Appartement

Onvoldoende

1 review over Appartement Residenze Gli Oleandri in het Nederlands

tot half mei is het hier uitgestorven

tdrooij
9-5-2013

Wij hebben hier verbleven in de laatste week april, eerste week mei 2013. Toen wij aankwamen bleek het complex nog volledig uitgestorven te zijn. Receptie was niet open, de zwembaden waren nog niet bruikbaar en nog vol vies groen water van afgelopen winter. Verder waren wij de enige aanwezigen in het park. Hier stond niets over vermeld toen wij het appartement hebben geboekt. Men vertelde ons ter plaatse dat het hier pas vanaf half mei een beetje begint te komen. Het huisje was ook erg vochtig aan de binnezijde, waardoor kleding etc erg klam werd. Beddegoed was niet aanwezig en na lang aandringen hebben wij een halve set ontvangen. Wij hebben via touroperator geboekt, maar die doen verder niets met de klacht.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2013

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residenze Gli Oleandri in Porto Cervo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residenze Gli Oleandri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.