Hotel Petra Segreta Resort & Spa

Hotel Petra Segreta Resort & Spasterstersterster

9.3Fenomenaal

Italië, Sardinië, San Pantaleo

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Petra Segreta Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

3 reviews over Hotel Petra Segreta Resort & Spa

• 2017
    8Jacqueline24-06-2017

mooi maar afgelegen

Petra Secreta heeft hele leuke huisjes/kamers verspreid op het terrein, erg leuk! ontvangst was heel hartelijk en personeel heel aardig. het ontbijt was goed maar magertjes gezien de gehele ambiance, en iedere dag exact hetzelfde. We hebben vaak in minder goed aangeschreven accommodaties gezeten maar met een veel uitgebreider ontbijt. het zwembad is ook erg open gelegen, iedereen die naar de receptie loopt , heeft hier vol zicht op. Qua privacy niet echt lekker aan het zwembad liggen.

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

10Sandra21-09-2011

Love it! Miss it, would go again anytime....

Spent our honeymoon here, fantastic surroundings, as beautiful as in all brochures. Fantastic warm service, lovely staff! Delicious food. Pool Area is real great. We came back totally relaxed... Oh and the two little dogs are too cute!

Gereisd met partner in april 2011

• 10guus11-07-2009

heerlijk relaxed genieten en niks doen!!!

Onze honeymoon hier doorgebracht. Lekker niets doen aan het zwembad. Petra segreta is een fraai aangelegd door de eigenaresse die ook architecte is.Lekker kleinschalig, Het ligt boven op een berg en kijkt pracht uit over de baai bij cannignone. Het personeel is zeer correct en service gericht. Het eten is super. Wij hadden een junior suite, dit was een losstaand 2pers huisje met elk onze eigen badkamer!? neem dus twee tubes tandpasta mee. het ligt 10 minuten van san pataleo over een zandpad. Het enige minpunt is dat het eten en drinken vrij duur is. 5 euro voor blikje cola (gewoon ff op z'n hollands de minibar vullen met blikjes uit de supermarkt). Ook het avondeten is aan de prijs (reken op 120 euro incl wijn voor 2 pers maar wel overheerlijk en het gald waard. In het dorp zitten nog 2 prima pizeria's voor een goedkoper avondje. Zeker een aanrader

Gereisd met partner in juni 2009

0 tips over Hotel Petra Segreta Resort & Spa

0 vragen over Hotel Petra Segreta Resort & Spa

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• WinkelsKapper
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking