Camping La Cinta

3 reviews over Camping La Cinta in het Nederlands

Mooie ligging

Riette
5-8-2014

Erg grote camping (250+plaatsen), met grote en kleine plekken. Sanitair geconcentreerd in het midden, met voldoende toiletten, douches, wasbakken, afwasbakken, chemisch toilet, camper reinigingsplaats, compressor, speciale plekken om voeten te wassen, en twee wasmachines. het sanitair is voldoende aanwezig, alleen tijdens het spitsuur (18-20u) is het aansluiten voor de douches (waarin weinig ruimte is, een badjas is een aanrader anders is al je kleding nat). Sanitair is niet vies, maar zou wel vaker schoon gemaakt kunnen worden. Ook is er maar 1 zittoilet, de rest is frans! Er is een winkeltje met basisproducten waar je in de ochtend ook brood kunt halen. Bij de bar zijn koffie/thee/sigaretten/krant/tv etc aanwezig. Voor de kinderen is er een tafeltennistafel en speeltoestellen. Camping is mooi gelegen aan het prachtige strand, waar je weinig van ziet omdat het zo vol ligt!!!! Personeel is afstandelijk, spreekt nauwelijks anders dan italiaans. Omgeving is mooi, voldoende te zien.

leuke camping aan het strand

Margot
17-7-2013

Een camping zonder huurtenten, zonder zwembad maar de zee op 5 minuten loopafstand. Sanitair eenvoudig maar voldoende. Wifi gratis. Voldoende staanplaatsen voor kleine tentjes. Ook centrum van San Teodoro en restaurants in La Cinta op loopafstand.

eher Enttäuschung

sobi27
22-9-2010

sind zum La Cinta gefahren wegen toller Beschreibung in Reiseführer, waren aber enttäuscht. Hat eher Stellplatzcharakter. Waschhäuser einfach, aber sauber. (Warmw. inklusive). Dafür grosser, schöner Shop!! Strand vor Camping schmal u. steinig, paar Schritte weiter breiter u. kaum Steine. Meer super und ideal für Kinder, da ganz flach! Obwohl schon Nebensaison noch extrem viele Leute.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Cinta in San Teodoro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Cinta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Cinta scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.