Appartement Residence Oasi Anfiteatro

Appartement
Appartement Residence Oasi Anfiteatro
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Oasi Anfiteatro voor je op een rij gezet:

Laatste review

Ik ben samen met mijn man hier geweest in September 2016. Het appartementen complex aan de buitenkant, het zwembad etc. ziet er allemaal zeer netjes uit ook al zijn de bbq roosters wel aan vervanging toe. De ontvangst is ook zeer netjes evenals de ondersteuning en vragen, niet alle medewerkers spreken Engels maar de meeste wel.

Het appartement was netjes de keuken en het keukengerei in sommige gevallen stuk en vies. Dit valt blijkbaar niet onder de eindschoonmaak en dienen de voorgaande gasten netjes achter te laten indien dit niet gebeurd dan hebben de nieuwe gasten geen schoon bestek etc.

Wat waren onze problemen

- Afzuigkap hing vol met stof

- Percolator was stuk (gelukkig vervanging gekregen)

- Pannen smerig (koekenpan dermate maar helaas niet vervangen, ze waren op)

- Snijplank versleten, krom en smerig

- Plastic stoelen buiten waren stuk

- Handdoeken kon je doorheen kijken

- Zwembad niet open tussen 13:00-16:00 (badmuts verplicht)

Is dan alles slecht? Dat niet je kunt geluk hebben met een schoon appartement echter zullen wij dat niet ervaren en slaan de volgende keer over. Wij spraken andere gasten van het complex welke deze problemen niet hadden, het kan dus ook schoon en netjes zijn maar let op het risico bestaat dat je net als wij pech hebt.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Peuterbad
Parkeren mogelijk
Kinderopvang

2 reviews over Appartement Residence Oasi Anfiteatro in het Nederlands

Wat waren onze problemen

- Afzuigkap hing vol met stof

- Percolator was stuk (gelukkig vervanging gekregen)

- Pannen smerig (koekenpan dermate maar helaas niet vervangen, ze waren op)

- Snijplank versleten, krom en smerig

- Plastic stoelen buiten waren stuk

- Handdoeken kon je doorheen kijken

- Zwembad niet open tussen 13:00-16:00 (badmuts verplicht)

goed genoeg

ron
1-10-2015

sfeervolle rustige plek. zwembad voor de sier. communicatie slecht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Oasi Anfiteatro in Ottiolu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Oasi Anfiteatro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.