Camping Tonnarastersterster

Tonen op kaart

63 reviews over Camping Tonnara

• 2019
    9Paolo13-10-2019

Fantastisch voor herhaling vatbaar .

Mooie verzorgde camping. Zelfs aan het einde van het seizoen alleen maar vriendelijke en gemotiveerde mensen . Wij hadden stacaravan nr 30 op het hoekje van de camping met een geweldig zicht op de zee en de zonsondergang. Wel jammer van de badmutsen en dat je airco in je caravan apart moet betalen.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 8Mirjam22-08-2019

Genieten

We hebben een stacaravan van touroperator gehuurd. Volgens de plattegrond hebben we zeezicht, helaas is dat alleen vanuit het toiletraam zo. Maar we eten en slapen er dus doen we daar niet moeilijk over. De caravan is basic maar schoon en netjes. Receptie personeel is erg vriendelijk en hielp meteen. Het zwembad is overzichtelijk, erg schoon, badmuts verplicht, genoeg bedjes en schaduw, geen handdoekje leggen. De badmeester...tsja is nauwelijks aanwezig en als hij op zm stoel zit, zit ie op zn telefoon.
    Strand is 2 minuten lopen. Helder water en genoeg vis te zien. Geen hoge golven of stroming. Op korte afstand met de auto genoeg mooie strandjes te vinden. Op de camping is een onzichtbare animatie te vinden. Daarmee bedoel ik, 2x per dag blijk je hier iets te kunnen doen maar geen geschreeuw, gezeur om mee te doen. Er zijn veel Italiaanse families maar ook engelse, frans en Nederlandse . Smiddags en na 23 uur verplichte stilte.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Anneke18-08-2019

Mooi!

Mooie camping, grote plaatsen met schaduwdoek, goed restaurant/bar met vriendelijke bediening, mooi zwembad (badmuts!), schoon en modern sanitair. Camping is gelegen aan een kleine baai waar het leuk snorkelen is. Mooie zonsondergang!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Familie30-07-2019

Zeker een aanrader

Mooie plekken met schaduwdoeken, uitzicht over zee. Genoeg sanitair, zelfs wat veel. 2x per dag schoongemaakt. Staat van het sanitair is ook prima. Helaas geen warm water voor de afwas en handwas. Strandje op kruipafstand, alleen last van zeewier gezien de stroming. Voor de rest mooi helder water. Prima restaurant met normale prijzen. Winkeltje wat aan de duurdere kant, maar heeft ook echt alles. Zwembad was nieuw, goed onderhouden, veel bedjes en genoeg schaduw. Zelfs een klein gedeelte voor kleinere kinderen.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Erwin Jansma21-11-2018

Super relaxte vakantie

Echte strand vakantie, mooie caravan met zij zeezicht, we stonden vlakbij receptie en parkeerplaats met een mooi zicht over de camping en richting zee. Vorige reviews las ik dat men moest betalen voor airco dat hadden wij niet, wij waren er laatste week juni eerste week juli, haalden alleen broodjes in campingwinkel rest in supermarkt op 20 min rijden, strand bij camping 1x bezocht daarna dagelijks naar verschillende mooie stranden geweest met auto. Beslist niet vervelend maar juist zeer de moeite waard. Zwembad op camping prima, jammer van badmuts, Als je van shoppen hou dan is deze vakantie niet zo geschikt, wij gaan vaak naar gardameer en dat is veel toeristischer. Restaurant op camping prima met vriendelijk personeel. Deze vakantie was heel relaxt. Overtocht met nachtboot (11 uur varen).vanuit Genua, met slaaphut, de moeite waard. Echt voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2018

• 5Miranda10-09-2018

Nooit meer

Kleine camping, wij verbleven in een caravan. Bij aankomst zei de dame bij de receptie dat ze twijfelde of mijn dochter in het bed paste. Ik had oktober 2017 geboekt voor 2 volwassen en een 17 jarige. De caravan had geen uitzicht op zee, maar op een tent en caravan. Wanneer ik op mijn tenen ging staan, zag ik een randje zee. De tent voor ons stond werkelijk ingebouwd. Deze dame vond ik niet sympathiek, zoals we in sardinie gewent zijn. De airco was 1 euro per uur, terwijl op onze reservering 15 euro per verblijf stond, de dame zei arrogant dat dit niet klopte. Touroperator heeft aangegeven dat we geld terug krijgen, omdat het wel degelijk klopte. Het winkeltje was duur, de broodjes waren het dubbelen, dan bij camping Bella sardinie waar we vandaan kwamen.

De camping was schoon en netjes, de stranden heerlijk. San t antioco was prachtig

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Gilbert11-08-2018

Mooie camping, dure airco

Mooie camping. Ligt vrij ver (15 min) van een super en daarmee komen we gelijk bij ons grootste ergernis. De prijzen in de camping super zijn ver over de top. We hadden een stacaravan met airco. Bij aankomst bleek dat de airco een euro per uur (!) kost. Uitzetten in dit weer is geen optie dus reken maar uit.

Kortom, leuke camping, ook voor kinderen, maar de pogingen om op zoveel mogelijk manieren geld uit je zak te kloppen valt mij erg tegen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

8Peter01-12-2017

Prachtige zon-zee camping

Met 2 voetbalgekke zoons ideale vakantie gehad. Programma: Zwembad, voetballen, zee (prachtig snorkelen, rotsen springen), repeat. Spelen met vooral Italiaanse kinderen, aangevuld met enkele Duitse, Nederlandse en Franse. Kleinere, overzichtelijke camping met zeer net sanitair, zeer kindvriendelijk. Kinderen boven de 14 zijn er vrijwel niet. Zeezicht pal west, prachtige zonsondergangen. Goed restaurant, waarbij dan wel opviel dat niet alle vis even vers was (terwijl de vissers voorbij varen). Wel Sardijnse keuken. Niet een startlocatie voor dagtrips naar steden, musea, kerken e.d., maar de kusten....

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7Sanne 27-08-2017

Mooie plek camping onrustig

Met twee jonge kinderen (3 en 6) twee weken op deze camping gestaan met een huur tent van touroperator. We waren hier in het hoogseizoen. Door het prachtige weer was het helaas vaak te heet en op de camping is onvoldoende schaduw. De camping was overzichtelijk strand prachtig en het beetje animatie dat er was was voor onze kinderen voldoende. Wat jammer was is dat er vanaf 23 uur stilte zou moeten zijn op de camping maar dat dit niet werd nageleefd. Veel grote italiaanse gezinnen die tot lang na middernacht (inclusief vaak wat schreeuwende kinderen) met elkaar aan het tafelen waren. Omdat wij een tent hadden en dus alles hoorden hadden we hier flink last van. De omgeving is overigens fantastisch en de zee en rotsen zorgen voor veel ontdekking en avontuur. Ook mooie snorkel plek. De camping zou meer informatie kunnen aanbieden over activiteiten in de omgeving. Het restaurant was prima. En het uitzicht en zon ondergang iedere avond weer prachtig.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Annet18-08-2017

Fijne camping met prachtige ruime plekken

We hebben een week op deze camping gestaan en het hier erg fijn gevonden! Zonder te reserveren kregen we een prachtige plek vooraan met zeezicht. De plekken zijn erg ruim en afgebakend met haagjes Op de camping zijn weinig bomen maar boven vrijwel alle plekken zijn tarpen gespannen waardoor er toch voldoende schaduw is. Het sanitair is meer dan prima. Wordt goed schoon gehouden, is netjes en vooral ruim voldoende aanwezig. Allen voor de afwas geen warm water, dat is een klein minpuntje. Camping is verder erg rustig. Geen animatie. Tijdens ons verblijf hadden ze voor het eerst '1 avond een bandje dat kwam spelen, was heel gezellig. Je kunt fantastisch snorkelen op deze camping. Veel te zien: morenen, inktvissen, etc. Sant Antioco is een 10 minuten rijden voor de boodschappen maar er is ook een winkeltje waar je de eerste basis spullen kunt halen. Zwembad is prima. Al met al een heel erg fijn verblijf gehad op deze camping. Van de 4 campings die we op Sardinie gezien hebben vonden we het hier het fijnst.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

7 tips over Camping Tonnara

• jrdequartel, 04-08-2012

Van andere gasten begrepen wij dat de mobile homes van een aantal andere TO's niet helemaal aan de verwachtingen voldeed (niet goed schoon, wat ouder, te dicht op elkaar). Het loont dus om dit goed uit te zoeken.

• Pim, 26-08-2012

Niet alle stacaravans hebben de toplocatie die wij hadden, dat zijn er maar zes. Gocamp had er vier en Roan twee. De andere staan op veel minder mooie plekken.

• Henk Schoonderwoerd, 30-07-2012

Neem de veerboot vanuit Calaseta naar het eiland San Pietro en rij naar o.a. Capo Sandalo. Ook een aanrader is om niet met het vliegtuig maar met de auto naar Sardinie te gaan en de nachtboot te nemen vanuit bijv. Genua. En ga eens eten bij het restaurant Su Fontana (ligt aan de weg naar de camping toe).

1 vraag over Camping Tonnara

• astrid, 08-10-2012

welke caravan kan ik het beste boeken

Welke caravan kan ik het beste boeken op deze camping omdat sommige volgens jullie beter zijn dan andere en via welke organisatie. BVD Astrid

Aart Vogelaar, 12-12-2012

Henk,

Dank voor je antwoord, gaarne de plattegrond van de camping. E-mail : [email protected]

Dank

groet

Aart Vogelaar

Henk, 31-10-2012

Succes. Ik gaf aan dat je niet via Vacansoleil op deze camping moet boeken maar dat moet zijn happy camp. Zo'n mooie camping, zo'n mooi schiereiland en dan zulke caravans verhuren vind ik ongelofelijk. Overigens is niet alleen Roan goed gesitueerd ook Gustocamp. Nr. 6 van Roan heeft het allermooiste uitzicht en maximale privacy.

Henk, 23-01-2014

Angelique, ik heb wat problemen met mijn laptop gehad en ben de plattegrond helaas kwijt. Maar uit mijn hoofd gezegd zijn de camperplekken allemaal heel dicht aan zee gelegen en mooie plekken. De plekken waar ik negatief over wat waren stacaravans. groet, Henk

hschoonderwoerd, 11-12-2012

Beste Aart, mijn advies is Roan of Gustocamp. Die caravans staan op de beste plekken. De allermooiste plekken heeft Roan nl. de caravans nrs 5 en 6 met zeezicht. Via de camping boeken kan ook. Dan heb je ook hele behoorlijke plekken. Waar je terecht komt als je via Vrij Uit of Neckermann boekt weet ik niet. Ik heb een plattegrond v.d. camping. Als je mij je mailadres stuurt dan mail ik je de plattegrond. Succes.

astrid, 31-10-2012

Dank je Henk voor je reactie

Twan Eshuis, 02-12-2012

Dag,

Ik zag uw reactie en ben wel benieuwt naar de foto van het uitzicht. Ik heb net geboekt bij ROAN, eentje met zeezicht.

Ik hoor graag van je.

Twan.

Aart Vogelaar , 11-12-2012

Beste Henk,

Gaarne jouw advies betreft de camping tonnara, wij willen komende zomer daar min.2 weken verblijven. Is boeken via vrij uit / neckermann reizen ook dramatische caravan plaatsen, welke reisorganisatie heeft de beste plaatsen en caravans.

Dank

Groet

Aart Vogelaar

hschoonderwoerd, 07-12-2012

Twan, ik krijg zo geen foto gemaild. Mijn mailadres is: [email protected] Mail mij even je mailadres dan mail ik je een foto + een plattegrond. Groet, Henk

Henk, 30-10-2012

Astrid. Boek bij Roan en vraag om de caravans met zeezicht. Dit is de allermooiste plek van de hele camping. Kan je desnoods wel een foto mailen van de caravan en het uitzicht. Roan heeft nog wel een paar stacaravans. Die staan ook nog redelijk maar boek niet bij Vacanssoleil want die caravans staan echt hutje mutje. Alternatief is via de camping zelf boeken. Ook dit zijn mooie plekken. Mocht je meer info willen: mail gerust.

Angélique Räkers, 22-01-2014

Kan je ons ook a.u.b de plattegrond sturen, wij hebben een camper,

M.vr.gr Angélique

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand100 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats