Hotel Grazia Deledda

9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Grazia Deledda voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Grazia Deledda

Un viaggio inaspettato ma piacevole

Sofia DeLaurentis
26-10-2017

Mi è piaciuta la cortesia del personale, il fatto che l'hotel sia in una posizione centrale e ben servito dai mezzi pubblici.

Un pò meno lo stile delle camere ma quello è un aspetto soggettivo

Hotel molto carino e ben posizionato

Francesca
26-10-2017

Ci sono stata un fine settimana e mi sono trovata bene, hotel ben posizionato e con personale molto gentile e qualificato. Le camere sono spaziose e pulite. Si mangia molto bene. Ottimo rapporto qualità prezzo

TRES BON HOTEL RAPPORT QUALITE PRIX

BAALACHIA
26-10-2017

excellente situation, grande chambre, salles de bains spacieuses, ensemble de qualité, bon restaurant. Le staff très gentil

Le moins le type de décoration pompeuse.

We hebben een aantal aanbieders voor Grazia Deledda voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grazia Deledda in Sassari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grazia Deledda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grazia Deledda scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.