Kleine hotelsWeer vandaag30°16°

3 reviews over Hotel Sea & Villas in het Nederlands

Erg leuk

A Zwaanstra
9-10-2015

Het zijn ruim opgezette appartementen schoon en geen last van ongedierte. Nette douche zeer goed in de tegelwerk geen vieze randen Keuken alles aanwezig koelkast,gasfornuis en een vierpits kookplaat. Groot balkon met uitzicht op zwembad ( niet veel zon) groot wasrek. Op loop afstand van winkels en eetgelegenheid (tot 1 september) daarna moet je naar Stintino Busstop voor de deur elk uur van 08.00/24.00 uur 1 euro .pp (tot 1 oktober)

dit nooit meer

r h otter
6-10-2014

achterstallig onderhoud, vies, mieren in de badkamer. Schimmel in de keuken. Er is geen kastje in de keuken wat nog recht hangt. Tegels op het terras onder de verf. Wespen op t terras dus buiten zitten gaat niet. Schimmel op de muren buiten. Zwembad is smerig en wirdt niet onderhouden. Nooit nooit meer bah bah. Na een nacht al vertrokken en wat anders gezocht.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer

inge prins en frans penning
19-9-2014

appartement sea villas is hoognodig aan een opknapbeurt toe, mijn man is 1.82 en lag dus klem tussen hoof en voeteneind, alles hangt schots en scheef, veel kapotte en paar vieze lampenkampen tuinmeubilair is tafel voor scheuren en stoel met scheur, deuren sluiten slecht of niet. In bad dooie beestjes dagelijks schoonspoelen. Keuken te klein, geen opbergruimte voor levensmiddelen, keukengerei en servies in woonkamer ipv in keuken en minimaal, koffie zetten gaat per kopje, vooral te weinig glazen, kapot broodrooster Overal mieren en pissebedden maar ruim appartement, rustig en privecy zwembad met enkelen te delen strand op loopafstand. Maar zonder auto niet te doen

Gereisd Met partner in augustus 2014

We hebben een aantal aanbieders voor Sea & Villas voor je op een rij gezet:

De Jong Intra

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sea & Villas in Stintino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sea & Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.