Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

16 Reviews over Porto Corallo

• 9Allard van der Horst17-09-2021

Mooi en groot appartement met geweldig uitzicht

Wij zijn in juni een week in Porto Corallo geweest. Vanwege Corona en de tijd van het jaar was het nog rustig wat wij prima vonden. Vriendelijke ontvangst. Wij kregen een upgrade naar een ruim 4 persoons appartement met twee balkons met ieder een geweldig uitzicht over de Middellandse zee. Inrichting was netjes. Zwembad was vanwege Corona nog dicht maar binnen 10 min lopen zit je op een zeer leuk strandje met dito beachbar. Bij het complex zit een goed restaurant en verder een leuk klein koffie tentje. Een auto is wel handig maar dan ben je ook vlug in leuke plaatsen in de buurt. Kortom een aanrader als je op zoek bent naar een mooie plek wat zowel rust als gezelligheid geeft.

• 9André P.L.28-10-2019

Voor herhaling vatbaar

Rustig gelegen. Groene omgeving. Mooi zicht. Wijnig te doen, te beleven en te zien in de omgeving. Een huurauto is een must. Vriendelijk en professioneel onthaal. In Porto Corallo zijn geen winkels maar wel enkele restaurants/bars. Om boodschappen te doen, een (lekker) ijsje te eten, enz. moet je in Villaputzu zijn (+/- 6 km).
    Zwembad met ligbedden = extra kosten. Ook voor de voorzieningen op het strand moet je betalen. Uitstekend om tot rust te komen in deze periode.

• 6Carl17-07-2019

Laatste keer hier.

Veel geluidsoverlast door blaffende honden op de accommodatie. Sinds anderhalve week hier nog geen enkele nacht kunnen door slapen. Continu geblaf heel de nacht door. Erg jammer Er is weinig te doen voor de kinderen die ouder zijn dan 12. Annimatie team doet ook niet veel dan alleen mooi lopen te wezen gedurende de dag. Het eten in het restaurant viel ons erg tegen, geen aanrader.

• 8Harry en Joke08-05-2019

Mooi park!

Zonder auto niet te doen, strand dichtbij. Zo'n 20 km verder naar het zuiden vind je schitterende stranden. Huisjes prima, elk met zeezicht. Zwembad en meeste eetgelegenheden zijn begin mei nog gesloten. Dorpen in omgeving zijn niet erg fraai. Tip; neem de oude route naar Cagleria, na 10 km kom je in een fantastisch landschap met diepe kloven, rivieren en rotspartijen.

• 8anni uit Haarlem30-07-2016

Hele fijne vakantie gehad,wel erg heet35-43 graden

Je moet zeker een auto met airco huren om andere dorpen of stranden te bezoeken.Ook waterschoenen meenemen tegen rotsen en evt.pietermannen.Er waren niet veel toeristen en de plaatselijke bevolking is erg behulpzaam.In ons app.zat gelukkig airco,maar alleen beneden,slapen boven was erg warm.Het zeewater is heerlijk,neem evt snorkel mee.De overstap in Milaan sloot goed aan op verdere vlucht naar Cagliari en op de terugvlucht naar Ams.Wij hebben geen gebruik gemaakt v.h.zwembad.

• 3Ingrid31-08-2015

Geen aanrader!

Bij aankomst kregen we nog even een vette rekening gepresenteerd. Er moest bijbetaald worden voor het zwembad, airco, tv en ga zo maar door. Er kwam nog dik 500 euro bij. Het complex is groot en netjes maar zeker gezien de grootte van het complex is het zwembad erg klein. De mensen van de receptie waren slecht bereikbaar en niet vriendelijk. Het appartement was ruim met alleen airco beneden (waar je dus veel voor moet betalen) en wat ventilatoren boven terwijl daar het warmst is Het strand is wel ok met een atrandtentje erbij. Het complex ligt afgelegen, de plaatsen in de buurt lijken spookstadjes en is dus weinig te beleven. Satdinie is een prachtig eiland en zou er best nog een keer heen willen maar dan zeker niet in dit complex! Geen aanrader!

• 8Fam.17-08-2015

Groot park, direct aan zee. Prima verblijf.

Wij hadden n huisje vlak aan zee en dicht bij het zwembad. Karig ingericht maar schoon. Terras was erg klein. Geen airco. Strand en zwembad zijn prima. Animatie aanwezig. Park is netjes onderhouden en rustig. Het ligt afgelegen, auto is dus noodzakelijk om boodschappen te doen. Op t park is n klein winkeltje waar je echt alleen het hoognodige kunt kopen. iedere dag vers brood te koop. In de buurt zijn er maar een paar dorpjes die niet de moeite waard zijn. Cagliari ligt op een uur rijden en is leuk. Voor natuur en strand zit je hier goed. Mooie witte stranden in de buurt. Wij hebben het goed naar onze zin gehad. Minpunt is dat er tot laat in de nacht nog muziek te horen was. En houd er rekening mee dat er aanzienlijke kosten bij komen. Gebruik van zwembad, huur van beddengoed en handdoeken, energiekosten, schoonmaakkosten. Wij moesten voor 5 personen (2 weken) nog € 645,-- extra betalen. Op het strand zijn ligbedden te huur. Parasol en 2 bedden: € 15,-- per dag.

• 10marieline06-03-2014

vacances relax cadre merveilleux

Porto Corallo reste dans notre cœur pour la qualité de ses services, la plage surtout et la gentillesse de ses habitants. Jeunes ou famille il y en a pour tous les goûts. Seront gravés à jamais ses images de soirées de pleine lune, les adultes biens installés sur la véranda du bar Il Vela, situé sur la plage, face à la mer alors que les enfants jouaient en toute tranquillité dans l’aire de jeux adjacente. Très bon restaurants à prix modiques comme Samarcanda, situé au centre du village en bord de mer. Allez-y c’est super !!!

• 7meneer Kuijken29-07-2013

te ver van zee

Nog vroeg in seizoen, te weinig huisjes bezet, maar daarom denk ik wel een upgrade naar ruim huis van twee verdiepingen gehad. Beetje kleine douche. Goed kookvoorziening.

• 7Theo30-07-2012

Mooi uitzicht, zeer warm !

De accomodatie is welliswaar wat ouder, maar zeer netjes en schoon. Jammer dat de airco stuk was; de temperatuur 's nachts (en ook overdag) is in juli zeer hoog. Gelukkig kregen we van de beheerder een ventilator. Voor kinderen is er veel animatie.

Appartement Porto Corallo info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)