Camping Amfibietreks Mandras

53 reviews over Camping Amfibietreks Mandras in het Nederlands

Nooit meer.

Mark geen
5-8-2018

De ontvangst door Ron op het vliegveld was erg prettig en gastvrij. De hele week heb ik veel aan Ron gehad en heeft hij mij en andere camping gasten gevraagd en ongevraagd geholpen. Het overige deel van de vakantie was erg slecht georganiseerd . Je merkt dat er erg veel problemen zijn met de eigenaar en het personeel. Het is een komen en gaan van personeel en de spanning is om te snijden. Er werd nauwelijks met de gasten gecommuniceerd. De afspraken die waren gemaakt werden vaak eenzijdig zonder opgaaf van reden veranderd. De teksten en foto's die op de site staan zijn ook absoluut niet waar. De shuttle bus van en naar het strand is vaak een dingetje. Italiaans personeel spreekt nauwelijks Engels en ze vinden de klanten maar lastig. Mensen gaan er niet heen als je wilt genieten van een onbezorgde vakantie. Ik voel me zelfs bedrogen.

Aanrader

Jacqueline
16-6-2018

Net terug van een hele fijne vakantie op deze camping! Ik zou een week blijven en heb ter plekke nog een paar dagen bijgeboekt. Voor mij was het een mooie combi van relaxen, activiteiten en gezelligheid. Lekker ontspannen een boek lezen voor mijn tent of een koffie drinken in het dorp, en met de mensen van Amfibietreks leuke uitstapjes gemaakt naar dorpjes en bezienswaardigheden in de omgeving. Ze hebben hun best gedaan om mij een fijne vakantie te geven en dat is hun heel goed gelukt :-) Wat ik het leukste vind is denk ik het contact op de camping, ook doordat je samen eet aan lange tafels. Daardoor is het makkelijk om even een praatje te maken als je daar zin in hebt, en heb ik nieuwe mensen leren kennen waar ik een heel gezellige tijd mee heb gehad. Ik denk dat ik volgend jaar weer ga :-)

Zeer slecht

Familie nijmegen
6-3-2018

Mooie omgeving, beloofde 13+aktiviteiten worden niet nagekomen. Website beloofd veel meer dan werkelijkheid. het is een camping waar een aanbieder langskomt met wat aktiviteiten die niet aansluiten op wat families willen.Hygiene van douche wc zeer oud en basic.

Nooit meer

Koen
1-3-2018

Goeie cappucino bij het café, voor de rest was er niet veel te beleven het eten was elke dag het zelfde (pasta) we hadden wifi maar dat was niet bij je tent maar bij de receptie waar het toen heel druk was, het zwembad was klein, druk en geen stoelen de activiteiten waren wel te doen. Conclusie Ik heb het niet als een leuke vakantie ervaart hoopt dat het verbeterd wordt

Super leuke vakantie gehad

Yvonne Touw
14-9-2017

De eerste week september een actieve 50+ vakantie geboekt en een hele leuke week gehad.Het was een afwisselende actieve week met lekker eten leuke wandelingen en ook genoeg vrije tijd.

Prima camping

Jeannet
28-8-2017

Vrij rustig gelegen grote camping, vlak aan een kiezelstrand gelegen. Volpensioen is prettig, je hoeft daardoor niet de camping af. Pizza's bij de bar zijn ook erg goed! De sanitaire ruimtes zijn wel aan een opknapbeurt toe en je mist een ruimte waar je je om kan kleden. De douche zelf (straal) is goed. Medewerkers zijn gastvrij en er wordt veel georganiseerd, veel buitensportactiviteiten, maar ook wandelingen, yoga en een likeurproeverij en natuurlijk het happy hour! Een aantal keren per week is er live muziek.

Dooknu
5-7-2017

Gastvrijheid is buitengewoon.

Fijne vakantie gehad,voor herhaling vatbaar.

A.C. Wijers
27-6-2017

De camping vond ik goed,mooie ligging en fijne safaritent met sanitair, lekker eten en leuke excursies.

Wat ik niet goed vond was de yoga en de massage, ik vond de kwaliteit hiervan matig tot slecht!

Een geweldige mei-vakantie gehad

Mark
8-6-2017

Fantastische service door Amfibie-treks op maat. Genoten van de mooie natuur, heerlijke eten en fijne (safari-)tent. Kinderen en wij hebben een heerlijke voorjaarsvakantie gehad. Was inmiddels de 3e keer voor ons en zeker niet de laatste.

Vriendelijk, warm personeel. Hartelijk onthaal. Rekening houden met je wensen op vlak van eten maar ook andere wensen. Heerlijke maaltijden.

Yoga/massage was erg ontspannend en zalig. Fijne, verscheidene activiteiten.

Gezamenlijke uitstap aan een plaatselijk dorpsfeest of optreden (typisch van Sardinië) zou een extra-pluspunt zijn geweest.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Amfibietreks Mandras in Santa Lucia , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Amfibietreks Mandras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.