Hotel Sandalia

6.9Voldoende

• Kinderopvang

9 reviews over Hotel Sandalia

• 8patrick_rosiers05-08-2013

Hotel in de nabijheid van het hooggebergte

Hotel lijkt ouwbollig langs buiten maar binnenin modern en gerenoveerd (op het 1e verdiep na in 2013 en blijkbaar tijdens ons verblijf niet in gebruik). Prachtige kamers, ruime moderne instapdouche , kurkvloeren in de volledige kamers. Ontbijt is ruim, verzorgd en lekker. Het hotel is gelegen aan de buitenrand van Nuoro en dus ideaal gelegen om uitstappen te maken naar Dorgali ( gebergte) of Cala gonone ( kust). Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ga ook eens naar het restaurant onder het hotel. Het ziet er uit als in de jaren 60, maar je kan er zeer lekker eten tegen democratische prijzen. De uitbater doet er alles aan om de klanten te verwennen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 6fam. Ter Steeg15-07-2012

Saai stadshotel. geschikt voor 1 of 2 nachten

Typisch een saai stadshotel. Wij hebben hier twee nachten doorgebracht. Geen mogelijkheid voor avondeten, maar iets verderop is een leuke en goede pizzeria. Ontbijt is redelijk maar zeker niet uitgebreid. Geen terras en/of balkon bij de kamer. Airco was wel aanwezig maar functioneerde matig. Indien mogelijk rij niet direct naar Nuoro, maar bezoek strand bij San Teodoro. In de omgevong zijn Orgosolo en cala Gonnone (strand) aan te raden.

Gereisd met partner in juni 2012

• 7Bert24-08-2011

Een hotel dat afgelegen ligt. Goede uitvalsbasis

Fijne gerestoreerde kamers in een goed hotel! Eten kan in een restaurant onderin het hotel. Toen wij er waren was het daar uitgestorven. Kaart van het restaurant is eenvoudig. Eten is goed.

Gereisd met partner in juni 2011

• 9Annie en Joost21-03-2011

Top!

(H)eerlijk hotel met prachtige ligging en dito uitzicht. Vriendelijke ontvangst en bediening, kamers zijn comfortabel en schoon. Hadden prachtig weer voor de tijd van het jaar, hebben genoten van heerlijke rondreis. Sardinie is voorseizoen moet je doen!!

Gereisd met partner in maart 2011

• 4rene en yvon02-01-2011

nooit meer

aangekomen op 1 oktober het is 27 graden. De airco is uitgezet in het hotel en wordt ook niet aangezet. Internet werkt niet maar kost wel 3 euro per uur, Als alternatief kan ik op de trap gaan zitten in het trappenhuis, want geld terug is er niet bij. Volgens de reisgids is er een saladebuffet en keuze menu. Ik weet niet in welk hotel, want niet in dit hotel. De keuze was spaghetti of niets. Het personeel spreekt uitsluitend Italiaans en is onbeschoft. De electrische bedrading in de douche hangt los, dus uitkijken met douchen.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 6linda27-08-2009

Nuoro

Let op bij boeken in Hotel Sandalia. Vraag om een NIEUWE kamer. Het hotel heeft namelijk 1 verdieping (3de piano) met kompleet nieuwe kamers. (dat hadden ze bij het reisbureau niet vermeld!!) Dit kost 10 € per dag extra, maar is veel meer waard. De andere kamers zou ik niet eens gaan bekijken! De buitenkant ziet er niet uit. Restaurant zou ik ook niet gaan bekijken. Ontbijt is prima. Ga zeker naar het 'zuster' hotel Su Gologone in Oliena. Prachtige ligging, prachtig hotel. De moeite waard om te gaan eten.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 4Tineke Lozeman22-09-2008

Geen aanrader!

Donkere kamers. Zonneschermen konden niet open. Geen terras waar je even kon zitten. Alleen een soort balkon bij de receptie, maar daar zat je bij een drukke autoweg.

Gereisd met partner in september 2008

• 8Hilde24-08-2008

Zeer goed hotel

Het hotel ligt op een berg waardoor je een fantastisch uitzicht hebt. Daarnaast is de service en vriendelijkheid van het personeel uitstekend.'s Morgens een simpel ontbijt (croissant en broodje met zoet beleg), maar vers en natuurlijk uitstekende koffie. Het restaurant is ongezellig en het eten gaat wel. Een echte aanrader is om naar restaurant Il Portico te gaan in Nuoro. Ligt aan een zijstraat van Piazza Emmanuel. Uitstekend eten, mooie locatie (trendy), vriendelijke bediening en prijzen die lager zijn dan in Nederland. Een indicatie: twee personen, voorgerecht, hoofdgerecht, fles rose en water, nagerecht en koffie na rond de 70 euro. Ander restaurant Dell Artiste, even duur, maar mindere kwaliteit van het eten en locatie. Dit hotel is een prima basis om vanuit Nuoro het eiland te gaan verkennen. Bij de Agip gaan tanken, nergens anders goedkoper. Kortom, wij hebben een geweldige week in Sardinie gehad !!

Gereisd met partner in augustus 2008

Hotel Sandalia info