Camping Cala Ginepro

CampingWeer vandaag31°22°
Camping Cala Ginepro
8,3

3 reviews over Camping Cala Ginepro in het Nederlands

Uno dei mari più belli della Sardegna

massimo
30-1-2013

Una pineta molto bella che divide le due spiagge con possibilità di scegliere in quale andare in base ai venti. Buona organizzazione che da la sensazione di essere sempre in un ambiente ben controllato. I bagni sono piuttosto vecchi anche se puliti con costanza, mentre il ristorante offre un buon servizio. Ottimo per bambini, un po' meno per chi non ama le musiche tipiche da animazione (in questo caso consiglio di farsi assegnare un posto lontanto dalla Rotonda). Per il resto è un'ottima oasi per il relax, grazie ad una temperatura dell'acqua molto gradevole che consentiva di stare a bagno per parecchie ora al gioro.

Der allgemeine Eindruck war sehr gut. Der Camping war ein wenig abgelegen aber hatte eine sehr schöne Lage. Der Strand war wunderschön und sehr flachabfallend. Vor allem für kleine Kinder geeignet. Das Camping-Restaurant sah nicht sehr gemütlich aus aber hatte eine sensationelle Küche (auch regionale Speisen) zu einem sehr guten Preis Leistungsverhältnis. Die Bar war gemütlich und hatte sehr freundliches Personal. Im Camping Laden gab es wirklich alles wichtige zu kaufen. Auch hier faire Preise. Camping war sehr sauber. Sanitäre Anlagen waren zwar älter aber einwandfrei! Gesamtes Personal sehr freundlich und immer zu Spässen aufgelegt.

Prima camping

maggy
25-6-2012

Prima camping, ligt direct aan zee. Je hebt 3 plaatsen waar je het strand op kan. Aan de voorkant, met ligstoelen en barretje, aan de zijkant met rotsen en een andere kant met mooi zandstrand. De tentplekken waren mooi en ruim. Douches waren warm en er waren ook gewone toiletten. Elke ochtend kon je vers brood halen (zelfs meergranen). Kleine campingshop. Ook een bar waar je 's middags en 's avonds kon zitten. Restaurant zat verderop op de camping, deze leek wat ongezellig. Je kon er wel pizza's afhalen.

Al met al een schone, mooie camping aan zee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cala Ginepro in Orosei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cala Ginepro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Cala Ginepro scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.