Lodge Ecolounge Sardinia

• Onvoldoende: 1 - 5

Heerlijk relaxed

Hillies
12-8-2017

Erg prettig verblijf gehad in de beachlodge met prachtig uitzicht op zee. Genoten van de rust en het heerlijke eten.

De kinderen (2 en 4 jaar) hebben zich ook prima vermaakt.

Met een paar autominuten ben je bij verschillende prachtige strandjes en andere leuke activiteiten.

De eigenaresse heeft leuke tips wat te ondernemen met kids.

Je komt uitgerust terug in de hectiek van thuis.

Fantastisch, rust en ruimte

Corrie
5-8-2017

Fijne plek bij hele fijne mensen.

Mooie natuur, vlakbij zee.

Heel lekker eten met liefde en zorg klaargemaakt.

Hier ontbreekt niets om van een fijne, rustgevende vakantie te genieten.

Rust rust en nog eens..

M schut
7-6-2017

Een prachtige plek met Optimale privacy!

De prijs zit hem vooral in het rustige plekje, het heerlijke eten van Toni en de echte aandacht van Monique!

Het terugkomen waard!

Heerlijke tijd gehad met twee kleine kinderen. 's Avonds voor de tent de mooiste zonsondergangen boven zee. Daar van een paar heerlijke maaltijden van Toni genoten. Monique is erg vriendelijk en heeft aandacht op maat voor haar gasten. Hun dochtertje was een lief speelkameraadje voor onze jongens. Sardinie is een prachtig eiland en schiereiland San Antioco een bijzondere plek met veel rust en natuurschoon. De wind staat er flink aan in het voorjaar, kitesurfen kan er goed en op meerdere spots op ong. half uurtje rijden. Wij hebben er alles gevonden wat we wilden en nodig hadden, incl. een mooie Sunny Mind Up sessie van Monique op de oude rotsen van Cala Sapone.

Fantastische plek en lieve familie

Cornelie Oosting
7-1-2017

Het eten is verrukkelijk.. uitzicht en ligging.. alles perfekt om lekker te relaxen.

Eenvan de mooiste plekken op aarde.

Pierre
7-1-2017

Prachtige plek waar je tot rust kunt komen. Fantastische mensen en het eten is geweldig.

Hier wil je nooit meer weg !

Karin
12-9-2016

De goede zorgen , het heerlijke eten bij ondergaande zon.

Vlakbij het strand en schitterende stranden in de buurt. De tent is top ,.de rust is heerlijk.

Wij zijn 1 dag thuis en willen weer terug !

Heerlijk

Van Knippenbergh
4-9-2016

Aanrader! Goed verzorgde accomedatie met adembenemend uitzicht!

Uitzicht op de zee en ondergaande zon!

Sietske
    31-8-2016

Je hebt een auto nodig, zo kan je alle mooie stranden in de buurt ontdekken.

Fijn verblijf met geweldig eten van topkok Toni

Jackie Hoeks
      31-8-2016

Alles was goed maar vooral het eten van Toni was geweldig !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Ecolounge Sardinia in Sant'antioco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Ecolounge Sardinia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Ecolounge Sardinia scoort een 9.03 uit 10 op basis van 107 reviews.