Hotel La Plata

0Tonen op kaart

3 Reviews over La Plata

• 9Dario21-06-2010

Sardegna magica...

Ho passato una settimana al La Plata con la mia fidanzata e alcuni amici davvero da urlo. Innanzitutto per il tempo che è stato sempre bello (che fortuna!!) e il mare stupendo, poi l'animazione divertentissima e disponibile...tra tornei di calcetto, ping-pong e beach volley non avevamo assolutamente il tempo per annoiarci. Per non parlare del ristorante e della favolosa cena tipica sarda...da urlo!!!

• 8ERRIGO22-12-2009

Vacances j'oublie tout...

Depuis 2 été déjà, nous sommes devenu des inconditionnels. Lors d'1 première saison en Sardaigne en itinérence, nous avons découvert cette partie de l'île qui nous a charmé, et depuis, c'est à La Plata que nous prenons nos quartiers d'été. L'équipe est très sympa, le service exceptionnel, la gentillesse et l'accueil des Sardes n'ont pas d'égal. Le plus difficile est de repartir à la fin des vacances et d'attendre l'été prochain.

• 8Myriam Janssens12-12-2007

Wij hebben onze zomervakanties van 2006 en 2007 in Hotel La Plata doorgebracht en wij gaan nog een keertje terug in 2008. Het hotel heeft een eigen strand, enkel voor de hotelgasten. De kinderen (ook jonge) kunnen veilig spelen op het strand en in zee, want er is een ondiepe strook van ongeveer 10m. De sfeer is heel gezellig (echt afgestemd op families) en er is een leuk animatieprogramma. Het eten is bijzonder lekker (Italiaans en Sardisch). De voertaal is voornamelijk Italiaans, maar met Engels kom je er ook vooruit.

Hotel La Plata info

Veilig betalen met