Reviews over Soleminis

Rustig agroturismo

patrick_rosiers,
    5-8-2013

Gelegen op een zeer rustige plaats op korte afstand van Cagliari. Ruime kamers. De uitbatende familie is zeer behulpzaam en vriendelijk. Er worden flessen water voorzien in een koelkast die achteraf gratis bleken te zijn. Het ontbijt is beperkt (logisch gezien het beperkte aantal kamers -6-) maar lekker. Mogelijkheid tot het nemen van een avondmaal, vooraf aan te vragen, iets wat zeker aan te raden is. Er wordt typisch Sardijns gekookt. Zeer lekker gegeten samen met de andere gasten aan dezelfde tafel in een familiale sfeer. Een aantal katten en honden op het 5Ha grote domein, leuk voor de kinderen. De familie leidt je ook graag rond op het domein met serres, olijfbomen enz.

Belangrijk; er is een kamer toegankelijk voor rolstoelgebruikers met aangepaste lavabo, douche en toilet.

Aan te raden.