Lodge Ecolounge Sardinia

Meer lodge info

117 reviews over Lodge Ecolounge Sardinia

• 9Christine08-09-2020

Een aanrader!

Fantastisch verblijf gehad in de beachlodge, bij de zeer gastvrije Monique en Toni. Sant'Antioco is een gezellig stadje met leuke restaurants en winkels. Toni kan heerlijk koken, maak hier zeker gebruik van als je hier verblijft, de passie voor het koken proef je zeker terug. Iedere avond uitzicht op de zonsondergang. Mooi strand op loopafstand (waar ook 2 barretjes zijn) en als je iets doorloopt via de rotsen, kom je in prachtige baaien om te snorkelen.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8Marije26-08-2020

La dolce vita!

Een knus huisje waar we elke avond genoten van de prachtige zonsondergang. Een verscholen plekje om tot rust te komen. Met als bonus fijne ‘Sunny mind up’-lessen van Monique. Vlakbij een heerlijke baai, we hebben er geweldig gesnorkeld. Wij gingen elke dag met de auto (vol met strandspullen) er naartoe in 4 minuutjes. Maar in 20 minuten zou je het ook kunnen lopen. Het huisje heeft alles, heerlijke bedden en een fijn terras. Met 2 gaspitjes kun je niet al te uitgebreid koken, maar dat zou ik sowieso overlaten aan Toni. Wat hebben wij genoten van zijn kookkunsten. De eerste week was het behoorlijk warm (35+), dan kun je het beste de zee op zoeken. De tweede week stond de wind gunstiger en hebben we ook heerlijk gerelaxt bij het huisje. Voor ons zeker een plek om naar terug te keren. La dolce vita!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Peter24-08-2020

Een serene plek

Wij waren uitgenodigd door vrienden om twee nachten met hen te verblijven bij Ecolounge Sardinia. Wij verbleven in de Desert lodge. Een mooie (gloednieuwe) safaritent geschikt voor twee personen met heerlijke bedden. De eerste avond hebben we verrukkelijk gegeten van het eten dat Toni voor ons had klaargemaakt. Tijdens het eten hebben we ook mega genoten van het fantastische uitzicht. De tuin is mooi aangelegd met natuursteen, beginnende bomen en lampjes die je naar je tent begeleiden in de avonduren. Wij deelden een badkamer met onze vrienden met een prima douche en genoeg ruimte. Als je op zoek bent naar rust en een persoonlijke ambiance dan is dit de plek!

Gereisd met partner in augustus 2020

• 2019
    8Arnaud09-06-2019

Prachtige ontspannen plek en vooral genieten!

We hebben een heerlijk ontspannen week gehad in de beachlodge! Het huisje is basic, maar heeft alles wat je nodig hebt. Doordat het nog niet zo toeristisch is, is de omgeving nog puur, rustig en mooi. Met de zee op loopafstand, waar je niet anders dan tot rust kan komen in deze prachtige baai. Precies wat we nodig hadden. Monique is een fijne gastvrouw. Gezellig om soms een praatje mee te maken en makkelijk benaderbaar. Tony kan erg goed koken. Dus zeker een aanrader om een keer een vismenu te laten maken, en deze heerlijk op te eten onder het genot van een wijntje en de ondergaande zon.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Mariska van Kalsbeek18-11-2018

Prachtig

Prachtig eiland. Wij gingen in mei en alles stond in bloei. Prachtige tijd om heen te gaan. De mensen zijn heel vriendelijk en met handen en voeten valt er wel te communiceren. Zeker aan te raden

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Linda en Bert29-09-2018

Geweldig

We hebben een heerlijke week in de safarilodge gehad. Privacy, rust en een fenomenaal uitzicht op zee. Monique is een geweldige gastvrouw, Toni kookt , als je daar zin in hebt , een heerlijke maaltijd welke geserveerd wordt op je terras. Heerlijk strand dichtbij.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Tina Efthymiou27-08-2018

Om niet meer weg te gaan.

Deze locatie is geschikt voor mensen die op zoek zijn naar rust, leegte, bezinning en natuurschoon. Wij hebben een fantastische week doorgebracht in de Safari Lodge. Het dichtstbijzijnde strand heeft prachtig helder water in verschillende kleuren blauw. Snorkelen en van rotsen afspringen was een feest. Heerlijk gegeten. Monique is een zorgzame gastvrouw en geeft mooie yogalessen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Yvonne05-08-2018

Genoten!

We hebben twee weken genoten van deze bijzondere plek in alle rust en toch met zoveel mooie stranden en leuke uitstapjes om de hoek. Een auto huren is wel een must wat ons betreft om het (schier)eiland te verkennen. We verbleven in de beach lodge, die simpel is ingericht, maar wel alles heeft wat je nodig hebt. Monique is een super gastvrouw, die voor je klaar staat met tips of andere zaken die je nodig hebt. Maak ook een uitstapje met de boot naar het eiland San Piedro. Carloforte is een kleurrijke plaats met leuke winkeltjes en heerlijk eten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Marc en Linda05-08-2018

Fantastisch, om nooit meer te vergeten.

Begin juli hebben we een week doorgebracht bij Monique en Toni. We verbleven er in de Beachlodge. Ons verblijf is fantastich verlopen. We hebben genoten van de rust, mooie zonsondergang, schoonheid van Sant Antioco ! Natuurlijk ook niet te vergeten de gastvrijheid en behulpzaamheid van Monique en Toni. Zoals beschreven in eerdere reviews het eten van Toni is echt geweldig, een echte aanrader. We gaan zeker terugkeren !!!!!

Gereisd met partner in juli 2018

• 7A. M.04-08-2018

Mooie vakantie gehad, Sardinië een aanrader!

Prachtig uitzicht, eten was super, kamer en zwembad was prima. Personeel vriendelijk op barman na. Koffie en Wijn all inclusief was niet lekker, wel de wijn en koffie die men moest betalen. Jammer dit soort bezuiniging!

Monique van Proosdij, eigenaar, 09-08-2018

Beste A.M. ik wil u bedanken voor uw review, maar ik denk dat u deze bij de verkeerde accommodatie heeft geplaatst. Wij hebben geen zwembad en ook geen barman. Ook hebben wij geen pakket met koffie en wijn all- in. Misschien is uw review bedoeld voor camping Tonnara? Wij zijn geen camping en hebben maar 2 verblijven, die wel in de buurt van de camping liggen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Lodge Ecolounge Sardinia info