Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, ZorghotelWeer vandaag29°20°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Capo d'Orso Thalasso & Spa voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Capo d'Orso Thalasso & Spa in het Nederlands

redelijk tegek

carla
23-3-2010

geweldig

was redeleijk leuk qua eten en drinken en service

Gereisd Met partner in maart 2010

te gekke camping

helma
25-8-2009

Leuke camping, super restautrant. We hadden een mooi plekje waar we zo de zee in konden lopen. Super eerste hulppost op de camping Enige nadeel, er zijn weinig sanitaire voorzienigen, dus kan ver lopen zijn als je net als wij aan het water wilt staan. Maar toch een aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Zeer aan te raden, super

jos en sylvia
30-6-2009

Gelegen buiten Palau, heerlijk rustig gelegen aan zee in een met veel olijfbomen en mooi aangelegd park. Veel trappen. Ontbijt met harpmuziek en schitterend uitzicht. Diner is super, 4 gangen menu, elke dag andere keuzes. Personeel zeer vriendelijk. Klein maar mooi zandstrand en zeer helder zeewater. Iedere dag nieuwe handdoeken voor strand op kamer. Qua animatie niet veel te beleven in juni. Wel een muziekband maar niet veel publiek. Wel geschikt voor kleinere kinderen, maar grote vervelen zich hier. Auto is wel noodzakelijk. In omgeving veel schitterende stranden en baaitjes. Een uniek plekje. Achter het hotelgebied ligt de Cala d'Orso, een rotsachtig gebergte, naar boven klimmen ongeveer 15 minuten, prachtige vergezichten, zeer aan te raden.

Gereisd Met partner in juni 2009

2006

Perfect hotelletje met vriendelijk personeel, geweldige en

Dorine
3-7-2006

Perfect hotelletje met vriendelijk personeel, geweldige service en heerlijk restaurant. Half pension is een must! Capo D'Orso is minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Auto zeker aan te raden, zeker om met de veerboot een oversteek te maken naar La Maddalena. Andere gasten: Italianen en Engelsen op huwelijksreis.

Gereisd Anders in juli 2006

Zeer mooie gelegen, prachtig zicht

Miriam Verhappen
6-4-2006

Zeer mooie gelegen, prachtig zicht. Ietwat sobere suite met badkamer. Service en vriendelijkheid zeer goed. Eten voortreffelijk. Bij ontbijt harpmuziek. Buiten onder oleanders ontbijt en diner. Goede service aan pool. Nadeel is veel trappen, moeilijker met kinderen. Kinderen zijn wel geen enkel probleem.

Gereisd Anders in Thu Apr 06 2006 21:38:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Mooi aan steile kust gelegen hotel, is dus niet echt voor

Erik & Truida
25-7-2005

Mooi aan steile kust gelegen hotel, is dus niet echt geschikt voor slecht ter been zijnde mensen. Klein zoutwaterzwembad, maar je mag ook gebruik maken van het zwembad van de residence aan de overkant van de weg. Als je niet met eigen auto komt, huur er dan een. De enige weg hierheen is een heuvelige weg en da afstand tot Palau is een kilometer of 6. Het diner (HP) is van uitstekende kwaliteit, 4 gangenkeuzemenu en vlak voor opdienen bereid. Ontbijtbuffet is uitgebreid. Elke avond live muziek, maar van het genre moet je houden.

Gereisd Anders in juli 2005

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten
  • Sport & SpelBowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Capo d'Orso Thalasso & Spa in Palau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Capo d'Orso Thalasso & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.