Vakantiehuis Rosengarten

+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 4 reviews
  • 9.5Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

4 Reviews over Rosengarten

• 10Thomas24-06-2018

Ferienwohnung sehr gemütlich

Sehr freundlicher und hilfsbereiter Vermieter vor Ort. Wohnung tip top für wenig Geld. Top Ausstattung in einer strategisch sehr guten Lage...Alles nötige zu Fuß erreichbar..

• 10Thomas Rot09-07-2017

Weitblick, auch aufs Meer, sehr sauber Tadellos

Meiner Familie und mir hat es sehr gut gefallen im Haus Rosengarten, insbesondere die sehr gute Ausstattung und geschmackvolle Einrichtung sowie die ruhige und doch zentrale Lage in Sant'Anna Arresi.In der Küche hat es uns Spaß gemacht zu kochen da alles vorhanden war und sie sehr groß und geräumig ist.Wir kommen gerne wieder!

• 8H Frints15-08-2013

Aanrader: prima appartement op mooie plek

Wij zijn hier van in augustus 2013 met ons gezin van 5 personen geweest. Eigenaar zeer behulpzaam en super vriendelijk, spreekt vloeiend Duits. Woning is ruim, schoon en prima uitvals basis voor strandjes in directe omgeving. Supermarkten (Conad en Sigma) op 100m lopen. Gebruik van bijgelegen tuin met buitendouche, bbq etc. Heerlijke week gehad, echte aanrader zeker gezien prijs!!!

• 5Eliza26-05-2013

Niet voor herhaling vatbaar

Allereerst merkwaardige ontvangst door dochter eigenaar. Vroeg zeer wantrouwend wat we kwamen doen en vervolgens hoe volgens ons het gereserveerde huis heette. Veel geluidsoverlast van deze onder de vakantiewoning wonende dochter. Toen ze een feestje hield, om 11 uur gevraagd of het iets stiller kon. Merkten geen enkel verschil daarna. Konden simpelweg niet slapen tot iedereen vertrokken was en hebben de volgende dag besloten weg te gaan. Geluidsoverlast was de hoofdreden, maar al het andere viel ook tegen; de mooie bloementuin is van de dochter en NIET voor gasten. Inrichting huis zeer oubollig. Inrichting keuken ronduit gevaarlijk: oven gaf steekvlam en het gasfornuis ook. Niet eens gewone koffiekopjes, maar glazen potjes van chocoladepasta. Balkon is lang, maar zeer smal. Daar waar balkon wat breder is, is geen uitzicht, omdat de plant die daar hangt niet bijgehouden wordt. Etc. Huis kostte maar 400 euro voor 9 nachten, maar we betalen liever het dubbele om dubbel zo leuk te zitten.

Vakantiehuis Rosengarten info

Facilities