Lodge Ecolounge Sardinia

Tonen op kaart

114 reviews over Lodge Ecolounge Sardinia

• 2019
    8Arnaud09-06-2019

Prachtige ontspannen plek en vooral genieten!

We hebben een heerlijk ontspannen week gehad in de beachlodge! Het huisje is basic, maar heeft alles wat je nodig hebt. Doordat het nog niet zo toeristisch is, is de omgeving nog puur, rustig en mooi. Met de zee op loopafstand, waar je niet anders dan tot rust kan komen in deze prachtige baai. Precies wat we nodig hadden. Monique is een fijne gastvrouw. Gezellig om soms een praatje mee te maken en makkelijk benaderbaar. Tony kan erg goed koken. Dus zeker een aanrader om een keer een vismenu te laten maken, en deze heerlijk op te eten onder het genot van een wijntje en de ondergaande zon.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Mariska van Kalsbeek18-11-2018

Prachtig

Prachtig eiland. Wij gingen in mei en alles stond in bloei. Prachtige tijd om heen te gaan. De mensen zijn heel vriendelijk en met handen en voeten valt er wel te communiceren. Zeker aan te raden

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Linda en Bert29-09-2018

Geweldig

We hebben een heerlijke week in de safarilodge gehad. Privacy, rust en een fenomenaal uitzicht op zee. Monique is een geweldige gastvrouw, Toni kookt , als je daar zin in hebt , een heerlijke maaltijd welke geserveerd wordt op je terras. Heerlijk strand dichtbij.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Tina Efthymiou27-08-2018

Om niet meer weg te gaan.

Deze locatie is geschikt voor mensen die op zoek zijn naar rust, leegte, bezinning en natuurschoon. Wij hebben een fantastische week doorgebracht in de Safari Lodge. Het dichtstbijzijnde strand heeft prachtig helder water in verschillende kleuren blauw. Snorkelen en van rotsen afspringen was een feest. Heerlijk gegeten. Monique is een zorgzame gastvrouw en geeft mooie yogalessen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Yvonne05-08-2018

Genoten!

We hebben twee weken genoten van deze bijzondere plek in alle rust en toch met zoveel mooie stranden en leuke uitstapjes om de hoek. Een auto huren is wel een must wat ons betreft om het (schier)eiland te verkennen. We verbleven in de beach lodge, die simpel is ingericht, maar wel alles heeft wat je nodig hebt. Monique is een super gastvrouw, die voor je klaar staat met tips of andere zaken die je nodig hebt. Maak ook een uitstapje met de boot naar het eiland San Piedro. Carloforte is een kleurrijke plaats met leuke winkeltjes en heerlijk eten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Marc en Linda05-08-2018

Fantastisch, om nooit meer te vergeten.

Begin juli hebben we een week doorgebracht bij Monique en Toni. We verbleven er in de Beachlodge. Ons verblijf is fantastich verlopen. We hebben genoten van de rust, mooie zonsondergang, schoonheid van Sant Antioco ! Natuurlijk ook niet te vergeten de gastvrijheid en behulpzaamheid van Monique en Toni. Zoals beschreven in eerdere reviews het eten van Toni is echt geweldig, een echte aanrader. We gaan zeker terugkeren !!!!!

Gereisd met partner in juli 2018

• 7A. M.04-08-2018

Mooie vakantie gehad, Sardinië een aanrader!

Prachtig uitzicht, eten was super, kamer en zwembad was prima. Personeel vriendelijk op barman na. Koffie en Wijn all inclusief was niet lekker, wel de wijn en koffie die men moest betalen. Jammer dit soort bezuiniging!

Monique van Proosdij, eigenaar, 09-08-2018

Beste A.M. ik wil u bedanken voor uw review, maar ik denk dat u deze bij de verkeerde accommodatie heeft geplaatst. Wij hebben geen zwembad en ook geen barman. Ook hebben wij geen pakket met koffie en wijn all- in. Misschien is uw review bedoeld voor camping Tonnara? Wij zijn geen camping en hebben maar 2 verblijven, die wel in de buurt van de camping liggen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Hillies12-08-2017

Heerlijk relaxed

Erg prettig verblijf gehad in de beachlodge met prachtig uitzicht op zee. Genoten van de rust en het heerlijke eten. De kinderen (2 en 4 jaar) hebben zich ook prima vermaakt.

Met een paar autominuten ben je bij verschillende prachtige strandjes en andere leuke activiteiten. De eigenaresse heeft leuke tips wat te ondernemen met kids.

Je komt uitgerust terug in de hectiek van thuis.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Corrie05-08-2017

Fantastisch, rust en ruimte

Fijne plek bij hele fijne mensen. Mooie natuur, vlakbij zee. Heel lekker eten met liefde en zorg klaargemaakt. Hier ontbreekt niets om van een fijne, rustgevende vakantie te genieten.

Alleen gereisd in mei 2017

• 10M schut07-06-2017

Rust rust en nog eens..

Een prachtige plek met Optimale privacy! De prijs zit hem vooral in het rustige plekje, het heerlijke eten van Toni en de echte aandacht van Monique! Het terugkomen waard!

Gereisd met partner in mei 2017

9 tips over Lodge Ecolounge Sardinia

• Carla Maessen, 26-08-2013

ook heerlijk gegeten bij Zefriro in Saint Antoccio

• Marjan van Vulpen, 26-08-2013

de penne carbonara van Toni hmmm....

• Vera, 15-10-2012

Neem je anti zonnebrand mee want op Sardinië schijnt de zon ;-) Neem stevige schoenen (goede gympen zijn ook prima) mee als je een lange wandeling wilt maken, de omgeving is geweldig dus dit mag je eigenlijk niet missen! Vergeet je zwemkleding niet want de zee...........zo mooi! Alsof je in bronwater zwemt, zo helder en zo blauw, onbeschrijfelijk!

2 vragen over Lodge Ecolounge Sardinia

• Pieter, 23-09-2010

serieuze klacht

Dag mevrouw Proosdij,

We vinden het ook jammer dat u onze klacht niet serieus neemt. Als we het over een koude douche hebben, dan was hij ook echt koud. Dus niet na een half uur douchen maar vanaf de eerste minuut.

En het meest storende element was toch echt die vieze stank (lekkage riool) in de badkamer. Maar u zult ondertussen wel actie ondernoemen hebben neem ik aan. Want zo kunt echt geen gasten ontvangen.

In de herinnering voor ons, blijft de Eco Lounge "een koude douche"

Verder wensen we u veel succes met de verhuur

Mevr. Bisschops, 01-12-2011

Beste Monique,

Wij lezen veel positieve reacties over uw verblijf en vragen ons af wat de beschikbaarheid en prijs is voor:

• Zondag 1 januari t/m zondag 8 januari 2012. • 2 volwassen en 2 kinderen (10 en 13 jaar oud). • 2 slaapkamers.

Alvast dank.

Vriendelijke groet, Mevr. Bisschops

Monique van Proosdij, 06-10-2010

Geachte Pieter Bokma, als u problemen had met het water dan had u dat meteen moeten melden, niet achteraf op zo'n site waar dit soort klachten niet aan de orde zijn. Niemand van mijn clientèle heeft dit probleem gehad, ook niet na u, want er is gewoon een boiler voor warm water. Ik sta erg open voor mijn gasten en zoals u ook heeft kunnen lezen in ons gasten boek, is iedereen uiterst tevreden met name over de service dus dit lijkt me niet de juiste manier om uw klachten te spuien.

• Elselien Onstein, 17-08-2010

kamperen

Wie weet of je bij ecolounge la dolce vita in Sardinie ook met je eigen tent kunt kamperen?

tonicammilleri, 19-08-2010

Hallo Elselien, de Ecolounge biedt plaats aan 4 personen, maar als jullie met meer personen willen komen dan mogen jullie een tent meenemen voor meer slaapplaatsen. Er is geen mogelijkheid om een tent op te zetten zonder het huren van de colounge ivm de sanitaire voorzieningen die er alleen zijn in de ecolounge. Als je meer wilt weten stuur dan een mail naar [email protected]

Lodge info

• Aantal personen2 tot 4