Vakantiepark Liscia Eldi

35 reviews over Vakantiepark Liscia Eldi

• 2019
    8Diane10-09-2019

Voor ons eenmalig

Een mooi park. Het zwembad lijkt groter dan je ziet op de foto’s. Het appartement is prima voor 2 personen, gehorig maar wordt iedere dag schoon gemaakt en voorzien van handdoeken. Wij hadden voor het eerst all inclusive gekozen. Het eten was niet altijd even warm maar prima. Voor ons te massaal. Denk voor families met kinderen een prima park.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij neckermann
  • 7fam de Klerk28-07-2019

Geen te hoge verwachtingen, prima hotel....

Heerlijke vakantie gehad, Sardinië is een prachtig eiland, helaas de stranden zijn te druk in het hoogseizoen is onze mening. Ons verblijf in Liscia Eldi had dikke plussen maar helaas ook minnen. Positief was de rustige ligging van de kmrs, verdeeld over een groene tuin. Wij hadden 4 pers kmr, prima bedden, airco top, gratis wifi op kmrs. Helaas erg kleine (80 cm) oude douche, bij bedden boven staken spijkers uit plafond. Grote minpunt vonden wij all incl, assortiment was zeer beperkt en onduidelijk, staat nergens aangegeven. All incl is geldig tot 22.00 uur, hierna tegen betaling. In hele resort 1 bar aanwezig bij het zwembad, dit is dus ver van de kmrs, niet handig savonds. Eten weinig keuze en variëteit, vaak vis. Ham en salade op buffet tafel liggen ongekoeld... Heerlijke koffie verkrijgbaar, lunchbox krijg je mee op verzoek dus super. Vriendelijk niet opdringerig personeel verzorgd animatie.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Fam Zwart16-07-2019

Geweldig

Elke dag kamer schoon gemaakt,elke dag 3 handdoeken per persoon, vriendelijk personeel, heerlijk eten, elke dag een koelbox mee als je daar om vroeg, mooie liggen op 800 mtr een mooi zandstrand met ligbedden van het hotel. Auto wel aan te raden.

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2019

• 8C.04-07-2019

Leuk 'vakantiedorp'!

Hele prettige vakantie gehad in dit 'vakantiedorp'. De mensen werken er hard en zijn vriendelijk, service helemaal top! Het eten was goed en uitgebreid met veel Italiaanse/Sardijnse gerechten. Als je op pad was kon je een goed gevoelde koelbox mee krijgen. Zwembad is fijn, sommige drukke aankomst/vertrekdagen alleen geen bedje te vinden helaas. De kamer was prima, wel wat gedateerd maar met airco en koelkastje. De douchecabine was wel enorm klein en onhandig. De meeste gasten zijn Italiaans, wat Duitsers en Britten. Strand van Isuledda was erg mooi (10/15 min lopen) ook gratis bedjes van het hotel beschikbaar daar. Jammer dat het 'hoteldeel'strand vol lag met zeewier, was verderop niet zo. Wij hadden een auto gehuurd, wat ideaal was. San Teodoro is een gezellig plaatsje 's avonds, is te lopen, alleen is er geen voetpad langs de weg en niet of nauwelijks verlicht.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10Jan & Family04-07-2018

Heel erg mooi, zeer goed

We zijn al jaren geleden bij Liscia Eldi geweest en waren blij te zien dat het resort nu wordt aangeboden door een touroperator dat we er vaak voor kiezen om onze vakanties te boeken. Het is mooi aangelegd, maar een auto is aan te bevelen als je niet alleen wilt ontspannen op het strand en in het resort, een pendeldienst naar San Teodoro en het La Cinta-strand wordt aangeboden tegen betaling. Het gesloten strand Cala d'Ambra is ok, maar het is de moeite waard om naar het strand van Isuledda te gaan, 500m te voet of om te genieten van het zwembad. Het resort is goed verzorgd met veel groenen, het personeel is vriendelijk en helpen, het eten is geweldig, de kamers zijn een beetje oud en "eenvoudig", WIFI alleen in de gemeenschappelijke ruimtes en niet zo'n goede tv-keuze, maar het is goed, want de rest is geweldig! Vrijdagmorgen erg mooie mercato in San Teodoro! AI stopt om 22.00 uur, misschien is een uur langer beter;)

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• Oude reviews

8Nicole11-08-2014

Super leuk park!

Leuke huisjes, wij hadden een 5-persoonsappartement met een slaapkamer voor 2 pers en 1 voor 1 pers + bedbank ik de kamer prima te doen met 2 volw en 3 kinderen. Minimalistische keuken en aan te raden een waterkoker en/of koffiezetapparaat mee te nemen. Geen airco, viel ons reuze mee in het hoogseizoen anders waaier meenemen. Alle type huisjes zijn overigens via een reisorganisatie te boeken. Super animatie veelal Italiaans maar dat vonden wij geen probleem. Mooie stranden in de omgeving, dorp te bereiken via een drukke hellende weg wel buspendel vanuit de accommodatie in het hoogseizoen! Kortom: super park met vriendelijke mensen wij gaan zeker nog eens terug!

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 6Yvonne 04-08-2014

Mooi ruim park; huisjes klein en gedateerd

Prachtig park, ruim opgezet. Huisjes zijn klein en van binnen echt gedateerd. Keuken hebben ze heel beperkt uitgerust; je hebt bv maar 2 pitjes dus koken wordt ontmoedigd :-) (er zijn 2 restaurants op het complex). Wij hadden via touroperator geboekt en hadden een foto gezien met 2 een persoonsbedden. We dachten dat huisje te hebben geboekt zodat we 2 aparte slaapkamers hadden (een voor ons en een voor de kinderen). Maar helaas hoort die foto bij een 6 persoon huisje dat je niet via touroperator kunt boeken (wel via het complex zelf overigens) dus hou hier rekening mee. Het dorpje ligt op 5-10 minuten rijden en is niet zo groot maar erg leuk met elke avond markt en heerlijke restaurants. Op ca 10 minuten lopen van het complex is een prachtig zandstrandje. Super, echt een aanrader!

• 5Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8desireejanus30-09-2012

Heerlijke plek

De accomodatie was heerlijk, 2 slaapkamers,badkamer. Voor en achter groot grasveld waar lekker gespeeld en gezeten kan worden. De omgeving is prachtig, San Teodoro is een leuk plaatsje, geen winkelstad! Het uitzicht is van alle kanten mooi, vanaf het zwembad kijk je op de zee. De buurt is rustig, het ligt buiten het centrum van San Teodoro. Het personeel is heel behulpzaam. Er is een mini market en een restaurant (pizza). De kamers zijn prima, en worden 1 keer per week schoongemaakt. Neem wel zelf theedoeken en afwasborstel mee! Het park is kindvriendelijk, met een grote speeltuin en zwembad, geen apart pierenbadje. Wij waren in het naseizoen, weinig activiteiten maar er werd vertelt dat er in het hoogseizoen veel gedaan word voor groot en klein. Een babybedje en kinderstoel zijn bij te boeken en van prima kwaliteit. Er is geen airco, maar die hebben we ook niet gemist. Er is een kluisje aanwezig.

• 6Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

• 8Kammers09-08-2012

Knus "echt Sardeens"!

Wij zijn net 12 dagen in Liscia Eldi geweest met 4 volwassenen(oom,tante, papa en mama) en een kindje van 2,5 jaar. Complimenten voor de receptie, winkeltje en animatie. Lekkere pizza's rond de € 7.50 maar beetje matig belegd. Maar voor een € 1.00 extra lekker extra beleg. Restaurant avond € 25.00 was goed te doen.Bediening matig(eenmalig gegeten) Let op restaurant is open van 19.00 tot 21.00. Veel Italiaans(ook animatie), maar daar ga je voor naar sardinie denk ik? Wel warm in de slaapkamer en geen airco in ons 2 kamer appartement. In woonkamer is ook een rust/ slaapbank aanwezig (uitklapbaar). Al met een een fijne vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 7Visser26-07-2011

Prachtige locatie, geen massatoerisme: heerlijk!

De excursies gingen 2x niet door: te weinig aanbod. Erg jammer, want openbaar vervoer is zeer onhandig. Park wordt hoofdzakelijk bezocht door Italianen. San Teodoro is nauwelijks de moeite waard en het aantal inwoners dat Engels of Duits praat is minimaal. Maar het strand, de zee, de zon, het uitstapje: prachtig. Niet te beschrijven.

• 6Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

3 tips over Vakantiepark Liscia Eldi

• desireejanus, 30-09-2012

Er zijn veel muggen, neem daar voldoende voor mee! Een auto huren is wel een must, openbaar vervoer is niet zo denderend en er is veel te zien in de omgeving.

• Kammers, 09-08-2012

Auto huren niet bij Planetcar (Let op verzekering niet all risk),maar bij Europcar. Restaurant Bal Harbour (lounge) is qua eten en ambiance een beleving en een aanrader, maar wel wat "duur" € 178.00 voor 2 personen. BBQ bij het huisje niet toegestaan,

• Nicole, 11-08-2014

Neem zelf waterkoker/koffiezetapparaat en misschien waaier mee!

1 vraag over Vakantiepark Liscia Eldi

• De Klerk, 30-05-2019

Vote allele?

Wij Gaan 18-07-2019 met 2 kids( 15 en17 Jr.) naar dit resort. Vragen ons af of er een voetbalveld aanwezig is? Iemand nog tips Ivm Autohuur en leuke uitstapjes!

Vakantiepark Liscia Eldi info

• Aantal sterrenstersterster