Camping Acapulco

0Tonen op kaart

7 Reviews over Acapulco

• 1Leonavanderzwaag24-08-2017

Verschrikkelijk!

Ik verbleef met mijn dochter van 6 jaar 2 nachten in een bungalow. Daar was niks op aan te merken. Vervolgens had ik een caravan geboekt om daar nog 3 nachten in te verblijven samen met mijn dochter en vriend. Alles aan de bungalow was stuk! De gordijnen, het dakraam waaide eraf, de tafel werkelijk alles. En de caravan stonk! Er waren twee matrassen, terwijl het een caravan voor 3 personen zou zijn. We moesten wat kussens tegen elkaar aanleggen en dat was dan een matras, zeiden ze. We hebben in de caravan 1 nacht geslapen en dat was een verschrikkelijke nacht. We hebben toen besloten om weg te gaan. Wel moesten we 2 van de 3 nachten betalen. Een schande! Ze beloven je een caravan voor drie personen en je krijgt een kapotte caravan voor 2 personen en dat voor 80 euro per nacht! Ik ben heel erg teleurgesteld in Camping Acapulco.

• 2Staat v/h sanitair
  • 9bert_keegstra09-08-2012

Paradijselijk

We hebben een week doorgebracht op deze camping en echt genoten. De tent plaatsen zijn overdekt met rietmatten of doek (zie foto) zodat er volledig schaduw is. Vlak achter de tentplaatsen ligt een klein strandje. Dat is al snel vol maar er is overal strand, dus dat heeft ons niet gestoord. Wij waren net voor de grote drukte aan (vóór medio juli) en konden dus volop uitzoeken vwb de plaats. Daarna werd het wel een beetje vol op het tentveld ... Het sanitair was niet geweldig, maar OK. En oh ja. In Italie is blauw warm en rood koud. da's handig te weten als je gaat douchen :( En wat de prijs betreft: We zijn Frankrijk gewend en dan betaal je bij Palau toch gauw het dubbele. Maar dan ben je natuurlijk wel op de goudkust van een prachtig eiland. Acapulco ligt lekker centraal. Dus een mooie uitvalsbasis voor tripjes. Ter indicatie: De noord-oostkust is een half uurtje rijden.

• 8serge23-08-2011

Camping Acapulco mooie locatie.

Camping Acapulco is heel mooi gelegen aan zee.Het sanitair is verouderd maar wel netjes.Wij stonden daar met een caravan met heel mooi zicht op zee.De plaatsen voor tenten vind ik minder het is onder een groen zeil en de andere plaatsen zijn in de zon.Bij de camping zijn een paar strandjes met zand,en rotspartijen.

• 8Leo05-07-2011

accepatbil

Este o zona superba ! Palau este o localitate mica, dar frumoasa ! Campingul Acapulco este situat in vecinatatea plajei La Sciumara ! Este ideal petru cei care vor sa petreaca vacanta intr-un camping ! Ca si inconveniente as adauga faptul ca nu sunt magazine alimentare in imediata vecinatate . Daca ajungeti in zona, va recomand sa va faceti cumparaturile de la Supermaket-ul Eurospin, preturile sunt mult mai accesibile decat la DetoriMarket ! Daca nu doriti sa stati in camping, puteti inchiria o casa ! Preturiele pot fi piperate !

• 10fiorella costanzelli31-08-2008

bellissima

È stata la mia prima esperienza in un villaggio-campeggio e di conseguenza ero un po' prevenuta, abituata sempre agli hotel, ma, arrivati di sera, mi hanno colpito subito la tranquillità, che per sentito dire nei campeggi non esiste, e la struttura molto "soft", impressioni pienamente confermate al mattino alla luce del giorno, uniti alla consapevolezza scoperti ogni giorno, di essere in una struttura confortevole ma semplice e accogliente, realtà confermata anche da un amico di viaggio (di prof. tour oper.) che però soggiornava nel campeggio attiguo. Lo staff sempre a disposizione per ogni esigenza merita ogni ringraziamento di professionalità e ogni elogio al ristorante per cene squisite e abbondanti. Vedere sorgere e tramontare il sole seduti sulle enormi rocce di granito della spiaggetta del campeggio, il maestrale che soffia, il mare che si infrange sugli scogli mi fa desiderare di ritornare in un prossimo futuro per far sí che non resti una vacanza irripetibile.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Yvonne30-07-2008

Heerlijk!

Wat een heerlijke week hebben wij gehad op Acapulco. Een schitterende ligging, op enkele meters van de helder blauwe zee. De tentplaaten zijn inderdaad dicht op elkaar, maar dat geeft ook een gezellig geheel. Het sanitair is redelijk. Het strand ligt enkele honderden meters lopen, en het stadcentrum van Palau ongeveer 1km. In de stad zijn leuke restaurants en een mooie jachthaven waar je boten en scooters kan huren. 's Avonds rond 22:00 uur is er markt, ook erg gezellig! Al met al een fantastische week op een prachtig eiland.

• 5Andrea01-07-2008

Zomer 2007

Afgelopen zomer hadden we hier willen verblijven. Na een lange zoektocht hebben we de camping gevonden. We hebben uiteindelijk iets anders gezocht. Alles stond heel dicht op elkaar. Er zijn amper bomen aanwezig. Shaduw wordt gemaakt met zwarte netten boven de plaatsen. Geen leuke uitstraling. We hebben een veel leukere camping gevonden. Baia Sereno, zie beoordeling.

• 5Staat v/h sanitair

Camping Acapulco info