Géén boekingskosten

ItaliëSardiniëOlbia

6.3VoldoendeScore uit 7 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.3VoldoendeScore uit 7 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

7 Reviews over Alessandro

• 3Agnes Bakker10-06-2019

Niet zoals verwacht en foto's zijn geshopt op site

Afgelegen uitzicht industrie terrein, oud harde bedden, tv is pc scherm, lobby donker. De foto's tonen iets heel anders. En zwembad kijkt op armoedig industrie terrein. 😔😨 absoluut geen 4 sterren max 2

• 3A&I09-10-2018

Geen aanrader,nooit meer...

Aankomst zondag, dinsdag komen er nieuwe toeristen.Wij zijn toevallig op onze kamer,komen er ineens 2 onbekenden onze kamer op lopen. Hadden deze kamer toegewezen gekregen.Nu was je er, maar voor hetzelfde geld ben je er niet staan ze wel in jouw kamer met jouw spullen. Voelt niet prettig.Geen excuses van het personeel.Reageren onaardig als je er wat van zegt.Hotel is schoon maar veel is oud of kapot. Ongezellige ontvangsthal,slechte verliching op de gangen. Bar niet open.Snackbar niet open.Ontbijt is niet goed.Buffet niet zoals in de advertentie.De tv op de kamer is geen flatscreen, maar pc scherm. Kan niets ontvangen.Het was slecht weer.Er wordt geen moeite gedaan om het gezellig te maken voor de gasten, die nu toch aan het hotel gebonden zijn. Het hotel ligt best afgelegen van de stad. 10 km.Niet iedereen kan een auto huren. (vanaf 75 euro per dag)Geen info over de omgeving aanwezig.Zonde van het geld..

• 9Delitala Sofia27-04-2016

Fuga Fuori Stagione

La posizione favorevole per gli spostamenti, il panorama dalla piscina e la struttura piacevole

• 10Rachel27-04-2016

Good hotel

The hotel has a good position, good staff and restaurant. We spent some days for an excellent holiday.

• 10marieline26-04-2016

ottimo soggiorno tra centro e spiaggia

siamo stati alloggiati con il gruppo della ns. associazione per 3 notti in mezza pensione. Camere belle e spaziose, bella piscina con vista porto; cucina internazionale molto gustosa. Comodo per andare in città o in spiaggia con fermata dell'autobus di fronte all'albergo (4 fermate per il centro/3 fermate per il mare) ; mini centro commerciale di fronte all'albergo.

• 1Sandra30-09-2013

NOOIT MEER

4* sterren totaal niet waard. Ontbijt is van 8.00-10.00 uur maar om 9.00 uur is alles al op en geen aanvulling. Hotelbar sluit om 23.00 uur. Wij kregen kamer # 201 douchebak was kapot, oplossing: scheuren zijn dicht gemaakt met rubber, en met een vierkant spekgladde plastic mat er in. Wat niet hielp maar de badkamer in 3 minuten volledig onder water liep.Toilet pot was kapot vanaf de muur dus zitten was geen optie. En ik weeg 50 kilo en mijn vriend 70kilo dus daar kan het niet aan gelegen hebben.De kamer zat letterlijk naast de hotelbar. Het was naar onze mening de bezemkast vh hotel. Diverse keren gevraagd om een andere kamer enige antwoord.."maybe tomorrow. Ga er niet heen je krijgt spijt van het hotel en onvriendelijk personeel. Enige voordeel dichtbij Airport Olbia. Hotel ligt wel aan een drukke weg.

• 8joep poels17-09-2013

mooi hotel

Mooi hotel dat met sfeer is ingericht. Het buitenzwembad is groot en in het water heb je een prachtig uitzicht over de stad. Tegenover het hotel ligt een haven en industrie. Het personeel is klantvriendelijk en behulpzaam. De prijs die wij betaald hebben is het zeker waard. Het hotel heeft een restaurant waar ook het ontbijt, dat uitgebreid en goed was, wordt geserveerd. De kamers zijn ruim van opzet en heel schoon. Overall een aanrader.

Hotel Alessandro info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden