ItaliëSardiniëOttioluAppartementen OttioluAppartement Residence Oasi Anfiteatro

Appartement Residence Oasi Anfiteatro

ItaliëSardiniëOttiolu

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Residence Oasi Anfiteatro voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 2 reviews

6.5VoldoendeScore uit 2 reviews
  • 7.5Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

2 Reviews over Residence Oasi Anfiteatro

• 6Bianca26-09-2016

Sardinie prachtig maar het appartement helaas

Ik ben samen met mijn man hier geweest in September 2016. Het appartementen complex aan de buitenkant, het zwembad etc. ziet er allemaal zeer netjes uit ook al zijn de bbq roosters wel aan vervanging toe. De ontvangst is ook zeer netjes evenals de ondersteuning en vragen, niet alle medewerkers spreken Engels maar de meeste wel. Het appartement was netjes de keuken en het keukengerei in sommige gevallen stuk en vies. Dit valt blijkbaar niet onder de eindschoonmaak en dienen de voorgaande gasten netjes achter te laten indien dit niet gebeurd dan hebben de nieuwe gasten geen schoon bestek etc.

Wat waren onze problemen - Afzuigkap hing vol met stof - Percolator was stuk (gelukkig vervanging gekregen) - Pannen smerig (koekenpan dermate maar helaas niet vervangen, ze waren op) - Snijplank versleten, krom en smerig - Plastic stoelen buiten waren stuk - Handdoeken kon je doorheen kijken - Zwembad niet open tussen 13:00-16:00 (badmuts verplicht)

Is dan alles slecht? Dat niet je kunt geluk hebben met een schoon appartement echter zullen wij dat niet ervaren en slaan de volgende keer over. Wij spraken andere gasten van het complex welke deze problemen niet hadden, het kan dus ook schoon en netjes zijn maar let op het risico bestaat dat je net als wij pech hebt.

• 7ron01-10-2015

goed genoeg

sfeervolle rustige plek. zwembad voor de sier. communicatie slecht.

Appartement Residence Oasi Anfiteatro info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij