Tijdelijk €25 aanbetaling

Village Camping Spinnaker (Glamping)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Village Camping Spinnaker (Glamping) voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 13 reviews

7.6GoedScore uit 13 reviews
  • 8.2Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

13 Reviews over Village Camping Spinnaker (Glamping)

• 8Middel25-09-2019

Prachtige camping, welke rust uitstraalt.

Prachtige camping aan het strand. Mooi zwembad en goed restaurant op de camping. Boulevard op loop-/fietsafstand. Grotere supermarkt binnen 8 autominuten. Camping is compact en heerlijk onder de pijnbomen gelegen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 5Peter en Jolanda Blanken05-07-2019

Nooit meer

Hebben een lodgetent via een touroperator gehuurd. De lodgetent is verouderd en allerlei gebreken, behoorlijk smoezelig. Hebben onze klacht geuit bij de receptie en een andere lodgetent gevraagd. Dit was niet mogelijk werd er gezegd, terwijl er voldoende lege lodgetenten stonden / staan. In het weekend veel lawaai van jongeren tot in de kleine uurtjes. Wordt niets aan gedaan. Het restaurant is prima en betaalbaar. Hebben dit ook doorgegeven aan Vacancelect, hopen dat ze er iets mee doen.

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Familie le Belle14-08-2018

Mooie omgeving maar camping viel tegen

Wij hebben begin juli 2 weken een lodge tent gehuurd op camping Spinnaker. De camping is op loopafstand van het strand. Er staan gratis ligbedden met parasol. De camping is keurig onderhouden. Het zwembad is klein maar wel voorzien van een badmeester. De lodge tent is qua ruimte prima. Alleen slecht onderhouden. Smoezelig, koelkast kapot bij aankomst, horen met scheuren. Erg vervelend, want het barst er van de muggen. Verder is er 7 dagen in de week vanaf 16.00 tot 24.00 animatie aanwezig. Dit zorgt voor veel lawaai op de camping. De animatie is volledig in het Italiaans. Onze dochter van 16 heeft er weinig aan gehad omdat er geen woord Engels word gesproken. Tevens was er op sommige avonden van 01.00 tot 05.00 uur in de omgeving een afterparty. Voor een lastige slaper zoals ik geen pretje! De camping ligt in een mooie omgeving vlakbij het Sinis schiereiland. Volgende keer voor ons geen camping Spinnaker meer.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 10Simona17-08-2016

Skvělá dovolená s přáteli, jezdíme už 12let .

Bungalov, bezva velká terasa. Čisté sociální zařízení. Bezva delegáti. Prostě vše na 1. Ráda bych též poděkovala paní Formánkové za skvělou komunikaci. Děkuji. Simona Šimonková.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 7D. Hazeleger06-09-2015

Prima camping maar vrij luidruchtig

Twee weken een tent gehuurd via touroperator. Prima tent, plaats vlak bij t zwembad, onder de bomen. Camping is overdag prima. Zwembad is klein maar voldoet. Camping ligt aan t strand. Is niet t mooiste strand (qua uitzicht) maar verder prima. Zowel op t strand als bij t zwembad zijn ligbedjes (gratis) en er is de hele dag toezicht (ook bij de zee). Op deze camping in augustus voornamelijk Italiaanse toeristen. De avonden zijn van af 21.00 uur vrij luidruchtig door animatie (alleen in t Italiaans), dat hoor je over de hele camping. In de weekenden zijn er dancefeesten in t nabij gelegen dorp tot in de vroege uurtjes, dat hoor je op de camping! Leuk is dat je via t strand naar Torre Grande kan lopen waar een kleine boulevard is. Er is een restaurant waar je ook kunt afhalen. In augustus waren er overigens veel muggen!

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Irina Raimondo15-08-2015

Mooie gezellige camping

Mooie gezellige camping. Schoon, vriendelijk personeel. Overzichtelijk. Ideaal voor gezinnen met kinderen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Sara12-06-2015

Bellissimo

Struttura di ottima qualità come pure il cibo,soggiorno confortevole con un servizio di sala ristorante davvero celere e di gran fattura 😊 un ringraziamento speciale a il caposala davvero bravo e al quale va il nostro grazie per le risate fatte durante le cene👍🏻👍🏻👍🏻

• 10Eetgelegenheden
  • 9Appie04-10-2014

Prima camping dicht bij het strand

In september 2014 de camping bezocht voor 1 week. Met de Acsi kaart een prima prijs ! Inderdaad zijn er muggen,maar met de nodige beschermingsmiddelen is het er goed vertoeven. De camping ligt dicht bij Torre Grande (1.1 km) en ongeveer 7 km vanaf Oristano. Het restaurant is prima met redelijke prijzen. Hou wel even rekening met de "gratis" WiFi Wij kregen een password en een account,maar achteraf waren alleen de eerste 15 minuten per dag gratis! Na wat aandringen werden de 23 uur WiFi "kwijtgescholden " aangezien deze kost en niet waren vermeld bij het verstrekken van het password. Er zijn een beperkt aantal strandstoelen (gratis) beschikbaar die gelegen zijn aan een heerlijk strand ! De toiletgebouwen worden 2 x per dag schoongemaakt (ook in het laagseizoen ! ) De toiletten zijn behoorlijk krap maar wel schoon. Voor warm water moet eerst een groene knop bij de ingang van het gebouw worden ingedrukt, anders heb je koud water ! Douches zijn trouwens kosteloos. Al met al een prima stek

• 9Eetgelegenheden
  • 7j.van.de.tonnekreek19-08-2013

Centraal gelegen

Camping aan zee met zwembad. Veel plaatsen voor tenten, weinig voor caravan/camper. Voldoende schaduw. Veel douches en toiletten. Geen toiletpapier. Bij aankomst krijg je een 'key-card' waarmee je de douches moet betalen (50ct per 6 min), maar ook drankjes, eten in restaurant en supermarkt(tje)-produkten. In de periode dat wij er waren wemelde het er van de muggen. Flink insmeren of aankleden. Afwasgelegenheid op afstand van toiletgebouw. Werd in de 4 dagen dat wij er stonden niet één keer schoongemaakt. Strand voor de camping met gratis ligstoelen en rieten parasols. Ander fraai strand in de buurt is Is Arutas, het kwarts-strand.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Schepers03-07-2013

Prima camping, maar ..................

Prima camping, mooie ligging echter niet direct aan zee. Camping heeft een eigen strandje met accomodatie op ca 150 m loopafstand, prima te doen. Mooie strandwandeling te maken naar Torregrande, stadje pal aan zee over een afstand van ong. 1 km. Wij hebben medio juni 2013 4 nachten op deze camping gestaan. De eerste avond was het rustig, maar de andere 3 avonden was er tot na middernacht disco. We vroegen ons met andere kampeerders af waar we waren beland: bij een discotheek of op een camping. En het was nog maar voorseizoen. Hoe zal dit in het hoogseizoen zijn?

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar