Appartement Residence II Mirto

Italië, Sardinië, Palau

7.3Goed

• 6.7Inrichting
  • 6.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Residence II Mirto voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Animatie
  • Sauna
Meer appartement info
Tonen op kaart

14 reviews over Appartement Residence II Mirto

• 7Sandra21-09-2013

Mooie uitval basis voor het Noorden.

Geboekt 2 kmr app met transfer luchthaven v.v en 1 week autohuur met 2 pers, late aankomst. Mirto moet je zien als een centreparcs in NL. Verwacht geen dagelijkse schoonmaak en meer extraatjes want die zijn er niet. Het is zelfvoorziening, gelegen op een park (Cala Capra) met o.a een 5* hotel en nog andere vakantieparken. 4km van Palau, geen supermarkt op het park, dus een auto is handig. ( even buiten Palau grote supermarkt detorrimarket en eurospin) App ruim, ( meer als 2 pers moet je niet doen) een bank waarop nog 2 pers slapen kunnen, knap bed en een keuken waarin alles was, op een "gewone"koffiezetter en waterkoker na, er was een fles water, en de koelkast/vriezer heeft het goed gedaan. als je het niet erg vind om verderop van een dorp te zitten, zelf je bedje op moet maken, soms even moet wachten met douchen,en je eigen wcrol moet regelen, dan zit je hier echt heel goed. Wespen ( bepaalde boom trekt ze erg aan) en muggen zijn er wel veel, ook op strand, deet is handig.

Gereisd met partner in september 2013

• 3dyonne07-08-2013

Slechte ervaring IL MIRTO

We zijn 2 weken in Il Miro geweest. Nooit meer! - geen bewegwijzering ernaar toe. - appartement klein, gedateerd, nauwelijks keukengerei, een douche die bij de 2e persoon al koud water geeft, geen fatsoenlijke stoel, airco voor 2 kamer met maar 1 afstandbediening, defecte koelkast waardoor we niks in de vriezer konden stoppen, en dat met 36 graden, nauwelijks kleerhangers in de kasten. -geen wasmachine op het park, en dat voor 4 sterren. -een broodservice zou geen overbodige luxe zijn. -geen bar waar je overdag kunt zitten, wel 's avonds, maar een cola kost al 5 euro! -Mooi zwemnad, alleen je mag er niks: niet rennen, mekaar niet in het water duwen, niet duiken, geen luchtbedden. -Het was er vergeven van de wespen, eten buiten konden we pas na zonsondergang. -Er werd nauwelijks tot niet engels gesproken. -Je mag zelf je beddeb verschonen. Het beddengoed en de handdoeken wordt buiten op de tafel gelegd, en vervolgens hebben we 3 dagen tegen vuil beddengoed aangekeken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8dionne_8305-10-2010

Geweldige plek!

Il Mirto is een erg groot en mooi vakantiepark! De ligging van de appartementen is fantastisch, de verouderde inrichting is prima en voldoet, alles netjes en erg schoon!

Het mooie en kleine zandstrand is uitermate geschikt voor jonge gezinnen, je kunt je kind niet uit het oog verliezen. De medewerkers van Il mirto zijn gastvrij en vriendelijk, de service is prima.

De pizzeria is super, mooie locatie, verse procucten, snel klaar. In de avond wel pas om 19.30uur geopend. Voor de lunch zijn er salades en broodjes verkrijgbaar.

Een auto is, zeker met kinderen, geen overbodige luxe! Ook op het park zijn de afstanden best groot. Het appartement word niet schoongemaakt gedurende het verblijf, handdoeken en beddengoed worden wel vervangen eens per 5 dagen

Palau is zo'n 10 minuten rijden, daar kun je lekker eten en een beetje winkelen. In de avond is er weinig tot niets te doen, heerlijk rustig maar daar moet je van houden. Boodschappen zijn erg duur in Sardinie!

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

• 8Teun en José29-06-2010

Mooie locatie

Il Mirto maakt onderdeel uit van een groter geheel. Het heeft een mooi groot zwembad met ligbedden (helaas geen kussens) en een mooi strand. Vooral: rustig, midden in de natuur. Palau is een dorp, maar met alle noodzakelijke voorzieningen.

Appartement is groot genoeg em de inrichting leek geheel vernieuwd.

Enig nadeel: er wordt tijdens je verblijf niet schoon gemaakt.

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Penny Wijnandts23-06-2009

Mooi park, prachtig eiland!

Wij vonden het park in het echt mooier dan we naar aanleiding van de foto's op internet hadden verwacht. De huisjes zijn eenvoudig maar wel erg leuk. We hadden speciaal om zeezicht gevraagd, dus hadden een fantastisch uitzicht, alleen helaas vanaf 3 uur 's middags geen zon meer op ons terras. Keukengerei is matig. We kregen twee keer per week schone handdoeken en beddengoed. Het zwembad is heerlijk en de kinderen mochten er gewoon met ballen en speelgoedjes in. Alleen echte grote luchtbedden worden niet toegestaan. Het strandje bij het park is erg mooi en ideaal voor kleine kinderen. Het restaurant is helemaal niet zo schreeuwend duur als gezegd wordt, dat betaal je in Nederland zeker ook. De pasta's zijn overheerlijk. Al het personeel is erg aardig en hulpvaardig. De laatste dag was ons zoontje grieperig en mochten we tot half 4 in ons huisje blijven (normaal 10 uur uitchecken).

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 8Monique21-07-2008

Mooie appartementen!

Mooie appartementen (huisjes). Eenvoudig, voldoende ruim en schoon. Je krijgt echt waar voor je geld! Mooie omgeving, erg rustig, veel groen, wel erg heuvelachtig dus je moet wel een goede conditie hebben. De pizzaria bij het nabijgelegen hotel was erg goed maar is niet goedkoop. Het zwembad is erg groot en niet druk. Jammergenoeg wel zout water. Voor mensen die op zoek zijn naar rust, een groenrijke omgeving met prachtige stranden is Sardinie 'the place to be'!

Gereisd met partner in juli 2008

• 8de Vries07-07-2008

Il Mirto

Aangezien Il Mirto naast het Hotel Capo Dórso ligt, moet inh et zwembad absolute rust aangehouden worden en mogen de kinderen niet rennen springen of met opblaasbaar spul in het water. Aan het strandje mag je niet op het gras liggen waardoor schaduw in de ochtend schaars is. Verder zeer goede service en mooie vrije appartementen. Erg duur restaurant

Gereisd met familie in juli 2008

• 8M.T.E. Stavenga01-10-2007

Prachtige omgeving en ligging, veel privacy. Lekker strand en zwembad. Aan iedereen aan te bevelen.

Gereisd met familie in september 2007

• 7Lex30-09-2007

Nette in een mooie omgeving gelegen park. De badkamer en woonkamer zijn aan de krappe kant.

Voor een bezoek buiten het hoogseizoen is de prijs/kwaliteit voldoende. In het hoogseizoen schiet het, door de hoge prijs, te kort.

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Door de afstand naar Palau is een auto zeker gewenst. Die heb je ook wel nodig want in Palau is niet veel te beleven. Daarentegen is het veel leuker naar Canniogone, Le Madallena of St. Teresa Galura te gaan.

Een echt leuke plaats om te bezoeken in Porton Raphael. Een prachtige piazetta gelegen aan en mooie baai.

Gereisd met familie in september 2007

• 8Bob31-08-2007

Mooi gelegen park, met huisjes me mooi uitzicht op zee. Wel stijl en veel trappetjes. In het park zelf ete nis schrikbarend duur en je kunt er niets kopen, je hebt dus echt een auto nodig voor de boodschapen (in het naastgelegen park is wel een kleine supermarkt voor een paar boodschapen handig). Ook voor de omgeving heb je een auto nodig, de berenrots is op loopafstand, de rest moet je echt per auto doen, maar de moeite waard vele schitterene blauwe baaien en mooio stranden en dorpjes in d binnelanden. Het strand van Il Mirto is ook leuk , met bewaking en ligbedden, oo k het zwembad is mooi groot.De Magdelena eilanden voor de kust zijn zeker d moeite waard! Al met al een mooi vakantiebestemming, en erg rustig in mei!

Gereisd met familie in augustus 2007

1 tip over Appartement Residence II Mirto

• Sandra, 21-09-2013

Neem toiletpapier mee. Wij hadden ivm late aankomst en nog geen eigen auto, een pak krentebollen mee en oploskoffie en flesje water, en je eerste ochtend heb je een goed ontbijt! Bar/ pizzaria en restaurant is drinken prijzig, fles water kost maar 3,00/3,50 dus dan neem je geen cola als je 5 euro teveel vind. deze prijzen zijn hoog (eten in restaurant ook) omdat het hoort bij het 5* hotel. je krijgt 10% korting als mirto gast. Terrein is heuvelachtig. weinig voor kinderen op strand/zwembad na.

1 vraag over Appartement Residence II Mirto

• Sandra, 11-08-2013

wat is er wel

wat is er wel aan keukengerei aanwezig? of anders wat is handig om mee te nemen? ps zijn die wespen van die grote?

Sandra, 21-09-2013

als antwoord op mijn eigen vraag: 2 kleine pannetjes, 1 grote pan, 2 koekepannen, bestek en servies voor 8 personen, aardappelmesje, broodmes en hakmes, rasp, vergiet 2 pollepels, spatel, schalen, italiaanse koffiezetter, koelkast vriezertje, blikopener, kurketrekker, vuilnisemmer, en zakjes voor gewoon en gft, afwasbakje, snijplank. in badkamer shampootje en zeepjes. wespen waren op balkon niet vervelend, je kan alleen niets laten staan als je zoetigheid heb, wespen ook op strand zwembad, bepaald type boom trok veel wespen aan zag ik, ook bij zwembad, kijk dus omhoog. het zijn de gewone wespen, muggen zijn er wel veel, hou je deur dus wat dicht, laat licht niet aan en smeer je antimug in, ook als je uiteten gaat of sávonds op je veranda zit. er is airco in slaapkamer dit werkt ook goed tegen muggen, en als t meezit maakt hij de huiskamer ook koeler. toiletpapier zou ik vooraf dus meenemen. en wat te ontbijten als je late aankomst heb, zodat je in alle rust de dag erna kunt bekijken. taxi naar palau centrum 17-20 euro per taxi, enkele rit.

Appartement info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Italiaans, Vegetarisch

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette

• Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages