Hotel Su Leunaxiu

HotelWeer vandaag28°18°
Hotel Su Leunaxiu

We hebben een aantal aanbieders voor Su Leunaxiu voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Su Leunaxiu in het Nederlands

Rustig agroturismo

patrick_rosiers
5-8-2013

Gelegen op een zeer rustige plaats op korte afstand van Cagliari. Ruime kamers. De uitbatende familie is zeer behulpzaam en vriendelijk. Er worden flessen water voorzien in een koelkast die achteraf gratis bleken te zijn. Het ontbijt is beperkt (logisch gezien het beperkte aantal kamers -6-) maar lekker. Mogelijkheid tot het nemen van een avondmaal, vooraf aan te vragen, iets wat zeker aan te raden is. Er wordt typisch Sardijns gekookt. Zeer lekker gegeten samen met de andere gasten aan dezelfde tafel in een familiale sfeer. Een aantal katten en honden op het 5Ha grote domein, leuk voor de kinderen. De familie leidt je ook graag rond op het domein met serres, olijfbomen enz.

Belangrijk; er is een kamer toegankelijk voor rolstoelgebruikers met aangepaste lavabo, douche en toilet.

Aan te raden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Su Leunaxiu in Soleminis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Su Leunaxiu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Su Leunaxiu scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.