Appartement Residence Punta Falcone

AppartementWeer vandaag31°14°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Punta Falcone voor je op een rij gezet:

6 reviews over Appartement Residence Punta Falcone in het Nederlands

Geweldig

Mirjam & Paul
21-4-2018

Geweldige locatie & uitzicht. Appartement ruim, netjes en voldoende ingericht. Staff doen hun best om jou tevreden te stellen. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad, van ons een 9. Waren de bedden niet zo hard dan hadden ze een 10 verdiend. Tip: wij hebben de matrassen van de slaapbank op bed gelegd. En ga eten bij Azzura in Santa Theresa, geweldig, en eenzelfde gastvrij en enthousiast team.

Prachtig resort

lori982
9-5-2017

Punta Falcone is een prachtige locatie. Heel rustig en mooi uitzicht op Corsica. Heel schoon en stijlvol ingericht. Auto is een must anders zit je enorm geïsoleerd. Enig nadeel is het keiharde matras en het niet verwisselen van de handdoeken. Op de site staat dat badlinnen inclusief is. Je krijgt voor 1 douchebeurt handdoeken dus hou er rekening mee dat je die zelf meeneemt. Of anders tegen betaling een pakket kan huren. Ook de borg 200,- euro moet contant betaald worden, kan niet met je creditcard. Personeel is heel vriendelijk. Mooi zwembad met lekkere ligstoelen. Strand zou ik met de auto doen anders heb je een behoorlijke klim. Er zijn veel mooiere stranden te vinden op het eiland. B.v. in de buurt van San teodoro of cala gonone.

Oude reviews (archief)

Gemengde gevoelens

Louise
16-9-2016

De prachtige ligging en de schitterende omgeving maken voor ons het gebrek aan service en het keiharde bed niet helemaal goed. Ook de bijkomende kosten voor het gebruik van ligbedden, parasol en handdoeken op het strand stellen teleur. De kosten van de eindschoonmaak zijn tevoren bekend, maar 80 euro blijft een fors bedrag. Om het privé strand te bereiken, is het handig om met de auto te gaan. Vanaf Punta Falcone is de afstand toch wel minimaal 1500 meter en niet de genoemde 300 meter. Opnieuw naar Sardinie? Ja graag. Opnieuw naar Punta Falcone? Toch maar niet.

Heel mood resort

Marjolein
13-7-2016

Prachtig en rusting gelegen resort , veel bloemen, rustige paden , en schitterend uitzicht over zee.

De huisjes zijn mooi en functioneel ingericht , alles nieuw en modern in lichte kleuren. Woonkamer heel knus met gezellige zithoek en sfeerlicht.

Prima badkamer, kastruimte, grote slaapkamer , overal mooie plavuizen vloer in de stijl white wax , nette open keuken met alle toebehoren.

Verder een leuke tuin, met zitje. Overal airco en bovenal was alles hartstikke schoon!

Personeel zeer attent en elke ochtend een klein gezellig ontbijtje met een lekker Italiaans bakkie.

Minpunt was de keiharde matras. En jammer was ook dat er niet werd schoongemaakt, dus zelf doen.

Wij vinden wél dat het resort niet de meest ideale keus is voor ouders met kinderen Te saai voor kinderen. Uitermate geschikt voor echtparen, en ook een auto is absolute must, je kunt niet zonder

Strand van het resort is overigens een hele wandeling .. En niet echt geweldig !

Een relaxed oord

Marja
17-1-2016

De appartementen zijn ietwat sober, maar met veel smaak ingericht. De hele staf doet zijn best het je naar de zin te maken. De wekelijkse borrel, het verzorgen van vervoer met golfkarretjes (geen auto's op het terrein) of advies over de bezienswaardigheden. Gelegen in een mooi aangelegde tuin met uitzicht op zee en Corsica. Santa Teresa di gallura is snel met de auto te bereiken voor supermarkt, terrasjes of restaurantjes.

Wat er niet goed was? Eigenlijk niets.

Heerlijke residence!!

Tamara Koning
9-6-2013

Punta Falcone is een super mooi residence op een wat afgelegen plek (aan de rand van de stad), hier hadden wij bewust voor gekozen. Een auto is dan ook onmisbaar. Het residence is 3 jaar oud en heel goed onderhouden. De appartementen zien er mooi uit, zijn heerlijk ruim en is van alle gemakken voorzien. Je hebt ook de beschikking over Wifi en satelliet tv en een eigen tuintje Echter is er weinig kookgerei aanwezig en slechts 2 pitten om op te koken. Bij het residence is mooi zwembad met ligbedden. Ook is er een privestrand vlakbij het residence, deze was echt nog niet geopend is het laagseizoen.

De mederwekers zijn erg behulpzaam en vriendelijk.

Santa Teressa ligt op 5 a 10 minuten rijden, er zijn daar veel restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Bij Santa Teressa liggen een aantal mooie stranden, 1 vlakbij het centrum en bij Capo Testa.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Punta Falcone in Santa Teresa Gallura, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Punta Falcone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Punta Falcone scoort een 8.31 uit 10 op basis van 6 reviews.