S. Caterina di Pittinuri

Reviews over S. Caterina di Pittinuri

saai betonnen hotel, maar een mooie ligging

wismans,
    25-9-2011

jammer dat hier geen gelegenheid is om 's avonds nog even lekker buiten een drankje te drinken. Het eten en de kamers stellen niet veel voor.

positief is de prachtige ligging en een mooie omgeving

Gereisd met partner in augustus 2011

Leuk hotel door mooie ligging

Ton,
    28-6-2009

We hebben een paar lekker dagen doorgebracht in dit hotel, Een beetje kaal ingerichte kamer, wel erg schoon. Leuk zwembad met schitterend uitzicht. Jammer dat nog niet alles klaar was, zoals een terras om 's-avonds buiten te zitten.

Gereisd met partner in juni 2009

ron,
    8-7-2008

Mooi middelgroot hotel gelegen op een kaap met prachtig uitzicht op het dorp en de zee. Vanwege de ligging vrij geîsoleerd. Zwembad en naar zee met piepstranden ong. 80 treden naar beneden.

Ruime en mooi gedecoreerde kamers met klein balkon en een keurige badkamer. Het ontbijt is goed verzorgd.

De restauratiemogelijkheden in het dorp zijn beperkt.

Gereisd met partner in juli 2008

Het hotel is prachtig gelegen op een rots met uitzicht de

Jan,
    13-6-2007

Het hotel is prachtig gelegen op een rots met uitzicht over de baai. Vreemd is echter dat de toegangsweg over een landweg vol met stenen loopt. Je krijgt het gevoel dat je volledig verkeerd zit, temeer omdat er geen enkele aanduiding op de gevels van het hotel staat.

In de directe omgeving is niet zo veel te doen.

Gereisd anders in juni 2007