Camping Baia Saraceno

Camping Baia Saraceno

8Fantastisch

Italië, Sardinië, Palau

Op vakantie geweest naar Baia Saraceno?

8Fantastisch

• 8.1Eetgelegenheden
  • 7.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

8 reviews over Camping Baia Saraceno

• 2019
    8Arend-jan03-08-2019

Unieke ligging!

Prachtig gelegen aan de kust, met verschillende strandjes bij de camping. Op loopafstand van het levendige plaatsje Palau. Sanitair is adequaat maar deels verouderd. Gemêleerd publiek met veel bootjes omdat de camping over een eigen helling beschikt. Enig lawaai van naastgelegen resort 's avonds. Auto mag niet bij de tent. Goed winkeltje, pizzaria en restaurant. Voor 2 personen, tent, geen elektra 40 euro per nacht.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    8SWB7306-08-2018

Top camping op een top locatie

De camping lijkt in eerste instantie geen 3 sterrencamping. Met een camper van 7 meter word je op een zanderig parkeerterrein gezet. Echter bleek dat een uitkomst te zijn waardoor je makkelijk dagtochten kan maken. Nadeel is dat de toegang tot de camping smal is en het lastig is om met twee voertuigen elkaar te passeren. Sanitair wordt goed schoongemaakt, restaurant is voortreffelijk, toegang tot de zee is op nog geen 100 meter, medewerkers zijn vriendelijk, winkeltje voorziet in de eerste levensbehoefte en meer...kortom ...prima camping

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

6trijntje0202-09-2016

Mooi...maar...

Deze camping ligt erg mooi en is netjes voor Italiaanse begrippen. Veel sanitair, nieuwe en wat oudere blokken, wordt permanent de hele dag schoon gehouden! De plekken verschillen in grote, de meeste zijn aan de kleine kant. Behoorlijk veel vaste Italiaanse gasten die gelukkig niet te lawaaierig waren. De camping was toen wij er waren niet vol, veel doortrekkende gasten. Als alle plaatsen bezet zouden zijn dan wordt het erg 'hutjemutje' denk ik. Wat wij erg storend vonden was de extreme geluidsoverlast van discomuziek vanaf de overkant van de baai, echt vreselijk! Elke nacht raak, tot wel 03:00, was voor ons reden om eerder te vertrekken. Dit verschijnsel troffen we later ook nog op een andere Italiaanse camping, ze houden kennelijk wel van een nachtelijke openlucht disco. Het restaurant op Baia Saraceno was geweldig, heel goed authentiek Italiaans eten maar ook een heel goede pizza. Er is een handig redelijk compleet winkeltje op de camping. Geen zwembad en geen animatie. Paar kleine strandjes direct aan de camping, in de omgeving mooie grote witte stranden.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9J. Van de Put27-07-2016

Mooie plek, vriendelijke mensen

Camping Baia Saraceno is een goede plek om te kamperen. De ligging is ideaal om het noorden te verkennen, en de boot naar la Maddelena is een aanrader. We hadden een mooie plek in de schaduw, met uitzicht op zee. Het sanitair is heel schoon, wordt de hele dag bijgehouden. Gratis douches. Al het personeel is vriendelijk, spreekt goed Engels en is behulpzaam. Het restaurant is gezellig, het eten goed en niet duur.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9C&N02-09-2010

Supercamping in schitterende omgeving!

Mooie camping, vriendelijk personeel, niet toeristisch (in juli). Je kunt zelf je plek uitzoeken, wij hadden een grote plek met schaduw direct aan zee. Sanitair is erg schoon. Campingrestaurant is idyllisch en zeer goed, ga vooral niet eten in Palau (veel te duur en lang niet de kwaliteit van de camping). Winkel 's ochtends lekker vers brood, croissants e.d., verder alles wat je nodig hebt maar vele supermarkten nabij. Op de camping kun je bootjes huren, dit is zeker een must: de eilanden ten noorden van de camping zijn schitterend. Hagelwitte stranden, kristalhelder water en dolfijnen! Mn isola spargi is erg mooi. Er is geen zwembad en geen animatie, dus voor kinderen misschien minder leuk. Stranden op de camping zelf stellen niets voor. Maar in de omgeving liggen vele mooie stranden (mooie tochtjes er naar toe), zoals Spiaggia Liscia en Spiaggia del Principe (aanrader!).

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Andrea01-07-2008

Zomer 2007

Erg mooie camping, leuk ingedeeld. Middelgrote camping, komt erg knus over. Ligt beetje tegen een berg, daardoor super uitzicht over de kust. Mooi prive strandje. ongeveer 15min lopen langs de kust naar het dorpje. Sanitair wordt goed bijgehouden. Restaurant is prima en zeer gezellig, ook de afhaalmaaltijden zijn goed. Klein campingwinkeltje aanwezig met alles wat je nodig hebt. Zeker aan te raden.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2007