ItaliëSardiniëPorto CervoAparthotels Porto CervoAparthotel Colonna Resort Country&Sporting Club

Aparthotel Colonna Resort Country&Sporting Club

ItaliëSardiniëPorto Cervo

8.1FantastischScore uit 8 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

8 Reviews over Colonna Resort Country&Sporting Club

• 8didierverstraete10-09-2013

Zeer mooi !!!

Ons verblijf hier was zeker en vast een heel leuke belevenis. Lekker eten, vriendelijke bediening. Mooie bungalow naast het zwembad. Zeer rustig aan het zwembad. Ideaal voor een rustvakantie in combinatie met uitstappen. Wel best een auto huren. Te voet is het goed te doen naar het prachtig haventje.

• 7Decuypere Els03-08-2010

1 keer is zeker genoeg

Wij gaan gewoonlijk naar 5 hotel.propere kamers,prachtig domein en tuin,bediening ondermaats,eten soms lekker,soms echt basis of niet lekker,wijn warm en staat er al van 18u,zelfs witte wijn,obers kennen niets van etikette,ontbijt heel sober nooit geen variatie,personeel kent enkel italiaans,hier en daar een enkeling die wat gebrekkig engels kan verstaan,goed voor 1 week, elke week herhaald het avondeten,zonder auto ben je daar niets,de kust afrijden is het mooiste deel,onmogelijk om gans het land te zien in huurauto van 3 dagen,neem kleine auto want straten zeer smal en stijl bergop en bergaf,zeer korte parkeerplaatsen alles heel duur,op eten is het maar een 3sterren waard,de rest mag 4 zijn. Busje zou ook naar porte Cervo moeten heen en weer rijden ipv enkel naar Pevero beach,heel lekker pizzeria restaurant onder afdak boven met mooi zicht dicht bij hotel op 200m richting porto Cervo

• 7K + L20-06-2010

nooit meer

Vakantie juni 2010 Kamers vochtig, stinkt muffig, veel te klein, deuren binnen sluiten niet meer van de vocht bij ons stond schimmel op de muur, personeel vriendelijk en eten is goed. Wij hadden 2 dagen regen en het water loopt gewoon binnen via voordeur, gemeld aan receptie , er werden gewoon 4 gebruikte badhandoeken op onze stoel in de kamer gelegd. Gelukkig WK voetbal op TV anders heel saai in het hotel, geen animatie Voor ons geen Sardinie meer.

• 8Daphne21-07-2008

Een goed hotel met een afzonderlijke ligging

Het hotel is prachtig, wel wat kleine kamers. Het zwembad is altijd schoon en er zijn genoeg ligbedden dus een handdoekje om te reserveren is niet nodig. Het ontbijt is vrij beperkt. Croissant, bolletjes (wit & bruin), zuurdesem brood. Wel nog 3 dagen gevarieerd brood. Vriendelijke en behulpzaam personeel. Iedere dag een schone kamer. Een auto is een must! De haven (supermarkt) is te voet te bereiken +/- 500m. Ook 3 restaurants zijn lopend te bereiken, voor bezienswaardigheden of winkelen heb je een auto nodig. Porto Cervo het winkelcentrum is heel mooi, alleen de kleding zijn alleen de hele chique exemplaren.

Vergeet niet dat alle winkels tussen 13:00-16:00 dicht zijn!

Maar een super tijd gehad, met auto inclusief. Het hele noorden doorkruist.

• 8Annemiek17-07-2008

Goede service

Als je naar Porto Cervo gaat dan kan je beter niet in het najaar gaan. Alles is dan dicht en lijkt zo uitgestorven. Je kan beter in voorjaar of hoogseizoen gaan. Ik vind de ligging mooi en de service heel erg goed! Als ik ooit weer naar sardinie ga dan zou ik naar Alghero gaan of richting het zuiden, het was te rustig voor mij!

• 9m+w24-09-2007

mooi en zeer verzorgd hotel ontbijt zeer weinig variatie diner lekker maar eten was nooit warm bediening chaotisch en je moet niet verwachten om rustig te eten vier gangen en je bent op drie kwartier klaar ! sardinie is prachtig huur zeker een auto om op verkenning te gaan

• 10Roelants Sandra14-09-2007

Prachtige juniorsuite waarin wij verbleven! Echt TOP! Zéér opvallend was de spontane vriendelijkheid en gedienstigheid van het personeel,'gedrild' bij wijze van spreke maar echt énorm attent en dat geldt voor AL het personeel !!! Zelden meegemaakt en toch al in enorm veel hotels verbleven nav. onze talrijke vakanties! Diner was echt prima en elk bord was steeds een 'kunstwerkje'! Enig minpunt in Porto Cervo maar dat heeft uiteraard niks met het hotel te maken, is het gebrek aan toeristische uitbating ttz: goed voor 'de rijken der aarde' en mooi om te zien maar qua vakantiesfeer niks te beleven !

• 8erni28-08-2007

Het complex ligt buiten de bebouwde kom, een auto is echt aan te raden. Het is mooi aangelegd met een zeer verzorgde tuin met mooi zwembad. De meeste app. liggen aan de overzijde van de weg. Het is niet heel overzichtelijk om over te steken. Wij hadden app. bij de hotelkamers en dat was prima. De app. zij wel klein. Het ontbijtbuffet was niet uitgebreid, maar van goede kwaliteit. Het diner bestond uit 4 gangen en was erg goed.

Aparthotel Colonna Resort Country&Sporting Club info

• TweepersoonsbedBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)

Meals