Camping Village Camping Spinnaker (Glamping)

Camping Village Camping Spinnaker (Glamping)

7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Village Camping Spinnaker (Glamping) voor je op een rij gezet:

9 reviews over Camping Village Camping Spinnaker (Glamping) in het Nederlands

Mooie omgeving maar camping viel tegen

Familie le Belle
14-8-2018

Wij hebben begin juli 2 weken een lodge tent gehuurd op camping Spinnaker. De camping is op loopafstand van het strand. Er staan gratis ligbedden met parasol. De camping is keurig onderhouden. Het zwembad is klein maar wel voorzien van een badmeester. De lodge tent is qua ruimte prima. Alleen slecht onderhouden. Smoezelig, koelkast kapot bij aankomst, horen met scheuren. Erg vervelend, want het barst er van de muggen. Verder is er 7 dagen in de week vanaf 16.00 tot 24.00 animatie aanwezig. Dit zorgt voor veel lawaai op de camping. De animatie is volledig in het Italiaans. Onze dochter van 16 heeft er weinig aan gehad omdat er geen woord Engels word gesproken. Tevens was er op sommige avonden van 01.00 tot 05.00 uur in de omgeving een afterparty. Voor een lastige slaper zoals ik geen pretje! De camping ligt in een mooie omgeving vlakbij het Sinis schiereiland. Volgende keer voor ons geen camping Spinnaker meer.

Prima camping maar vrij luidruchtig

D. Hazeleger
6-9-2015

Twee weken een tent gehuurd via touroperator. Prima tent, plaats vlak bij t zwembad, onder de bomen. Camping is overdag prima. Zwembad is klein maar voldoet. Camping ligt aan t strand. Is niet t mooiste strand (qua uitzicht) maar verder prima. Zowel op t strand als bij t zwembad zijn ligbedjes (gratis) en er is de hele dag toezicht (ook bij de zee). Op deze camping in augustus voornamelijk Italiaanse toeristen. De avonden zijn van af 21.00 uur vrij luidruchtig door animatie (alleen in t Italiaans), dat hoor je over de hele camping. In de weekenden zijn er dancefeesten in t nabij gelegen dorp tot in de vroege uurtjes, dat hoor je op de camping! Leuk is dat je via t strand naar Torre Grande kan lopen waar een kleine boulevard is. Er is een restaurant waar je ook kunt afhalen. In augustus waren er overigens veel muggen!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Mooie gezellige camping

Irina Raimondo
15-8-2015

Mooie gezellige camping. Schoon, vriendelijk personeel. Overzichtelijk. Ideaal voor gezinnen met kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ANWB camping

Prima camping dicht bij het strand

Appie
4-10-2014

In september 2014 de camping bezocht voor 1 week. Met de Acsi kaart een prima prijs ! Inderdaad zijn er muggen,maar met de nodige beschermingsmiddelen is het er goed vertoeven. De camping ligt dicht bij Torre Grande (1.1 km) en ongeveer 7 km vanaf Oristano. Het restaurant is prima met redelijke prijzen. Hou wel even rekening met de "gratis" WiFi Wij kregen een password en een account,maar achteraf waren alleen de eerste 15 minuten per dag gratis! Na wat aandringen werden de 23 uur WiFi "kwijtgescholden " aangezien deze kost en niet waren vermeld bij het verstrekken van het password. Er zijn een beperkt aantal strandstoelen (gratis) beschikbaar die gelegen zijn aan een heerlijk strand ! De toiletgebouwen worden 2 x per dag schoongemaakt (ook in het laagseizoen ! ) De toiletten zijn behoorlijk krap maar wel schoon. Voor warm water moet eerst een groene knop bij de ingang van het gebouw worden ingedrukt, anders heb je koud water ! Douches zijn trouwens kosteloos. Al met al een prima stek

Gereisd Met partner in september 2014

Centraal gelegen

j.van.de.tonnekreek
19-8-2013

Camping aan zee met zwembad. Veel plaatsen voor tenten, weinig voor caravan/camper. Voldoende schaduw. Veel douches en toiletten. Geen toiletpapier. Bij aankomst krijg je een 'key-card' waarmee je de douches moet betalen (50ct per 6 min), maar ook drankjes, eten in restaurant en supermarkt(tje)-produkten. In de periode dat wij er waren wemelde het er van de muggen. Flink insmeren of aankleden. Afwasgelegenheid op afstand van toiletgebouw. Werd in de 4 dagen dat wij er stonden niet één keer schoongemaakt. Strand voor de camping met gratis ligstoelen en rieten parasols. Ander fraai strand in de buurt is Is Arutas, het kwarts-strand.

Gereisd Met partner in juni 2013

Prima camping, maar ..................

Schepers
3-7-2013

Prima camping, mooie ligging echter niet direct aan zee. Camping heeft een eigen strandje met accomodatie op ca 150 m loopafstand, prima te doen. Mooie strandwandeling te maken naar Torregrande, stadje pal aan zee over een afstand van ong. 1 km. Wij hebben medio juni 2013 4 nachten op deze camping gestaan. De eerste avond was het rustig, maar de andere 3 avonden was er tot na middernacht disco. We vroegen ons met andere kampeerders af waar we waren beland: bij een discotheek of op een camping. En het was nog maar voorseizoen. Hoe zal dit in het hoogseizoen zijn?

Gereisd Met partner in juni 2013

Mooie plek, maar...

Lot
6-8-2012

In het hoogseizoen is er dagelijks tot 24 uur harde muziek. Zo hard, dat je moeite moet doen om elkaar te verstaan. De Italianen lijken hiervan te houden, maar voor ons en de meeste Nederlanders die we spraken (ouders én kinderen) is het te hard, te lang en te vaak. Verder is het overigens een prima plek!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Genieten van strand en zuidwest-kust Sardinië.

Marcel
3-9-2011

Ondanks een hittegolf (35+) was ons bescheiden huisje dag en nacht heerlijk koel. Veel Sardijnen op de camping. Op km of 10 van snelweg, zodat tripje naar Cagliari eenvoudig te doen is. In straal van 20 km veel mooie stranden. Geen massatoerisme.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 15 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

4* lijkt wat rijkelijk toebedeeld aan Spinnaker

Maarten Verbeek
14-11-2010

overzichtelijke, verzorgde camping direct aan de zee gelegen op het witte zandstrand parasols met ligbedden gratis te beschikking aan gasten (op=op) na een paar meter in zee kun je niet meer staan standplaatsen, bijna alle in de schaduw gelegen, varieren van grootte van 40-100m2 auto's aan zijkant van terrein (EUR3 p/d) of buiten de poort (gratis) (behoorlijk) veel muggen door ligging in bosrijke omgeving betaling op campingterrein met credit-key-card (behalve restaurant) ook bij douchen (EUR0.50 voor 6 minuten warm water) sanitair is (redelijk) schoon al zijn de WCs erg klein rondom het zwembad (7.5*20m inclusief kindergedeelte) zijn parasols en ligbedden gratis ter beschikking animatieprogramma met enthousiaste, slechts Italiaans sprekende medewerkers tevens op het terrein een kleine speeltuin, barbeques en tafels en stoelen voor algemeen gebruik geen warm water bij afwasgelegenheid 4 sterren lijkt wat rijkelijk toebedeeld aan Village Camping Spinnaker in Oristano

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Camping Spinnaker (Glamping) in Oristano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Camping Spinnaker (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.