ItaliëSardiniëLotzoraiAppartementen LotzoraiAppartement Tancau Village Beach & Resort

Appartement Tancau Village Beach & Resort

ItaliëSardiniëLotzorai
9FenomenaalScore uit 1 review
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 1 review
  • 9Waardering
  • 8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

1 Reviews over Tancau Village Beach & Resort

• 9JACQUELINE11-11-2010

SUPER RELAXED

klein appartementencomplex met prive zwembad. de afstand tot het strand is slechts 2 minuten lopen. ideaal voor gezinnen met kleine kinderen en voor ouderen. wij zijn erg vriendelijk ontvangen. in de directe omgeving is er niet veel te doen, je hebt beslist een auto nodig om de streek te verkennen. witte stranden en een helder blauwe zee bij cea en torre di bari zijn de moeite waard te bekijken. we zijn bij baunei de bergen in gereden en kwamen geen mens meer tegen. wel loslopende wilde zwijnen, ezels en paarden. we hebben hier een paar heerlijke dagen gehad. lekker in de zee gezwommen en geluierd bij het zwembad. het enige nadeel(tje) was dat het 's nachts erg warm was. met de ramen open slapen was geen optie. in de buurt waren namelijk een aantal blaffende honden en stiekem was ik ook wel een beetje bang voor de super grote sprinkhanen die we overdag zagen. wel elke nacht het raam een poosje open gehad en genoten van de sprookjesachtige sterrenhemel en bergen in de verte!

Appartement Tancau Village Beach & Resort info

Facilities

• HuisdierenBeschikbaar

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij