Hotel Club Ancora Residence

Hotel Info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Club Ancora Residence voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Club Ancora Residence

• 7conny_vandijk11-06-2015

Mooi hotel met te weinig informatie

Hotel ligt op een mooie locatie dicht bij schitterende stranden. Bij aankomst werden wel vriendelijk welkom geheten, er werd verteld hoe laat we evt. konden eten en we werden naar onze kamer gebracht. Verder geen enkele info. Er werd nog wel verteld dat de prijzen van de lunch en het diner na zondag hoger werden maar hoeveel? Clubcard is verplicht vanaf eerste weekend in juni. Wat er vanaf die tijd anders was? Geen animatie gezien, geen BBQ, geen busje in de avond naar Stintino. Wel kon je een fiets lenen, mar dat was voor die tijd ook al en moest er plotseling betaald worden voor de ligbedden aan het privé strand. Privéstrand, daar kon volgens ons gewoon iedereen terecht. Zondagavond vroegen we dan maar zelf om de clubcard en kregen we ook een info folder van het hotel zelf. het lijkt of ze je een beetje dom willen houden en hopen dat je veel bij het hotel blijft. Excursies, één. Informatiemap alleen van Duitse en Engelse reisorganistie. Zelf op onderzoek uitgaan, naar VVV voor info.

Met oudere kinderen

• 9D en D30-09-2009

Wat een heerlijk stekkie

Anocora heeft prima Appartementen voor gezin met 2 kinderen. Uitzicht heerlijk tuin. De eetzaal en terras hebben een moderne inrichting zeer sfeervol naar onze smaak, prachtig uitzicht naar de zee op het 1e terras bij binnekomst, 5 minuutjes lopen door tuinpaadje naar prive strand, zoutwater zwembad ook op het strand. Prima buffet- heerlijk eten en elke avond tevens bbc. Een tuin om heerlijk je boekje te lezen wat een rust fantatisch. La Pelosa strand is in hoog-seizoen echt een mierennest maar heeft echt practhig mooi groen/blauw water . Kies je voor halfpension dan kan je bijvoorbeeld 's middags gaan lunchen in het Yachtclub restaurant op hun prive strand. Ga het zelf zien je krijgt zeker geen spijt. In de omgeving practige baaien te vinden dus huur wel even een auto op het vliegveld.

Met oudere kinderen

• 9anneke26-06-2009

geweldig

op de bonnefooi geboekt via Internet, zeer vriendelijk personeel, schone kamers, heerlijk eten en geweldig uitzicht op zee, fantastisch!

1 tip over Hotel Club Ancora Residence

• conny_vandijk, 11-06-2015

We hadden kamer 216 met een klein balkon maar wel een schitterend uitzicht. Ontbijt is wel goed. Zelf naar VVV gaan voor kaart. In het haventje bij het hotel zit een jong stel die helemaal excursies verzorgt Futurismoasinara. Heel persoonlijk. heel sfeervol en erg leuk. We zijn gewoon regelmatig naar Stintino gelopen om daar te eten. Onderweg kom je langs traditionele trattoria waar je lekker kunt eten. En vooraan, bij het binnenhaventje hebben ze heerlijke pasta en vis. Wildsafari naar Asinara

0 vragen over Hotel Club Ancora Residence

• VerzorgingHalfpension, Volpension
    • Eten en drinkenLunch
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand400 m
    • Privé strandAanwezig
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen