Reviews over Marina Di Arbus

Sciopadroxiu is een aanrader

Henk en Sjoukje,
    12-8-2010

Wij waren van plan een nacht te blijven met onze camper; het werden er vier. Ideale camping voor campers (zes plaatsen) en tentkampeerders. De camping ligt in the middle of nowhere, en dat maakt het zo leuk. Je moet dus wat proviand meenemen voor een aantal dagen, omdat de dichtstbijzijnde supermarkt of slager een onderneming is van een klein uurtje. 's Ochtends wel een (prima) broodjesservice. Verder een prima restaurant. Het sanitair kreeg van ons een voldoende. Het kan wat meer worden onderhouden. Buitendouches zijn trouwens heerlijk.

De rit naar Sciopadroxiu is een ware expeditie. Wij reden met de camper door rivierbeddingen (guado) en over onverharde wegen; fantastisch! Ben je gewend aan tig-sterren accommodaties met allerlei toeters en heel veel bellen en wil je het vertrouwde vooral niet kwijt, blijf dan aan het Gardameer.

Oh ja, op gezette tijden rijdt er vanaf de camping een (gratis!!!) busje naar het strand van de Costa Verde. Prachtig strand met een fabuleuze branding.