Lodge Ecolounge Sardinia

110 reviews over Lodge Ecolounge Sardinia in het Nederlands

Genoten!

Yvonne
5-8-2018

We hebben twee weken genoten van deze bijzondere plek in alle rust en toch met zoveel mooie stranden en leuke uitstapjes om de hoek. Een auto huren is wel een must wat ons betreft om het (schier)eiland te verkennen.

We verbleven in de beach lodge, die simpel is ingericht, maar wel alles heeft wat je nodig hebt. Monique is een super gastvrouw, die voor je klaar staat met tips of andere zaken die je nodig hebt.

Maak ook een uitstapje met de boot naar het eiland San Piedro. Carloforte is een kleurrijke plaats met leuke winkeltjes en heerlijk eten.

Fantastisch, om nooit meer te vergeten.

Marc en Linda
5-8-2018

Begin juli hebben we een week doorgebracht bij Monique en Toni. We verbleven er in de Beachlodge. Ons verblijf is fantastich verlopen. We hebben genoten van de rust, mooie zonsondergang, schoonheid van Sant Antioco ! Natuurlijk ook niet te vergeten de gastvrijheid en behulpzaamheid van Monique en Toni. Zoals beschreven in eerdere reviews het eten van Toni is echt geweldig, een echte aanrader. We gaan zeker terugkeren !!!!!

Prachtig uitzicht, eten was super, kamer en zwembad was prima. Personeel vriendelijk op barman na.

Koffie en Wijn all inclusief was niet lekker, wel de wijn en koffie die men moest betalen. Jammer dit soort bezuiniging!

Monique van Proosdij, eigenaar, 9-8-2018
Beste A.M. ik wil u bedanken voor uw review, maar ik denk dat u deze bij de verkeerde accommodatie heeft geplaatst. Wij hebben geen zwembad en ook geen barman. Ook hebben wij geen pakket met koffie en wijn all- in. Misschien is uw review bedoeld voor camping Tonnara? Wij zijn geen camping en hebben maar 2 verblijven, die wel in de buurt van de camping liggen.

Heerlijk relaxed

Hillies
12-8-2017

Erg prettig verblijf gehad in de beachlodge met prachtig uitzicht op zee. Genoten van de rust en het heerlijke eten.

De kinderen (2 en 4 jaar) hebben zich ook prima vermaakt.

Met een paar autominuten ben je bij verschillende prachtige strandjes en andere leuke activiteiten.

De eigenaresse heeft leuke tips wat te ondernemen met kids.

Je komt uitgerust terug in de hectiek van thuis.

Fantastisch, rust en ruimte

Corrie
5-8-2017

Fijne plek bij hele fijne mensen.

Mooie natuur, vlakbij zee.

Heel lekker eten met liefde en zorg klaargemaakt.

Hier ontbreekt niets om van een fijne, rustgevende vakantie te genieten.

Rust rust en nog eens..

M schut
7-6-2017

Een prachtige plek met Optimale privacy!

De prijs zit hem vooral in het rustige plekje, het heerlijke eten van Toni en de echte aandacht van Monique!

Het terugkomen waard!

Heerlijke tijd gehad met twee kleine kinderen. 's Avonds voor de tent de mooiste zonsondergangen boven zee. Daar van een paar heerlijke maaltijden van Toni genoten. Monique is erg vriendelijk en heeft aandacht op maat voor haar gasten. Hun dochtertje was een lief speelkameraadje voor onze jongens. Sardinie is een prachtig eiland en schiereiland San Antioco een bijzondere plek met veel rust en natuurschoon. De wind staat er flink aan in het voorjaar, kitesurfen kan er goed en op meerdere spots op ong. half uurtje rijden. Wij hebben er alles gevonden wat we wilden en nodig hadden, incl. een mooie Sunny Mind Up sessie van Monique op de oude rotsen van Cala Sapone.

Fantastische plek en lieve familie

Cornelie Oosting
7-1-2017

Het eten is verrukkelijk.. uitzicht en ligging.. alles perfekt om lekker te relaxen.

Eenvan de mooiste plekken op aarde.

Pierre
7-1-2017

Prachtige plek waar je tot rust kunt komen. Fantastische mensen en het eten is geweldig.

Hier wil je nooit meer weg !

Karin
12-9-2016

De goede zorgen , het heerlijke eten bij ondergaande zon.

Vlakbij het strand en schitterende stranden in de buurt. De tent is top ,.de rust is heerlijk.

Wij zijn 1 dag thuis en willen weer terug !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Ecolounge Sardinia in Sant'antioco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Ecolounge Sardinia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Ecolounge Sardinia scoort een 8.99 uit 10 op basis van 110 reviews.