Villa Oliastra

Villa
5,8

2 reviews over Villa Oliastra in het Nederlands

Met oudere kinderen

Geen plek om zomers te vertoeven

Fam.Beuming
18-8-2015

Het huis is veel te warm. Er is geen airco, hoeft geen probleem te zijn, maar het huis houdt de warmte niet tegen. Geen goede luiken, geen gordijnen. Extreem slechte bedden, met als gevolg geen goede nachtrust. Na 3 dagen het huis verlaten, terwijl wij het voor een week gehuurd hadden. Extreem slecht advies van touroperator. Nadat wij netjes hadden geinformeerd dat wij weg gingen omdat het huis ons niet beviel, begon zij ons ook nog uit te schelden, wat weinig professioneel overkomt. Verder is het huis ingebouwd tussen betonnen muren en dus echt niet geschikt om met kinderen te verblijven (was wel het advies van Monique van touroperator. Kortom een behoorlijke financiele strop.

Geweldige villa met ruimte voor 10 personen

Familie Hendriksen
12-11-2011

In 2008 hebben in april een huisje gehuurd bij Monique in Sant’Antioco: veel gereden, allerlei nuraghi, grotten en musea bezichtigd en heerlijk gewandeld in de mooie natuur.

Het jaar daarop zijn we in april en in oktober geweest. Het is niet toeristisch , mensen zijn behulpzaam en vriendelijk, ook als je de taal niet spreekt.

We waren eerst een beetje huiverig voor het italiaanse eten , maar het is heel lekker en zeker goed te betalen.

April en oktober zijn erg fijn, warm genoeg om de jas thuis te laten. Zo hebben we voor en na de winter thuis zicht op zon en strand. In april staat alles in bloei en ruikt zo lekker. Oktober vanwege het nog warme zeewater.

In september hebben we onze (klein)kinderen uitgenodigd een week met ons mee te komen op Sardinie. We hebben een hele bijzondere week gehad. Een geweldige kookworkshop met zijn allen pizza bakken, erg gezellig! Op onze 55ste trouwdag zeilen rond het eiland San Pietro, erg bijzonder, zelfs dolfijnen gezien!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Oliastra in Sant'antioco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Oliastra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.