Hotel Agriturismo Su Vrau

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag13°8°
Hotel Agriturismo Su Vrau
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Su Vrau voor je op een rij gezet:

Laatste review

Groot Landgoed met eigen wijngaard, olijven etc. rustig gelegen tegen helling met mooi uitzicht op omgeving en vestingstadje Posada en zee. Mooi Zwembad, prima kamers en badkamer in de tuin met eigen terras.

Vriendelijk personeel en goed verzorgd buffetontbijt en diner. ( geen "ster-niveau) maar bij afrekenen een extra verrassing want ondanks de scherpe kamerprijs ( halfpension) waren de flessen huiswijn en water inbegrepen!

Op 10 minuten rijden een heel mooi rustig zandstrand, omzoomd met bomen en vergezichten met op de achtergrong bergen, je waant je een beetje in Afrika!

Aanrader: het Castello n het oude stadje Posada bezoeken met schitterend uitzicht over de omgeving. ( hier ook een leuke wijnbar en iets luxer restaurant.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant
Peuterbad

4 reviews over Hotel Agriturismo Su Vrau in het Nederlands

Heel fijn verblijf in een rustige omgeving

adenerna,
11-11-2017

Prachtige omgeving

Natasja,
22-10-2017

Net en keurig hotel/agristurismo met verschillende gebouwen waarin kamers te vinden zijn. Wij verbleven rechts van de weg en het speeltuintje/zwembad. De kamers zijn eenvoudig, maar netjes. In tegenstelling tot de meeste hotels misten we wel koffie/thee faciliteiten. Het uitzicht was prachtig. Wij hadden verder een ruim tweepersoonsbed, twee eenpersoonsbedden (voor de kinderen), grote spiegel, een bureau met tv, twee stoelen, mini koelkastje, kledingkast en twee nachtkastjes. De badkamer was simpel, grote kast voor de spulletjes, wastafel, bidet, toilet, douche en spiegel met föhn. We hadden alleen de eerste dagen veel last van vliegen en toen die weg waren kwamen de muggen, maar goed daar is weinig aan te doen. We hebben er een keer gegeten, er was alleen keuze uit een menu (4-gangen) a 25 euro p.p. ook voor de kinderen en eigenlijk is het te veel voor kleine kinderen, er bleef te veel eten over en daarom zijn we de andere avonden met de auto erop uit gegaan en hebben we elders gegeten. Het eten was overigens wel erg lekker en vers en we konden rustig eten, geen gehaast. Ook het ontbijt was prima, zeker naar Italiaanse begrippen, wel hetzelfde elke dag, beetje variatie in taarten/cake maar prima en vers. Zwembad is mooi en schoon, ideaal voor kinderen, fijne ligstoelen ook. De schaapskudde komt dagelijks voorbij en gewoon prachtig uitzicht. Vriendelijk personeel, prima vakantie gehad. Tip zou zijn om in de avond iets meer uit te stralen dat men op terras naast de eetzaal wat kan drinken. Nu lijkt het alsof dat niet mogelijk is als men er zit te eten omdat er maar niemand kwam.

Grote, hoog gelegen, agriturismo, goed verzorgd met prachtig schoon zwembad en mooie kamers. Zeer uitgebreid, vers ontbijt. Een minpuntje is dat het kleinschalige en kneuterige idee van 'samen eten met de boer en zijn familie' ontbreekt. Eten is prima maar vindt in zeer rap tempo plaats in een eetzaal, geen gezelligheid aldaar!

Was hier met partner maar er waren veel gezinnen dus ik denk zeker kindvriendelijk.

sardinie op z'n best

jacob
16-5-2012

Begin mei 2012 verbleven wij hier 2 dagen/nachten, als onderdeel van een rondreis op Sardinie. Met de kennis van nu hadden we beter onze gehele

vakantie in Su Vrau kunnen doorbrengen: eldorado voor liefhebbers Italiaanse keuken (eenvoudig maar zeer smaakvol); het is er schoon; een

schitterend zwembad; zeer vriendelijke gastheren en -vrouwen en voor de hollanders: geen geld voor de geboden kwaliteit!!

Eliza was here

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Agriturismo Su Vrau in Posada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Agriturismo Su Vrau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.