Camping Cala Ginepro

1 review over Camping Cala Ginepro in het Nederlands

Prima camping

maggy
25-6-2012

Prima camping, ligt direct aan zee. Je hebt 3 plaatsen waar je het strand op kan. Aan de voorkant, met ligstoelen en barretje, aan de zijkant met rotsen en een andere kant met mooi zandstrand. De tentplekken waren mooi en ruim. Douches waren warm en er waren ook gewone toiletten. Elke ochtend kon je vers brood halen (zelfs meergranen). Kleine campingshop. Ook een bar waar je 's middags en 's avonds kon zitten. Restaurant zat verderop op de camping, deze leek wat ongezellig. Je kon er wel pizza's afhalen.

Al met al een schone, mooie camping aan zee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cala Ginepro in Orosei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cala Ginepro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.