Hotel Villa Barbarina

Kleine hotelsWeer vandaag29°21°
Hotel Villa Barbarina
8,5

4 reviews over Hotel Villa Barbarina in het Nederlands

Het ontbijt was perfect. Het restaurant had een prima kaart. Heerlijke pizza.

Alleen de bedden zouden vernieuwd mogen worden de veren kwamen er behoorlijk door !!!! Graag aandacht hiervoor!!!

Prachtige locatie, perfect om die kant te ontdekke

Guus van der Valk
25-6-2016

Wat een mooie rustige ligging. Direct als je komt aanrijden denk je wow. Alles is netjes onderhouden, uitzicht op de berg is prachtig en de kamers zijn ruim.

Zwembad is prima en was in deze tijd van het jaar warmer dan het zeewater. Het ontbijt is prima en voor ieder wat wils. Indien je dat wilt kun je aan de receptie vragen of ze je 's middags een panini maken en een kop koffie. 'S avonds is de kaart prima en goed betaalbaar.

Vanuit dit hotel is het prima om alles te verkennen. Ik zou hier zo weer gaan. Wij vertrekken pas laat op de dag, maar mocht gewoon onze kamer houden zonder extra kosten. Toevallig was er die mogelijkheid. Ik zou hier graag nog een keer naartoe gaan..

Prima Agriturismo

Natalie
30-7-2012

Mooie locatie, dichtbij het vliegveld (waar je niets van hoort gelukkig). Ontvangst viel een beetje tegen, we kregen een donkere 'familiekamer' zonder uitzicht ipv de verwachte romantische kamer voor 2. "Onze" kamer was volgens de receptie 's ochtends weggeven aan een gezin met 2 kleine kinderen. Die wouden dichtbij het zwembad zitten... (raar verhaal, want waar slapen de kids in een 2p kamer?) Jammer maar helaas voor ons, want de rest zat vol. De eigenaar begreep niet waarom we moeilijk deden, we kregen immers een grotere kamer....

Gelukkig werden we de dagen daarna erg bijzonder goed en leuk geholpen bij het plannen van enkele uitstapjes. Dit heeft veel goed gemaakt! Ontbijt en avondeten in restaurant waren prima, maar niets bijzonders.

heel comfortabel landelijk hotelletje

Chris
7-5-2012

Villa Barbarina ligt dichtbij de luchthaven van Alghero, ideaal als je laat op de luchthaven van Fertilia landt of vroeg moet opstijgen. Alghero ligt op een tiental kilometers, je bent er op een kwartiertje. Een auto is wel een must, want het hotel ligt vrij afgelegen midden tussen olijf- en wijngaarden. Mooie en goed uitgeruste kamers, met een ruim terras maar heel open. Het zwembad ligt midden het grasveld. Prima restaurant waar de lokale keuken heel goed aan zijn trekken komt. Heel vriendelijke en behulpzame bediening.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Barbarina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Barbarina in Santa Maria la Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Barbarina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.