Géén boekingskosten

Camping Amfibietreks Mandras

ItaliëSardiniëSanta Lucia

We hebben de beste aanbieders voor Camping Amfibietreks Mandras voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 57 reviews

Meer camping info

58 Reviews over Amfibietreks Mandras

• 9Sardinie 202103-08-2021

Geweldige zomervakantie 2021

Warm ontvangen door de receptie en het animatie team. Leuk dat er naast Italiaans, Engels, Nederlands ook Duits gesproken wordt. Het animatieteam is enthousiast en de kids zijn blij. Voor ons ook fijn! Heerlijk in de natuur. Met de auto of pendelbus ben je zo in andere plekken. Vanaf het terrein kun je ook een mountainbike huren en binnen 5-15 min ben je in Santa Lucia (surfschool of terrasjes). Wat ik zeer waardeer is het lekkere eten en vriendelijke personeel. De bar is ‘s avonds gezellig! Prima te doen om afstand te houden als je dat wenst. Aanrader!

• 8Astrid30-06-2019

Misschien

Laat ik eerst beginnen te melden dat ik erheerlijke vakantie heb gehad. Personeell is aardig en doet echt zijn best.Je merkt echter dat er niet 1 aanspreekpunt is. Communicatie verloopt over teveel schijven. Daardoor wordt het rommelig en onduidelijk. Aansturing lijkt er niet te zijn Wij hadden een 50 plus vakantie geboekt,en waren de enigen van de 'groep" Nou maakte dat ons niet zoveel uit.maar er was ook iemand die een single reis had geboekt,en daar als enige was...Lijkt mij niet echt de bedoeling... Ik hoop echt dat ze de verbeterpunten doorvoeren. Het is nl een super concept op een mooie plek,met personeel die zeker zijn best doet. Maar ivgm een paar jaar geleden de organisatie toch minder professioneel is,en dat is jammer

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Vera10-01-2019

Super gezellig ontspannen camping!

Super gezellige camping! Leuk voor families Amfibietreks is een mooie camping, midden in de natuur. Op 20 minuutjes lopen (langs het strand) kom je bij een gezellig dorpje, Santa Lucia. De camping heeft een bar met goede koffies, waar 's avonds vaak disco of karaoke is. Het eten is goed en echt Italiaans. De dagelijkse happy hour zorgt dat je snel mensen ontmoet, net als het gezamenlijke eten bij de menza. Voor kinderen is er genoeg te doen, van de Kidsclub tot het zwembad. Wij hebben een onwijs gezellige en ontspannen vakantie gehad en veel leuke mensen ontmoet. Vanaf aankomst was alles goed geregeld en stond te tent klaar, hier hadden we dus geen omkijken naar. De shuttle van en naar het vliegveld was heel handig en gelukkig waren er ook shuttles naar Santa Lucia, voor als we niet wilden lopen. Al met al een top vakantie gehad bij Amfibietreks! Wij komen zeker terug.

• 4Mark geen05-08-2018

Nooit meer.

De ontvangst door Ron op het vliegveld was erg prettig en gastvrij. De hele week heb ik veel aan Ron gehad en heeft hij mij en andere camping gasten gevraagd en ongevraagd geholpen. Het overige deel van de vakantie was erg slecht georganiseerd . Je merkt dat er erg veel problemen zijn met de eigenaar en het personeel. Het is een komen en gaan van personeel en de spanning is om te snijden. Er werd nauwelijks met de gasten gecommuniceerd. De afspraken die waren gemaakt werden vaak eenzijdig zonder opgaaf van reden veranderd. De teksten en foto's die op de site staan zijn ook absoluut niet waar. De shuttle bus van en naar het strand is vaak een dingetje. Italiaans personeel spreekt nauwelijks Engels en ze vinden de klanten maar lastig. Mensen gaan er niet heen als je wilt genieten van een onbezorgde vakantie. Ik voel me zelfs bedrogen.

• 3Staat v/h sanitair
  • 8Jacqueline16-06-2018

Aanrader

Net terug van een hele fijne vakantie op deze camping! Ik zou een week blijven en heb ter plekke nog een paar dagen bijgeboekt. Voor mij was het een mooie combi van relaxen, activiteiten en gezelligheid. Lekker ontspannen een boek lezen voor mijn tent of een koffie drinken in het dorp, en met de mensen van Amfibietreks leuke uitstapjes gemaakt naar dorpjes en bezienswaardigheden in de omgeving. Ze hebben hun best gedaan om mij een fijne vakantie te geven en dat is hun heel goed gelukt :-) Wat ik het leukste vind is denk ik het contact op de camping, ook doordat je samen eet aan lange tafels. Daardoor is het makkelijk om even een praatje te maken als je daar zin in hebt, en heb ik nieuwe mensen leren kennen waar ik een heel gezellige tijd mee heb gehad. Ik denk dat ik volgend jaar weer ga :-)

• 7Staat v/h sanitair
  • 1Familie nijmegen06-03-2018

Zeer slecht

Mooie omgeving, beloofde 13+aktiviteiten worden niet nagekomen. Website beloofd veel meer dan werkelijkheid. het is een camping waar een aanbieder langskomt met wat aktiviteiten die niet aansluiten op wat families willen.Hygiene van douche wc zeer oud en basic.

• 1Staat v/h sanitair
  • 2Koen01-03-2018

Nooit meer

Goeie cappucino bij het café, voor de rest was er niet veel te beleven het eten was elke dag het zelfde (pasta) we hadden wifi maar dat was niet bij je tent maar bij de receptie waar het toen heel druk was, het zwembad was klein, druk en geen stoelen de activiteiten waren wel te doen. Conclusie Ik heb het niet als een leuke vakantie ervaart hoopt dat het verbeterd wordt

• 2Staat v/h sanitair
  • 8Yvonne Touw14-09-2017

Super leuke vakantie gehad

De eerste week september een actieve 50+ vakantie geboekt en een hele leuke week gehad.Het was een afwisselende actieve week met lekker eten leuke wandelingen en ook genoeg vrije tijd.

• 8Jeannet28-08-2017

Prima camping

Vrij rustig gelegen grote camping, vlak aan een kiezelstrand gelegen. Volpensioen is prettig, je hoeft daardoor niet de camping af. Pizza's bij de bar zijn ook erg goed! De sanitaire ruimtes zijn wel aan een opknapbeurt toe en je mist een ruimte waar je je om kan kleden. De douche zelf (straal) is goed. Medewerkers zijn gastvrij en er wordt veel georganiseerd, veel buitensportactiviteiten, maar ook wandelingen, yoga en een likeurproeverij en natuurlijk het happy hour! Een aantal keren per week is er live muziek.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Dooknu05-07-2017