9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Meliá Olbia Resort & Convention Center voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Meliá Olbia Resort & Convention Center in het Nederlands

Prima hotel qua prijs/kwaliteit

P.
13-9-2009

Ruime kamer, met bad, douche en balkon, uitzicht op binnenplein van het hotel. Parkeergarage onder hotel. Ontbijt in buffetvorm, prima en ruime keuze. Ook diner is mogelijk in buffet, niet duur gezien de ruime keuze die er is. Personeel vriendelijk. Ligging van het hotel is niet wat wij er van verwacht hadden; hotel ligt in de industriële zone, niet storend omdat het een groot resort is met tuin erom heen is. Het ligt dus buiten de stad en is met GPS niet te vinden. Rondom de ring van Olbia staat het wel aangegeven met Geovillage. Mogelijkheid om handddoeken voor strand mee te krijgen. Olbia heeft qua plaats weinig charme.

Gereisd Met partner in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

erg goed hotel met ruim ontbijt

ronny schuermans
23-6-2008

erg goed hotel met ruim ontbijt. kamers zijn tip top. Zonder auto is de ligging inderdaad niet optimaal, maar met auto is dit een erg rustig, kwalitatief goed hotel

Gereisd Met partner in juni 2008
2007

Met weinig verwachting naar dit hotel afgereist en zeer op

Niels
21-10-2007

Met weinig verwachting naar dit hotel afgereist en positief verrast, zeer prettig hotel, misschien niet met een heel gunstige ligging maar op dit eiland moet je toch een auto huren wil je alle voordelen van dit eiland optimaal benutten. Alle voorzieningen zijn zeer goed, bv fitness, tennis en een olympisch zwembad, tevens een sierzwembad met voldoend ligbedden en grote schone handdoeken. Vriendelijk personeel. Parkeergarage onder het hotel.

Gereisd Met partner in Sun Oct 21 2007 15:40:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij waren in dit hotel met een open voucher van HLX daar ,

Fam uit Holland
21-10-2007

Wij waren in dit hotel met een open voucher van HLX ,vonden daar een super grote kamer met zitje en luxe badkamer , ontbijt geweldig , groot niet verwarmd zwembad , vriendelijke mensen . dure minibar ,maar zelf even verderop in een groot Standa supermarkt eten en drinken gehaald. Super dagen gehad . We gaan zeker terug. Ook zonder open voucher betaal je voor een twee persoonskamer niet veel meer dan €69.00 per nacht incl.ontbijt. Wel moeilijk te vinden , vooral in het donker , maar zeer zeker de moeite waard.

Gereisd Met vrienden in oktober 2007
2006

Jammergenoeg kregen we als familiekamer een kamer voor ook

B. Krebbers
29-8-2006

Jammergenoeg kregen we als familiekamer een kamer voor gehandicapte mensen welke zich ook nog eens boven de pianobar bevond. Moeizaam te vinden, krappe parkeergarage, ontbijt buffet uitstekend, zwembad leuk, 50meter bad superdeluxe, italiaanse gasten zijn erg met zichzelf bezig, calipo 3 euro.

Gereisd Familie in augustus 2006

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 5 km, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportZeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan10, Aanwezig
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meliá Olbia Resort & Convention Center in Olbia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meliá Olbia Resort & Convention Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.