Hotel Corallaro

Hotel Corallaro

We hebben een aantal aanbieders voor Corallaro voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Corallaro in het Nederlands

Leuk hotel

van Nordennen
13-6-2015

Een goed hotel met ligging nabij mooi strand. Wij hadden een kamer met zeezicht die niet groot maar wel nieuw en erg schoon was. Ontbijt was uitgebreid en bediening erg vriendelijk eb behulpzaam. Prijs is wel erg hoog'

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Corallaro in Santa Teresa Gallura, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Corallaro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.