Aparthotel
8,2

4 reviews over Aparthotel Costa Ruja in het Nederlands

Helemaal tot rust gekomen!

toppie74
4-2-2014

We zijn hier in september geweest....wat een super plek!!!! In de ochtend lekker wandelen, daarna met de shuttlebus naar het strand en daarna heerlijk tot rust komen met een wijntje op onze terras. Wat een uitzicht! Personeel is behulpzaam en ze geven je tips wat leuk is in de buurt! Sardinië in het algemeen: prachtig! We komen terug!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2013

Mooi vakantiepark, top locatie!

marcello
27-1-2014

Wat is het mooi hier! Vanuit het park, prachtige vergezichten! Zeer vriendelijk en behulpzame personeel, keurige woningen en een heerlijke zwembad! Ideaal is de pendelbus naar de stranden! We hebben hier gewoon genoten!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Overslaan in het voor- of naseizoen

Linda
26-10-2013

Wij waren hier in de herfstvakantie. Het beloofde zwembad: dicht. Speeltuin: weggehaald. Wifi: niet aanwezig. Tennisbaan: net opgeborgen. Zon: volop aanwezig. Mooie kusten en prachtig landschap: overal waar je kijkt.

Wij waren de enige gasten - het was een beetje spookachtig. De receptie vond het allemaal heel logisch, het seizoen loopt van eind mei tot 3e week september en daarbuiten is alles niet aanwezig - er zijn immers nauwelijks gasten. Nee, dat klopt, en die gaan er zo ook niet komen ook.

Het appartement is basic, maar voldoende. Op de begane grond heb je een tuintje wat je deelt met 2 andere appartementen. De keuken zit in een soort kast, heeft 4 pitten maar met meer dan 2 pitten aan springen de stoppen. Wel goede keukeninventaris. Geen sfeerverlichting, maar hel TL licht, maar dat zie je meer in ZuidEuropa. Slaapkamers prima.

Het complex bestaat uit 2 delen, enkel voorste deel heeft zeezicht. Zwembad lijkt me aan de kleine kant als het in de zomer vol bezet is.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Oct 14 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sfeervolle appartementen op fantastische locatie

Sandra
18-8-2013

Sfeervol appartementencomplex op fantastische locatie. Woonkamer eenvoudig, maar prima. Slaapkamer ruim, goede bedden en ruime opbergmogelijkheden, geluidloze plafondventilator (ook in woonkamer). Keuken: handig keukentje (zie foto), inventaris voldoende. Neem wel waterkoker/koffiezetapparaat mee. Prima slaapbank, die tevens als 2 x 1 persoonsbed is te gebruiken. Badkamer: verouderd, maar prima. Zwembad: heerlijk, badmuts (soms) verplicht. Tafeltennistafel bij het zwembad. Meeste appartementen hebben uitzicht op zee. Receptie: personeel erg vriendelijk, spreken goed Engels en weten veel van de omgeving. Wifi bij de receptie: werkt goed en is gratis. Tip: boek een georganiseerde trip naar de Madalena eilanden. Mooiste stranden: Spiaggia del Principe (wel lastig toegangspad, maar prachtig), Capriccioli, beach Ira (met gezellige loungebar), beach of porto Istana. Gezellige badplaatsen: Porto Cervo, Biaia Sardinia (wandel over het pad langs de zee bij zonsondergang, prachtig).

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Costa Ruja in Portisco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Costa Ruja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.