je pas vanaf drie uur in je appartement niet handig met een baby die moet slapen.De eigenaresse deed heel moeilijk om ons eerder erin te laten.De veringen van het bed voel je gewoon prikken in je lichaam.Het keukengerei is zeer beperkt zo is er bv niet eens een aardappelschil mesje of een vergiet. De mieren lopen overal.Handoeken worden maar 1 keer in de week verschoond.De douchestraal is minimaal en valt zo van de muur plus de douchebak lekt. Het zwembad is maar tussen bepaalde tijden te gebruiken en zo mag je op het heetst van de dag tussen 1 en 4 niet zwemmen. Ik zou dit appartement niet aanbevelen sorry.

• 5F. Waagemans12-09-2016

Niet bepaald comfortabel - zeker geen 3 sterren

Complex zag er schoon uit - appartement was ook vrij schoon. Zwembad was heel schoon en werd ook heel goed bijgehouden. Keukeninventaris was karig en niet bepaald in goede conditie. Rafelige plastic kommen (voor b.v. sla), geen bruikbare messen om te snijden (wel tafelmessen, maar die waren van een bedenkelijke kwaliteit) geen opscheplepels. Pannen met niet sluitende deksels. Wat vooral opviel was dat de inrichting van de "woonkamer/keuken" alleen bestond uit een tafel en 4 simpele eetkamerstoelen met biezen zitting. Balkonnetje met 4 simpele plastic kuipstoelen (zonder kussens). Geen enkele comfortabele stoel. De matrassen van het bed waren knalhard. In de woonkeuken stond ook een soort bedbank. Het matras daarvan hebben we gebruikt als een soort topper - zo ging het nog wel. Douche was matig. Had wel wat meer verwacht van 3 sterren. Alles ziet er op de foto's erg aardig uit en is het ook wel. Heeft een charmante uitstraling maar qua inrichting m.n. wel wat gedateerd en aan een update toe. Plus: goede ligging - rustig. Vandaar deze minder goede beoordeling. Sorry.

• 10Daniela Contino11-09-2016

Heerlijk verblijf!

We hebben een geweldige vakantie gehad! De eigenaren zijn ontzettend gastvrij , vriendelijk en behulpzaam. Het voelt echt als thuiskomen. De kamers zien er ontzettend verzorgd en gezellig uit met een heerlijk balkon erbij. De keuken is voorzien van al het kookgerei. Vanuit hier bezoek je met de auto de mooiste plekjes van Sardinië. Fijne vakantie!

• 5Stefanie24-07-2016

Matig

Wij hadden een 2 kamer appartement en waren niet onder de indruk. Er was veel achterstallig onderhoud, o.a. Airco die slecht werkt en veel geluid maakt, douche putje wat niet doorliep een een koffiezet apparaat dat vies was en niet werkte. Daarnaast sliep het bed slecht, het waren erg harde matrassen. Ook hadden we amper balkon, wel een trapopgang en voor de voordeur stond dan het zitje. Tevens vonden we het zwembad niet schoon. We hebben deze punten met de eigenaar besproken en hij kon/wilde er weinig aan veranderen. Gelukkig heeft onze reisorganisatie ons een ander hotel aangeboden, waardoor we eerder konden vertrekken. Ik vond de ligging van het appartement niet centraal. In het dropje zelf is niets. Budoni is weinig charmant, en het is al 10 minuten rijden, een typisch toeristendorp met veel friet met calamaris en pizza. In twee dagen hebben we alle dorpjes gezien binnen de reisafstand van 1 uur, alleen orosei was authentiek en goed ontwikkeld. De stranden in de omgeving zijn overigens erg mooi.

• 8Sander Daniels13-07-2016

Zeer mooi kleinschalig appartementen complex

Het appartementencomplex is kleinschalig en ligt in een bergplaatsje genaamd Tamarispa op ongeveer 5 km van Budoni en het strand. Het complex is mooi opgezet doordat alle appartementen gelegen zijn om het zwembad en de balkon/ terrassen hier ook op uitkijken. De appartementen zijn netjes en ruim en zijn voorzien van airco die je in de maand Juli zeker nodig hebt. Het personeel was zeer aardig, heel erg behulpzaam en hebben ons heel veel leuke tips gegeven voor mooie stranden en goede restaurants.

Samengevat een heel leuk rustig gelegen complex op 5 km van het strand dus zorg dat je een auto hebt.

• 7Joke Vink v Engeland06-06-2015

mooi verblijf

Prima verblijf wel afgelegen Niet te vroeg gaan b.v mei Dan is er weinig b.v geen broodjes of bar geopend Slechte handoekwissel of schoonmaak tussen door

• 7JOANNI FOSKENS14-09-2013

MOOI INTIEM APPARTEMENTEN COMPLEX

Rustige ligging mooi zwembad, leuk voor de kids. Appartementen niet super ruim maar meer heb je eigenlijk niet nodig. Ook een klein zithoekje op je balkon en een gezamenlijke bar

• 9Ilse09-09-2013

Heerlijke vakantie

Corte dei Venti is een prachtig klein appartementencomplex. Je moet een beetje geluk hebben met welk appartementje je krijgt (ligging van je terras). Wij zaten perfect met ochtenzon en middagschaduw. Het zwembad was geweldig, nooit druk en schoon (elke dag onderhoud) De dichtstbijzijnde stranden (allemaal even mooi) zitten op zo'n 10-15 minuten rijden. Klein nadeel is dat de eigenaresse moeizaam engels spreekt. Met handen en voeten en een beetje frans tussendoor kom je een eind!

• 8Wim04-09-2012

Geweldige locatie

Een heerlijk appartementen complex. Lekker rustig gelegen op een berg. Prima service en een aardige eigenaresse die alles voor je deed. Geen problemen met beddengoed of handdoeken, alles lag keurig klaar. Budoni leuk plaatsje met gezellige restaurants en een prachtig strand.

Appartement Corte dei Venti info

Building information

• Totaal aantal kamers18

Payment

• American ExpressBeschikbaar
  • VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

Facilities

• Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Beach