Camping Amfibietreks Mandras

57 reviews over Camping Amfibietreks Mandras

• 2019
    8Astrid30-06-2019

Misschien

Laat ik eerst beginnen te melden dat ik erheerlijke vakantie heb gehad. Personeell is aardig en doet echt zijn best.Je merkt echter dat er niet 1 aanspreekpunt is. Communicatie verloopt over teveel schijven. Daardoor wordt het rommelig en onduidelijk. Aansturing lijkt er niet te zijn Wij hadden een 50 plus vakantie geboekt,en waren de enigen van de 'groep" Nou maakte dat ons niet zoveel uit.maar er was ook iemand die een single reis had geboekt,en daar als enige was...Lijkt mij niet echt de bedoeling... Ik hoop echt dat ze de verbeterpunten doorvoeren. Het is nl een super concept op een mooie plek,met personeel die zeker zijn best doet. Maar ivgm een paar jaar geleden de organisatie toch minder professioneel is,en dat is jammer

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    8Jacqueline16-06-2018

Aanrader

Net terug van een hele fijne vakantie op deze camping! Ik zou een week blijven en heb ter plekke nog een paar dagen bijgeboekt. Voor mij was het een mooie combi van relaxen, activiteiten en gezelligheid. Lekker ontspannen een boek lezen voor mijn tent of een koffie drinken in het dorp, en met de mensen van Amfibietreks leuke uitstapjes gemaakt naar dorpjes en bezienswaardigheden in de omgeving. Ze hebben hun best gedaan om mij een fijne vakantie te geven en dat is hun heel goed gelukt :-) Wat ik het leukste vind is denk ik het contact op de camping, ook doordat je samen eet aan lange tafels. Daardoor is het makkelijk om even een praatje te maken als je daar zin in hebt, en heb ik nieuwe mensen leren kennen waar ik een heel gezellige tijd mee heb gehad. Ik denk dat ik volgend jaar weer ga :-)

• 7Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in juni 2018

• 1Familie nijmegen06-03-2018

Zeer slecht

Mooie omgeving, beloofde 13+aktiviteiten worden niet nagekomen. Website beloofd veel meer dan werkelijkheid. het is een camping waar een aanbieder langskomt met wat aktiviteiten die niet aansluiten op wat families willen.Hygiene van douche wc zeer oud en basic.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 2Koen01-03-2018

Nooit meer

Goeie cappucino bij het café, voor de rest was er niet veel te beleven het eten was elke dag het zelfde (pasta) we hadden wifi maar dat was niet bij je tent maar bij de receptie waar het toen heel druk was, het zwembad was klein, druk en geen stoelen de activiteiten waren wel te doen. Conclusie Ik heb het niet als een leuke vakantie ervaart hoopt dat het verbeterd wordt

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• Oude reviews

8Yvonne Touw14-09-2017

Super leuke vakantie gehad

De eerste week september een actieve 50+ vakantie geboekt en een hele leuke week gehad.Het was een afwisselende actieve week met lekker eten leuke wandelingen en ook genoeg vrije tijd.

Alleen gereisd in september 2017

• 8Jeannet28-08-2017

Prima camping

Vrij rustig gelegen grote camping, vlak aan een kiezelstrand gelegen. Volpensioen is prettig, je hoeft daardoor niet de camping af. Pizza's bij de bar zijn ook erg goed! De sanitaire ruimtes zijn wel aan een opknapbeurt toe en je mist een ruimte waar je je om kan kleden. De douche zelf (straal) is goed. Medewerkers zijn gastvrij en er wordt veel georganiseerd, veel buitensportactiviteiten, maar ook wandelingen, yoga en een likeurproeverij en natuurlijk het happy hour! Een aantal keren per week is er live muziek.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8Dooknu05-07-2017

Gastvrijheid is buitengewoon.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 7A.C. Wijers27-06-2017

Fijne vakantie gehad,voor herhaling vatbaar.

De camping vond ik goed,mooie ligging en fijne safaritent met sanitair, lekker eten en leuke excursies. Wat ik niet goed vond was de yoga en de massage, ik vond de kwaliteit hiervan matig tot slecht!

• 6Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in juni 2017

• 8Mark08-06-2017

Een geweldige mei-vakantie gehad

Fantastische service door Amfibie-treks op maat. Genoten van de mooie natuur, heerlijke eten en fijne (safari-)tent. Kinderen en wij hebben een heerlijke voorjaarsvakantie gehad. Was inmiddels de 3e keer voor ons en zeker niet de laatste.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 9Maria06-06-2017

Prachtige reis met afwisseling in activiteiten.

Vriendelijk, warm personeel. Hartelijk onthaal. Rekening houden met je wensen op vlak van eten maar ook andere wensen. Heerlijke maaltijden. Yoga/massage was erg ontspannend en zalig. Fijne, verscheidene activiteiten. Gezamenlijke uitstap aan een plaatselijk dorpsfeest of optreden (typisch van Sardinië) zou een extra-pluspunt zijn geweest.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Camping Amfibietreks Mandras info