Hotel Mariano IV Palace

KinderhotelWeer vandaag14°12°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Mariano IV Palace voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

Laatste review

Dit hotel is helemaal super. Het ligt op een kruising aan de toegangspoort naar de oude stad, en daarmee op loopafstand van alle bezienswaardigheden in Oristano. De sfeer in het hotel is aangenaam - er is een poging gedaan de klassieke uitstraling te behouden en dat is aardig gelukt.

Aan de receptie zijn ze zeer vriendelijk.

De kamer is zeer ruim en groot en je kunt er met gemak 2 koffers kwijt. Het bed is fantastisch.

Ook de badkamer is niet nieuw/modern maar heeft dezelfde klassieke uitstraling als het hotel. Hij is aardig groot, schoon en alles werkt.

Het ontbijt is ook voortreffelijk. Er is een ruime keuze en alles wordt razendsnel bijgevuld. Er is een ruime keuze aan brood en heerlijke (suiker)croissants. De koffie/warme chocomel is ook goed. Het personeel in de ontbijtruimte verdient echt een compliment!

Internet werkt aardig goed.

Parkeren is wat lastiger. Er is een parkeergarage onder het hotel maar die is niet beschikbaar (?). Op straat zijn er vakken waar je gratis kunt parkeren, maar die zijn snel bezet. Daarnaast zijn er blauwe vakken waar je op bepaalde uren van de dag alleen betaald mag parkeren. Om een goede parkeerplaats te vinden moet je soms een paar rondjes rijden, maar over het algemeen lukt het snel.

Kenmerken

2 reviews over Hotel Mariano IV Palace in het Nederlands

Sfeervol en helemaal perfect

Roy,
15-10-2017

Aan de receptie zijn ze zeer vriendelijk.

Internet werkt aardig goed.

Klassiek hotel

jan
7-10-2012

Ruime kamers (junior suite), goed ingericht. Aan straatzijde s'nachts geluidoverlast tot vroeg in de ochtend (kruispunt met stoplichten). Eenvoudig ontbijt. Duur gezien de ligging en service.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mariano IV Palace in Oristano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mariano IV Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.