Hotel Flamingo

7.5Goed

• Sauna

6 reviews over Hotel Flamingo

• 6Rob Meurs16-06-2009

mooie liging toch niet meer voor ons

Mager ontvangst. Kamer (suite 1 Digi of zoiets) mooi, ruim kosten ook 1800,- voor 2 pers. week hp. (20%lastminutekorting)Jammer dat de kluis het niet deed (gerepareerd) de deur erg klemde, een slot ontbrak op de buitenraam waardoor iedereen binnen kon en het bubbelbad niet werkte. Ondanks div. keren aangegeven er werd niets mee gedaan. We hadden niet de indruk dat men er alles aan gedaan wordt om de gast te verwennen. Ontbijt ZEER mager. 1 soort brood - 1 kaas- en 1 vleeswaren soort ( 4!!) yoghurt, blikfruit, 3 creals en melk. 3 sapjes koffie en thee. Diner was goed tot zeer goed. Ruime keuze. Jammer nagerecht buffet waar steeds 70% op was. LET OP strandstoelen inclusief, Strandbed € 10,- per dag!! Wellness stelt echt niets voor. Zeer kleine sauna en slecht werkende turksbad. Zwembad wel mooi ( zie foto) maar zeker geen 25 euro entree waard! HOGE drankprijzen (sambuca 5,- toasty 4,-) regelm. livemuziek. Internet alleen in hal. mooi strand en zwembad. Toch voor ons niet meer!

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Cees Groot22-10-2008

PARADIJS BESTAAT

Wij zijn hier week 42 op vakantie geweest. Wat een prachtig hotel en een super restaurant. Een schitterend zwembad en direct gelegen aan het strand. Bediening aan het zwembad wat wil je nog meer. Bediening is lekker relaxt en zijn erg aardig. Het weer was ook fantastisch half oktober en nog steeds 26 graden.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 8dailen29-09-2007

wij zijn in Flamingo geweest 1 week in September. Het hotel is netjes en schoon. Ook de kamers worden goed bij gehouden...tot hier de 4 sterren. het eten: gaarkeuken idee, fantasieloos, porties zijn klein. service is wel goed. als je de keuze hebt...neem geen halfpension.

Gereisd met partner in september 2007

• 8Rita & Benny23-06-2006

Wij verbleven de eerste 2 weken van juni in het ietwat afgelegen hotel met een mooi strand. Wij kregen een kamer in het "I Nidi" gedeelte. Prachtige kamer met groot terras met zelfs ligbedden. Heel mooi en proper, alleen last van een lawaaierige pompinstallatie in de buurt. Centrale Airco stond ook nog niet echt laag afgesteld. Wij stelden vast dat er echt alleen op italiaanse toeristen in juli en augustus gemikt wordt. Dus nog te weinig busverbinding begin juni. Ook de Fitness ging pas op het einde open. De tuin werd pas onderhouden, enz. Prima en lekkere keuken, keuze uit minstens 5 voor- en 5 hoofdgerechten, waarvan geen enkel is terug gekomen tijdens ons verblijf. Dessert via een buffet. Ieder krijgt zijn vaste tafel in het restaurant waardoor er geen drukte is naar de beste plaatsen. Een goede prijs-kwaliteit verhouding als je natuurlijk alleen met Italië vergelijkt.

Gereisd in juni 2006

• 8Francis04-09-2005

Leuk plaatje, maar niet altijd wat men verwacht. Als je in zee gaat moet je eerst een 10-tal meter keien trotseren, pas nadien zand. Keuken is zeer afwisselend, maar is eigenlijk een grootkeuken waar alles op voorhand klaar wordt gemaakt. Als je over een auto beschikt kan je best een mooier strand aandoen (vb Chia)Omgeving leuk en rustig. Ook voldoende animatie, maar 99% in het Italiaans.

Gereisd in september 2005

Hotel Flamingo info