Appartement Villa Deiana

• 8Waardering
  • 7.5Inrichting
  • 8Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

6 Reviews over Villa Deiana

• 8Patrick Loos08-08-2015

Echt vakantie

We zijn net terug van sardinie waar we twee super weken hebben gehad. Giovanni is een warme en enthousiaste man die zowel de appartementen als zijn mooie strandtent runt. Lokatie van de appartementen is super. 3 stappen van supermarkt en restaurants, 5 stappen van strand. Zeker een aanrader voor een ieder die oostkust van sardinie wol ontdekken !

• 8eliza gussenhoven14-06-2015

Alle moois en lekkers bij de hand!

Wij zijn net terug (juni 2015) van twee weken Ottiolu. Mooie strandjes en lekker eten, vriendelijke mensen. Overal bloeiende oleanders en bougainvilles! De eigenaar Giovanni is gastvrij en flexibel. We hebben met zijn vieren een heerlijke tijd gehad! Er is geen Wifi in het appartement, maar wel vlakbij in een restaurant.

• 8Hanny Leensen28-06-2012

Ruim en schoon appartement

Villa Deiana bestaat uit zes ruime appartementen, met bijbehorend terras en een grote tuin. Heel schoon. Bijzonder vriendelijke eigenaren. Op twee minuten loopafstand van het pittoreske haventje, met goede restaurans. Op vijf minuten loopafstand van het strand.Mooie kust en dito stranden. Bezoek vooral de Costa Smeralda. Sardinie en Villa Deiana zeer de moeite waard; wij gaan zeker terug.

• 8 Marlies van Berkel 18-06-2012

Heerlijk en gezellig

Bij aankomst werden we gastvrij welkom geheten door de eigenaren (waarvan 1 engels sprekend). De villa ligt op 5 minuten loopafstand van het gezellige haventje van Ottiolu waar leuke restaurantjes en winkeltjes zijn. Tevens zijn er twee stranden op loopafstand (5 en 10 min.) De villa is verzorgd. Het is een groot huis waarin 6 appartementen aanwezig zijn. Tuin rondom. Keuken met oven. Wasmachine aanwezig. Heerlijke vakantielocatie op een mooi eiland.

• 8AM18-06-2012

Naar het vriendelijke Ottiolu

Appartement voldeed uitstekend aan onze behoeften. Goed meubilair en er is zelfs een wasmachine aanwezig! De tuin kan afgesloten worden. Dus lleine kinderen kunnen niet zo maar weglopen. Drie verschillende stranden op wandelafstand 5, 7 en 10 minuten. Mooi zandstrand met kleine branding en stenen-klimstrand, helemaal top. Op drie minuten loopafstand zit je midden in de haven met winkeltjes en supermarkt. Ik ga er graag nog eens naar toe. De eigenaar van het appartement is heel vriendelijke en spreekt ook Engels!. Dat was voor mij wel makkelijk:)

• 8Hannie van Berkel18-06-2012

Prachtig gelegen appartement in een riante villa

Gezellig en rustig gelegen appartement op loopafstand van winkels, restaurantjes, barretjes en strand van Porto ottiolu. De eigenaar is zeer behulpzaam en vriendelijk. Sardinie is een prachtig eiland met mooie stranden en lekker eten.

Appartement Villa Deiana info

Facilities