ItaliëSardiniëOroseiHotels OroseiHotel Albergo Diffuso Mannois

Hotel Albergo Diffuso Mannois

ItaliëSardiniëOrosei

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Albergo Diffuso Mannois voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 2 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 9Waardering

0Tonen op kaart

2 Reviews over Albergo Diffuso Mannois

• 9Jan en Annelies13-11-2021

Fantastisch!

Wij hebben 2 dagen gelogeerd in Hotel Albergo Diffuso Mannois, in het gebouw midden in het oude stadscentrum. De kamer was heel goed, een aparte slaapkamer en zitkamer, schitterend ingericht met oog voor detail. Onze kamer had ook nog een dakterras met een mooi uitzicht op het oude centrum. Alles was van erg hoog niveau. Het personeel was erg vriendelijk. Wij hebben twee dagen gebruik gemaakt van het privé strand van het hotel, prachtig gelegen in de baai van Orosei. Wij konden gratis gebruik maken van bedjes en parasol. De lunch op het strand was dik in orde en niet duur. Het ontbijt in het hotel was erg goed en gevarieerd. Wij komen hier zeker nog eens terug.

• 9L.van Slimming19-06-2016

Mooi hotel in een nog mooiere omgeving!

Prachtig hotel verdeeld over meerdere gebouwen midden in de oude stad vanOrosei. Schitterend hotel, mooi vormgegeven in de traditionele stijl aan de buitenkant, alle luxe aanwezig van kluisje tot aan minibar, van airco tot aan flatscreen tv. Prachtige badkamer Wel minder tebereiken met de auto, maar daar hebben ze een golfkarretje voor om de koffers op te halen! Goed uitgebreid ontbijt met prima en goedlachse bediening. Met een privestrand inclusief wifi,waar je helaas wel 15 euro per dag ( voor 2 bedden en parasol) buiten het hoogseizoen voor moet betalen, maar al met al mooi strand, waar alleen gasten van het hotel mogen komen. Kortom een plek om terug te komen!

Hotel Albergo Diffuso Mannois info

Facilities