Hotel Genna 'e Masoni

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Oase van rust

HEMA
15-7-2012

Het hotel ligt op een heuvel met een prachtig uitzicht over het landschap. De kamers zijn er zeer ruim en schoon, het ontbijt is ruim voldoende. Er is een strand op 2 km afstand en zijn er enkele restaurantjes. Verder is er in de omgeving niet zoveel te beleven. Het een huurauto kun je prachtige routes door de zeer afwisselende natuur rijden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Genna 'e Masoni in Marina di Cardedu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Genna 'e Masoni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Genna 'e Masoni scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.