Bed and Breakfast Domu'e Luna

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag25°18°
Bed and Breakfast Domu'e Luna

We hebben een aantal aanbieders voor Domu'e Luna voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Domu'e Luna in het Nederlands

Nico maakt hele goeie en zeer grote pizza's

Leo en Ivonne
6-6-2010

Een prima bed en breakfast met een uitmuntend goed ontbijt!

Zeer gevarieerd, lekker vers brood, heerlijke ham, etc.

De ernaast gelegen Pizzaria wordt door de eigenaar Nico beheert.

Hier kun je de pizza per meter bestellen!

Jong ambiteus stel.

Dit B&B is een echte aanrader: Prima prijs/kwaliteit verhouding, perfect schoon, een uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijke gastvrouw en mooie autentieke kamers!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domu'e Luna in Lunamatrona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domu'e Luna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.