Reviews over San Sperate

Uitstekende locatie voor dagtochten!!

martin,
    1-11-2011

Wij mochten een week in deze B&B verblijven om van daaruit een deel van Sardinië te verkennen. De B&B wordt bedreven door Ignazio Simbula deze naam zou synoniem kunnen staan voor de perfecte gastheer, hij probeert er voor te zorgen dat de gasten zich op alle manieren prettig voelen. De B&B beschikt over 2 kamers met beiden een eigen badkamer,wij hadden een drie persoonskamer van ruim 20m2 met daarbij een ruime luxe badkamer een hal en een bergruimte voor de koffers.

S ’ochtends stond er een ontbijtbuffet klaar dat hoofdzakelijk uit zoetigheden bestond echt Italiaans toen Ignazio echter in de gaten kreeg dat er weinig zoet gegeten werd kwamen er al snel vleeswaren bij. Verder beschikt de B&B over een eigen afgesloten parkeerplaats zodat de auto niet aan de staat hoeft te staan.

Al met al een aanrader.