Hotel Club l'Esagono

ItaliëSardiniëSan Teodoro

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Club l'Esagono voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 3 reviews
+44/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6VoldoendeScore uit 3 reviews
  • 6Waardering

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Club l'Esagono

• 7Harald20-10-2016

Prima Hotel/appartementjes

Het zijn dus allemaal appartementjes die verdeeld zijn over het redelijk groot complex. Dichter aan het strand kan niet. Ontbijt was prima, maar wel vrij basis. Zwembad met duikplank zal in de zomer wel vol zitten want het is niet groot. De zee loop je zo in om te zwemmen. San Theodore is een leuke stad en zelfs in oktober was er genoeg te doen. Stranden in de buurt zijn super mooi. Sardinië is verder niet super toeristisch en kan inderdaad wat saai overkomen, maar de omgeving maakt alles goed. Een auto is een must anders moet je wel ver lopen naar het dorp en evt supermarkt. Eten in het hotel is goed, maar wij zijn gewoon in het dorp zelf geweest. In het hoogseizoen is er van alles te doen en zal het drukker zijn. Aan de kinderen is zeker gedacht. Er is ook een speeltuin. kinderbad en animatie. Kamers zijn klein en redelijk donker, maar met airco. Airco heb je in de zomer zeker nodig. Vriendelijk personeel en het is ons goed bevallen. We waren er in oktober en de disco aan de andere kant van de weg was dicht. Ik weet ook niet of deze uberhaupt open is in de zomer. Indien dit wel zo is kan dit wel voor veel overlast zorgen van alle jongeren. Dus vraag dit wel even na

• 6ITALIE27-06-2016

SUPER ZAAI

Hier is nu ook werkelijk niks te doen .Wij hadden geluk dat de discotheek allen nog maar proef aan het draaien was, overdag als dit s Avonds gebeurt ben je in de aap gelogeerd,zelf met de deur en ramen dicht hoor je het gedreun van de bas ,dank onze lieve heer dat het s avonds regende ,in het plaatse is genoeg gelegenheid oom goed te eten ,op de foto's is het wel wat mooier. Bad meester zat erg veel te slapen in zijn stoel ,met snurk geluiden,erg veilig?

• 5Sergio Ciaranfi10-07-2012

Enttäuschender Urlaub im Hotel L'Esagono

Das Hotel liegt abgelegen direkt am Meer mit kleinem Privatstrand. Strand und Meer voller Algen, angesichts der grossen, nebenan vorhandenen Deponie keine Ausnahme. Nächste Einkaufsmöglichkeiten im ca. 2 km entfernten Dorf San Teodoro. Wochenende und Mitte Woche Discobetrieb in unmittelbarer Nähe bis 05.30 Uhr keine Nachtruhe. Am Pool kein Schatten, Sonnenschirme sind nicht erlaubt. Auf der grossen Rasenfläche dürfen keine Liegen aufgestellt werden. Zum Teil sehr kleine Zimmer mit Feuchteschimmel an Wänden. Manche Duschen funktionieren nur sehr heiss oder kalt. Am TV ausschliesslich Italo-Sender. Zimmerreinigung mangelhaft. Essen mittelmässig, Karte nur auf italienisch (auch mit Italienischkenntnissen nur schwer verständlich). Morgenbuffet dürftig und immer gleich z.B. nur eine je Sorte Brot, Käse oder Aufschnitt. Freundliches Personal aber ohne Deutschkenntnisse. Getränke und Speisen, auch im Dorf, sehr preiswert. Bei HP kann man beliebig zwischen Mittag- oder Nachtessen wählen.

Hotel Club l'Esagono info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar