Hotel Marini 2

We hebben een aantal aanbieders voor Marini 2 voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Marini 2

Un viaggio di lavoro ma comunque gradevole

Sofia DeLaurentis
26-10-2017

La mia camera era di uno stile più fresco e luminoso rispetto a quella degli altri colleghi.

Il personale è stato sempre professionale e competente

Hotel non proprio in centro ma con un pò di buona volontà ci si può muovere bene.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marini 2 in Sassari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marini 2 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marini 2 scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.