Vakantiehuis Casa Mancini

Met jonge kinderen

geweldige ligging, rommelig interieur

M. v/d Veen
1-8-2010

Zoek je een plek waar de tuin grenst aan het strand dan is dit een prima plek. Het leefcomfort van het huis zou beter kunnen. De keukenspullen zijn echt gedateerd, huis is te vol met spullen van oude bewoners en het sanitair is niet meer van deze tijd. Het gebruik van de kano is aardig maar de fietsten die daar staan zijn compleet verroest en gevaarlijk. Het strand en de mogelijkheden in de buurt maken het verblijf wel leuk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Mancini in Sa Rocca Tunda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Mancini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.