Hotel Abamar Club

3 reviews over Hotel Abamar Club in het Nederlands

voor herhaling vatbaar

fam Koens
13-6-2011

Het is een goed verzorgd hotel .Wij zijn er vriendelijk ontvangen.Hotel word voornamelijk door Italianen bezocht. Wij hadden een net gerenoveerde kamer,en was erg netjes.en zeer schoon . Niet groot maar van alle gemakken voorzien .Wat ook fijn was: het privestrand was een trap naar beneden lopen. Verder in de omgeving ook zeer mooie stranden te vinden . Kortom heerlijke week gehad.

fantastisch strand voor de deur

de ridder
11-6-2011

Het hotel wordt gerenoveerd , de 4 e verdieping is nieuw .

Fantastisch zandstrand gelijk voor de deur , eten heel goed , restaurant met uitzicht op de zee !

zeer de moeite waard

Bernard
17-5-2011

Hotel wordt onder nieuwe leiding opgeknapt, zonder verstoringen voor de gasten. Er is aandacht voor sfeer en gastvrijheid staat hoog genoteerd. Heerlijk strand en prima keuken. Rustige ligging geen hinder van wegen of omliggende accommodaties.

We hebben een aantal aanbieders voor Abamar Club voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abamar Club in Santa Margherita di Pula, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abamar Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.