Hotel Ollastu

Hotel aan zeeWeer vandaag30°19°
6,8

5 reviews over Hotel Ollastu in het Nederlands

Geen sfeer voor sporters.

30-10-2013

We waren met een groep (fietsers) onderweg. Bij aankomst vroegen we om een veilige stallingsplaats voor onze dure fietsen. Maar dat was niet mogelijk, we moesten onze fietsen maar buiten plaatsen. Aan de bar vroegen ze €6 voor een klein biertje. Toen we vroegen of dit geen vergissing was, zei de hotelmanager dat we maar ergens anders bier moesten gaan drinken. Het avondeten en het ontbijt waren goed; maar de drankprijzen echt te hoog. We hebben dan de boeking voor twee andere groepen geannuleerd, omdat er in het dorpje Porto San Paulo, vlakbij de zee, betere en vriendelijkere hotels beschikbaar waren.

Gereisd Anders in oktober 2013

Strandvakantie met veel excursie-mogelijkheden.

2-8-2013

Mooi, rustig hotel dichtbij de luchthaven Olbia (15 minuten reistijd): een huurauto is zeer aanbevelenswaardig, omdat het eiland heel veel prachtige stranden en excursies te bieden heeft. Dit hotel is uitstekend gelegen, als je excursies naar het noorden (bijvoorbeeld Santa Teresa di Gallura) en aan de oostkust (golfo di orosei ) wil doen tijdens de vakantie.

Gereisd Anders in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Graag nog eens.

27-6-2013

Het hotel Ollastu heeft een unieke ligging en is ons zeer goed bevallen. We hadden HP geboekt met een zeer goed ontbijtbuffet en 's avonds een uitstekend viergangenmenu. De medewerkers waren altijd vriendelijk en behulpzaam. Accommodatie in schone en goed uitgeruste bungalows. Een aanbevelenswaardig complex. We hadden dit hotel online geboekt via de reiswebsite Natourissimo met nog een paar interessante excursiemogelijkheden ter plaatse. We waren vooral tevreden met de deskundige en vriendelijke service tijdens ons verblijf.

Gereisd Anders in juni 2013

Mooie week!

22-6-2013

Voor Italiaanse verhoudingen al zeer goed. Matrassen super, niet doorgelegen. Panorama en ligging praktisch en zeer mooi. Wij hadden halfpension met een klein kind en er waren elke avond 4 heerlijke gangen! Zeer lekkere Sardinische wijnen! Sport terreinen konden eens wat verf gebruiken - maar voor de rest hebben we ons zeer lekker gevoeld!

Gereisd Anders in juni 2013

Veel lucht naar boven.

26-5-2013

Ik ken het hotel Ollastu al enige tijd kom er graag terug vanwege het vriendelijke personeel. Welnu, er zijn kleine, maar belangrijke details waarin het hotel steeds meer te wensen overlaat. Bij mijn aankomst was onze kamer niet gelucht. Omdat ik dit seizoen de eerste gast blijkbaar was, rook het er (vooral in de slaapkamer) slecht, om niet te zeggen schimmelig. De satelliet kabel in de kamer was te kort. Daarom hebben we de settopbox los van de muur gekoppeld. Veel faciliteiten in de fitnessruimte in de ligstoelen bij het zwembad waren nog in winterslaap en werden pas in de loop van de week van het verblijf goed geregeld. Ontbijt is er officieel vanaf 7:15 in ollastu, maar pas tussen 8 en half negen is het volledig. De ontbijtgranen werden voor het eerst aangeboden in de 2de week. De drankjes in het restaurant zijn duur. voor iedere 0,3 literfles bier heb ik 6 Euro betaald, wat ik helaas pas op het einde zag. Dit zijn slechts enkele voorbeelden. Jammer, want voor zo een fraai hotel is dat erg slecht.

Gereisd Anders in mei 2013

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Nouvelle Cuisine, Regionaal, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Tapijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ollastu in Porto San Paolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ollastu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.