Aparthotel Setar Palace

ItaliëSardiniëQuartu Sant'Elena

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Setar Palace voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 7 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.3VoldoendeScore uit 7 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Setar Palace

• 8Anty19-06-2017

NICE HOTEL

It's a nice hotel not so far from Cagliari. Near the sea. We stayed in the apartments but we BB formula. Breakfast very good.

• 5Stefan des29-06-2010

Hotel Setar ****

Voor mensen die hier naar toe gaan voor enkele dagen relaxen... een afrader! Slechte ligging en slecht eten (op een naast gelegen restaurant na). Het personeel is er wel vriendelijk en de kamers zijn redelijk. Wil je iets ondernemen daar dan zul je toch echt een auto moeten huren of flink veel taxikosten moeten betalen. Het land zelf is overigens erg indrukwekkend!

Opmerkelijk; sterren hotel met een bedroevende keuken - Gorden ramsey zou dit hotel eens moeten bezoeken ;-)

• 7W. Uiterwijk14-09-2007

hotel heet nu gewoon "Setar" en heeft zelfs 4 sterren op de deur staan maar is dit niet waard. De entree maakt een goede indruk, de rest veel minder. Kamers aan de achterzijde hebben veel last van lawaai van ristorante/pizzeria dat makkelijk tot 01:00 uur met klanten open blijft. Overigens is het eten daar wel voortreffelijk. Ook een trouwpartij werd er gevierd in het hotel tijdens ons verblijf. Dit feest ging tot 01:30 met veel muziek door. Voor wat vroeger op de avond kun je dan genieten van de babydisco en of de animatie, waarbij de loudspeakers gericht staan op de achterzijde van het hotel.

• 6M. van der Borst08-08-2007

Het hotel ligt ver van almene voorzieningen, op een supermarkt na. Daardoor op hotelvoorzieningen aangewezen. Gelukkig waren we met auto. Zwembad prima, maar niet geschikt voor kleine kinderen. Diepte : 1.80m. Strandje vlak bij hotel stelt niet veel voor en was tijdens ons verblijf niet bruikbaar doordat het hoort bij een zeilclub. Er was net een kinder regatta gaande. Strand van Poetta op 6km was wel geweldig met veel voorzieningen. Ook zijn richting oosten prachtige baaitjes met strand, maar zonder voorzieningen. Niet alle appartementen hebben kitchenette en degene die er wel een hebben zijn beperkt uitgerust. Wij hebben daarom nooit gekookt. Hotel sluit contracten met groepen jongeren. Daardoor tot 24 uur muziek. Daarna juist lekker rustig. Mijn kinderen konden moeilijk contact leggen met anderen, omdat ze allemaal bij groepen hoorden. Bijna noemand spreekt een beetje engels. Sardinie is een zonnig en prachtig eiland. Je moet wel vervoer hebben om er van te kunnen genieten.

• 4moonen07-08-2007

wij hadden appartem.samen met kinderen van 5 en 7 jr. Lagen tussen 200 kinderen die hier op schoolkamp waren, ook entertainment alleen gericht op hun leeftijd.Tot 24.00 harde disco muziek buiten!! Terras app. te smerig om te gaan zitten. Klachten werden niet serieus genomen,konden na 4x klagen over harde muziek ander app.krijgen,dit lag slechts 4 deuren verder dus hielp niks we lagen nog tussen de jeugd. Treurig om te zien hoe smerig hun recreatiegebieden erbij lagen:lege flessen,afval alles bleef liggen. Ontbijt was zeer simpel alleen maar harde broodjes,kaas,jam en ham om te kiezen. Zelfs fruit zag niet fris uit. Baaitjes in omgeving maken veel goed alleen mis je vaak een kleine bar of iets dergelijks waar je wat kunt drinken of ijsje kunt halen. Wij hadden absoluut meer verwacht maar hebben toch genoten van even lekker niets maar dan buiten het hotel! HEt lijkt ons meer een zakelijk hotel waar je voor max 5 dagen blijft en als je niks om luxe geeft.Misschien zijn hotelkamers beter.

• 8patty31-05-2007

we hebben het appartament geruild voor een hotelkamer, aangezien de app. erg afgelegen en simpel waren. hotelkamer was prima! Ontbijt eenvoudig een eenzijdig.

• 6anita07-04-2007

als je alleen maar iets nodig hebt om te slapen is het oke.Wij hebben vorig jaar 40euro per nacht betaald en dat is voldoende ,meer is het app. echt niet waard Het is klein , de keuken was vies en vettig dus niet gebruikt.Gewoon douchen en slapen , meer niet!!!!!!!

Aparthotel Setar Palace info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)

Veilig betalen met