Hotel Cala Rosa

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag28°22°
Hotel Cala Rosa
7,4

4 reviews over Hotel Cala Rosa in het Nederlands

De ligging aan de mooiste azuurblauwe stranden van Sardinië is TOP. Het is een clubhotel en in de zomermaanden moet je er een 'clubcard' bij betalen (30€/week/pp).

Buffetten zijn goed en bieden keuze, maar snel zijn is de boodschap, op een uurtje is de 'shift' om en alles leeg.

Kamers zijn vernieuwd en echt prima, mooi en hedendaags.

Service is povertjes vooral ook door de drukte en buiten italiaans is de taalkennis zeer beperkt.

Shuttledienst naar de stranden, zogenaamde privéstrand stelt niet veel voor, beter is Le Saline strand of strand aan de 'torre'. Die zijn echt knap!

Luidruchtige (italiaanse) animatie met heel wat activiteiten voor kids.

Hier ga je voor de accomodatie en de stranden.

In de omgeving van het hotel nog enkele restaurants en bars maar naar de avond toe weinig te beleven.

Voor je rust moet je hier niet komen

marije
3-7-2011

Dit hotel geboekt omdat het dicht bij mooie stranden ligt, dit klopt en zij hebben ook een shuttle service vanaf het hotel naar de stranden toe.

Hotel met veel entertainment wat een enorme bak herrie met zich mee brengt. Het is hier zelden echt stil maar de hele dag door luide muziek. Daar zaten wij niet echt op te wachten. Mocht je dit leuk vinden dan is het een prima hotel.

Buffet is erg goed.

2007

top hotel vriendelijke mensen zeer mooi strand

paul harmens
15-11-2007

top hotel vriendelijke mensen zeer mooi strand .

Ze zeggen mooiste van europa

kom hier zeker terug

2004

Wij waren hier in mei 2004 voor 1 nacht

Hélène
1-7-2004

Wij waren hier in mei 2004 voor 1 nacht. Ontbijt was alleen mogelijk bij min. 3 nachten. Het strand is maar klein, zodat het bij mooi weer propvol ligt. De kleur van de zee komt hier erg bounty over: azuurblauw. Hebben we nergens anders ontdekt op Sardinie, in tegenstelling tot Corsica, waar meerdere stranden dit hebben. De omgeving van Stinino bestaat uit heuvelachtig agrarisch gebied.

In de omgeving van het hotel is verder niks te beleven.

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Rosa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cala Rosa in Stintino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cala Rosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.